تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 : مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون دوره نیمه‌متمرکز دوره دکتری ۹۸ تا پنج شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 : به گزارش مشاور گروپ و به نقل از خبرنگاران جوان ؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شد و ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 /

وی افزود: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز که از روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ آغاز شده بود تا امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۸ ادامه داشت.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ – ۹۹

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 :  توکلی تصریح کرد: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: براساس تصمیمات اخذ شده انتخاب رشته دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ تا پنجشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 :   داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ نسبت به بررسی رشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی خود و شرایط و ضوابط مربوطه اقدام نموده و ۵۰ رشته‌محل را در فرم انتخاب رشته اینترنتی دکتری ۹۸ وارد نمایند.

نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۸ اواخر اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

گفتنی است داوطلبان عزیز می‌بایست از ۳۱ اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری ۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.



پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون مقطع دکتری ، منوط به کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارائه شده در این مقاله می باشد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در مقطع دکتری به دو صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این پذیرش فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که موفق به شرکت در آزمون دکتری و کسب حدنصاب نمره در آزمون دکتری نشده اند.

داشتن حـداقل میـانگین نمـرات 18 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. برای رشته های علوم انسانی (به استثنای رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).داشتن حداقل میانگین نمرات 17 برای دیگر رشته ها (از جملـه رشـته هـای حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی).
دارا بودن حداقل میانگین 17 جهـت فـارغ التحصـیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای یا عمومی. متقاضیان دوره بدون آزمـون می بایست فاقـد دروس معادلسازی شده باشند .متقاضیان براسـاس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می بایست حداکثر در 6 نیمسال فارغ التحصیل شده و حداقل نمره پایان نامـه آن ها 18.50 باشد.
توجه داشته باشید که رشته فارغ التحصـیلی در مقطـع کارشناسی ارشد می بایست با رشته انتخابی در مقطع دکتری تخصصی متجانس و همنام باشد.
تهیه و ارائه نسخه از فایل مقالات و تولیدات علمـی چـاپ شـده در مجـلات ISI یـا مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیر فارسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

علامندان به پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ( استعداد درخشان ) در مقطع دکتری می بایست دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :
1. شرط معدل : برای گروه های آزمایشی مختلف حداقل نمره معدل تعریف شده است . حداقل معدل کلیه متقاضیان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دامپزشکی 17 ، علوم انسانی 18.5 و سایر گروه های آزمایشی 17.5 می باشد .
2. نمره پایان نامه : حداقل نمره پایان نامه داوطلبان ممتاز متقاضی در هر گروه آزمایشی باید 18.5 باشد .
3. همنام بودن رشته فارغ التحصیلی : رشته ای که متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باید همنام و متجانس با نام رشته انتخابی در مقطع دکتری باشد .
4. دارا بودن مدارک در زمان مصاحبه : داوطلبانی که فرم ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را تکمیل کردند ، در صورت کسب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ، باید فایل مقالات ، تولیدات علمی و … را در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند .
5. تعداد نیمسال های تحصیلی ارشد : متقاضیان باید حداکثر طی 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسانده باشند .
6. عدم وجود دروس معادل سازی شده : آن دسته از داوطلبانی که دروس معادل سازی شده داشته باشند نمیتوانند از این طریق برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنند .

شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در ایران می باشد . این دانشگاه هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور ( مخصوص افرادی با سوابق تحصیلی ممتاز ) در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . تحصیل در دانشگاه آزاد با پرداخت شهریه همراه است . شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98 شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد .

شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر بدین گونه محاسبه می شود که قبل از پذیرش دانشجویان مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد .

شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شود . لازم به ذکر است که شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی با شهریه دکتری دانشگاه آزاد با آزمون دکتری ندارد و تنها تفاوت آن دو در شرکت در جلسه آزمون کتبی می باشد . در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر میزان شهریه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 منتشر نشده است.

هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 98

داوطلبان این دوره لازم است در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و با پرداخت مبلغ 920000 ریال نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی برای دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اقدام نمایند.

تذکر 1: متقاضیان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را در مجموعه انتخاب نمایند و در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

تذکر 2: داوطلبان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) لازم است اصل مدرک فارغ التحصیلی و تصویر آن را در زمان دعوت به مصاحبه همراه داشته باشند. همچنین همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نیز در زمان دعوت به مصاحبه الزامی است.

تذکر 3: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکتری بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

تذکر 4: داوطلبان پذیرش بدون آزمون(ویژه استعدادهای درخشان) در دوره دکتری تخصصی که مشمول خدمت وظیفه عمومی می باشند بایستی شرایط اشاره شده در مورد مشمولان وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنما «جدول شماره 2» را عیناً دارا باشند.

تذکر 5: فایل تصویر داوطلب میبایست با اسکن از عکس 3×4 یا 6×4 باشد که در سال جاری تهیه شده است، با توجه به این که تصویر فوق به منظور احراز هویت داوطلب در مراحل مصاحبه و ثبت نام مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا تبعات ناشی از مغایرت تصویر به عهده شخص داوطلب خواهد بود.

تذکر 6: داوطلب لازم است نسخه ای از ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد که معدل کل دوره و نمره پایان نامه (یا نتیجه ارزیابی توصیفی) در آن قید شده و به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد را در قالب یک فایل با فرمت jpg آماده و در زمان ثبت نام مطابق دستورالعمل مندرج در سامانه بارگزاری نماید.

مراحل بعد از ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

داوطلبان پس از انجام ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد می توانند چند روز مانده به برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد 98 با مراجعه سایت سازمان سنجش نمایند . طبق سال گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری 98 احتمالا در نیمه اول اسفند ماه می باشد .

چند روز بعد از برگزاری کنکور دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری 98 بر بروی وب سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه کرده و از نرم افزار تخمین رتبه دکتری استفاده نموده و تراز تقریبی خود را محاسبه کنند .

پس از اعلام نتایج اولیه دکتری که به صورت یکپارچه منتشر می شود ، مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش از یکدیگر جدا خواهد شد . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند به صورت جداگانه در سایت های سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد به آدرس azmon.org فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند .

داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب نموده اند ، به مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت خواهند شد . مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری در زمان های مختلف برگزار شده و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد و سراسری احتمالا همچون سال گذشته در نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد .

اسم هر داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی فقط در یک دانشگاه اعلام می شود و پذیرفته شدگان نهایی می بایست در تاریخ هایی که توسط دانشگاه ها اعلام می شود ، برای ثبت نام در محل دانشگاه حضور داشته باشند .



اصلاحیات دفترچه انتخاب رشته دکتری 98

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 : وی افزود: اطلاعیه در مورد اصلاحات و ظرفیت جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ از عصر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: به داوطلبان مجاز اکیداً توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 : وی اظهار داشت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98 : توکلی خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98/

زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.

مصاحبه دکتری

 انتخاب رشته دکتری تخصصی 98 دانشگاه آزاد :  در مصاحبه دکتری افراد با توجه به انتخاب رشته دکتری که پیش تر انجام داده اند به قطب های مصاحبه ای دانشگاه آزاد یا دانشگاه های مربوطه دانشگاه دولتی دعوت می شوند. ابتدا از دانشجو خواسته می‌ شود که خود را معرفی کرده و به طور مختصر در مورد گذشته تحصیلی خود توضیح دهد.

به عنوان مثال نام دانشگاه، محل تحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پرسیده شده و در مورد پایین بودن بعضی نمرات توضیح خواسته می‌ شود.
این نکته را به خاطر داشته باشید که:
هر دانشجو در طول تحصیل خود ممکن است به دلایل مختلف از قبیل بیماری، مشکلات شخصی و … نمرات پایین کسب کرده باشد.
که پاسخ صادقانه در مورد علت این امر می‌تواند سبب جلب اعتماد اساتید حاضر در جلسه مصاحبه شود.


9099071613

در مصاحبه دکتری چه می پرسند؟

در مرحله دوم از شما خواسته می‌ شود که در مورد پایان‌ نامه خود توضیح دهید.
در این مرحله لازم است موضوع پایان‌ نامه خود را به صورت واضح و در یک یا چند جمله با بیانی روشن معرفی کنید.
لازم نیست شما در مورد جزئیات کار خود توضیحی ارائه کنید ولی باید به کل پایا‌ نامه خود مسلط باشید.

سؤالات متداول در مصاحبه دکتری

سؤال دیگری که روز مصاحبه از شما پرسیده می‌ شود، زمینه کاری مورد علاقه شماست.
در پاسخ به این سؤال هرگز نباید روی موضوع به خصوصی تأکید کنید.
همچنین طوری پاسخ ندهید که گویی برایتان مهم نیست روی چه موضوعی کار کنید.
بهتر است با پاسخ خود نشان دهید که هر چند روی چند زمینه کاری مسلط هستید ولی توانایی کار کردن روی موضوعات دیگر را هم دارید (یعنی انعطاف‌ پذیر هستید).

امیتازدهی مصاحبه دکتری چگونه است؟

امتیاز مصاحبه دکتری ۹۸ به چند بخش تقسیم میشود که شامل امتیاز پژوهشی داوطلب، امیتاز آموزشی و در نهایت امتیازی است که طی جلسه مصاحبه بدست می آورد. هر کدام از این بخش ها شامل موارد مختلفی است و امتیازهای مختلفی دارد که لازم است پیش از حضور در جلسه مصاحبه درباره آنها تحقیق کرده یا از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

با مراجعه به سایت دانشگاه‌ ها و مطالعه پروفایل اساتید، موضوعات مورد علاقه و مقاله‌ های پذیرفته شده آنان (به ویژه مقالات جدید) را مورد بررسی قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که داشتن انگیزه، کلید اصلی موفقیت در مصاحبه دکتری می‌ باشد.
صرفاً قبولی در مرحله اول این آزمون نمی‌ تواند دلیل مناسبی برای ادامه تحصیل شما درمقطع دکتری باشد.
دانشگاه آزاد امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون کنکور را نیز در سال ۹۸ صرفا با مصاحبه فراهم کرده است.

نکته بسیار مهم در مورد مصاحبه این است که:

شما توانایی عوض کردن عقیده اساتید را دارید و این امر میسر نمی‌ شود مگر در صورتی که:
شما علاقه‌ مندی و پیگیر بودن خود را نشان دهید و در پاسخ به سؤالات صادق باشید.
می‌ توانید یک پرونده مختصر از اطلاعات مقاطع مختلف تحصیلیتان، سوابق کاری و توانایی‌ های خود تهیه کنید تا در صورت لزوم ارائه نمایید.

به همراه داشتن توصیه‌ نامه علمی که از طرف استاد راهنمای پایان‌ نامه کارشناسی ارشدتان نوشته شده و در پاکت سر بسته‌ ای قرار داده شده است می‌ تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

در جلسه مصاحبه به ندرت پیش می‌ آید که از شما سؤال درسی پرسیده شود.
اما همان طور که اشاره شده باید روی پایان‌ نامه خود تسلط داشته باشید.

مصاحبه دکتری چگونه است؟

با توجه به اینکه بسیاری از مقالات و کتاب‌ های مرجع به زبان انگلیسی نوشته می‌ شوند و شما برای پیشبرد پایان‌ نامه خود باید از آنها استفاده کنید.
تسلط به زبان انگلیسی حائز اهمیت خواهد بود.

در صورتی که در یکی از آزمون‌ های مورد قبول دانشگاه‌ ها موفق به کسب مدرک زبان شده‌ اید حتماً مدرک خود را به همراه داشته باشید.
در غیر این صورت حتی اگر در درس زبان ضعیف هستید می‌ توانید خود را در یادگیری آن مشتاق نشان دهید.

به عنوان مثال در صورتی که به کلاس زبان می‌ روید حتماً به آن اشاره کنید.
ممکن است از شما خواسته شود که به زبان انگلیسی مختصری در مورد خود توضیح دهید.
لازم است قبل از انجام مصاحبه در مورد این مسئله هم فکر کنید.

توجه داشته باشید که برای یک استاد خیلی مهم است که:
دانشجوی دکتری به صورت تمام وقت روی پایان‌ نامه خود کار کند و اشتغال به کار می‌ تواند تأثیر منفی بر روی نظر اساتید داشته باشد.
البته در صورتی که کار فعلی شما در زمینه‌ ای غیر از تدریس است.
داشتن سابقه تدریس، نوشتن و یا ترجمه کتاب و از این قبیل کارهای تحصیلی می‌ تواند به روند مصاحبه شما کمک کند.

می‌ توانید قبل از انجام مصاحبه با مراجعه به دانشگاه‌ ها و صحبت با بعضی اساتید نظر آنها را در مورد خود جویا شوید.
در مورد انتخاب اساتید بیشتر به توانایی آنها توجه کنید.
حتی اگر فکر می‌ کنید استادی در یک دانشگاه که از نظر رتبه‌ بندی علمی پایین‌ تر از دانشگاه دیگری است، بیشتر می‌ تواند به شما کمک کند و در طول تحصیل همراه شما باشد حتماً او را انتخاب کنید.

سؤالات مصاحبه دکتری

یکی از سؤالاتی که حتماً مطرح می‌ شود، تأمین هزینه تحصیل شما خواهد بود.
آیا خودتان سر کار می‌ روید؟
شخص یا اشخاص دیگری هزینه زندگی شما را تأمین می‌ کنند؟ (به عنوان مثال پدر و مادر و یا همسر)
هر یک از افراد احتمالاً در دانشگاه‌ های دیگر نیز برای انجام مصاحبه دعوت شده است.
ممکن است از شما پرسیده شود که بین دانشگاه x و دانشگاه y کدامیک را ترجیح می‌ دهید و به چه دلیل؟
در صورتیکه سؤالی از شما پرسیده شود که جواب آن را نمی‌ دانید، صادقانه بگویید که در حال حاضر حضور ذهن ندارم.
به خاطر داشته باشید که اساتید در صورت شنیدن دروغ و یا اغراق، ذهنیت منفی پیدا می‌ کنند.

برای بهره گیری از مشاوره مصاحبه دکتری و افزایش شانس موفقیت خود، می توانید با مشاوران تحصیلی ما تماس بگیرید.

کافیست با این شماره ها با مرکز ما تماس بگیرید، مشاوران مجرب و متخصص “مشاور گروپ” شما را به بهترین شکل ممکن در زمینه‌ های مطرح شده یاری خواهند داد و تا انتهای مسیر در کنارتان می‌ مانند.

9099071613

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.



انتخاب رشته دکتری سال ۹۸

 انتخاب رشته دکتری تخصصی 98 دانشگاه آزاد :  پس از ثبت نام در آزمون ورودی دکتری سال ۹۸ و شرکت در آزمون در اسفند ماه سال ۹۷ ، نتایج اولیه آزمون به صورت اینترنتی در ۲۸ فروردین ۹۸ بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

زمان انتخاب رشته دکتری ۹۸ برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، از ۳۱/۱/۹۸ شروع شده و تا ۳/۲/۹۸ ادامه دارد، انتخاب رشته دکتری ۹۸ به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سازمان امکان پذیر است.


داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری ۹۸ شده اند در نیمه اول اردیبهشت ماه بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون می توانند برای انتخاب رشته دکتری ۹۸ اقدام نمایند.

داوطلبان بر اساس نتایج اولیه آزمون، با کمک مشاوران متخصص در این زمینه می توانند انتخاب رشته کنند.

 انتخاب رشته دکتری تخصصی 98 دانشگاه آزاد : راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ با اعلام نتایج اولیه آزمون بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.
داوطلبان می توانند بعد از مطالعه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ ، برای انتخاب رشته دکتری ۹۸  اقدام کنند. بعد از اتمام انتخاب رشته افراد به مصاحبه دکتری در رشته محل هایی که نمره آزمون آنها مجاز کرده است دعوت خواهند شد.

داوطلبان انتخاب رشته دکتری ۹۸ می توانند برای اطلاع از:
 انتخاب رشته دکتری تخصصی 98 دانشگاه آزاد : مقررات آموزشی، شهریه دوره های نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و پیام نور به سایت اینترنتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و سایر سایت های مرتبط مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.
همچنین داوطلبان می توانند در مورد دوره های بدون کنکور دکتری سال ۹۸ مقاله تخصصی این مورد را مطالعه یا با مشاوران ما صحبت کنند.

 انتخاب رشته دکتری تخصصی 98 دانشگاه آزاد : در صورتی که در مورد انتخاب رشته دکتری ۹۸ و راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ اطلاعات بیشتری نیاز دارید،

می توانید با مشاوران تحصیلی ما در دپارتمان مشاوره “مشاور گروپ” تماس بگیرید تا شما را در انتخاب رشته دکتری راهنمایی کرده و به شما کمک کنند انتخاب رشته درستی را انجام داده و در دانشگاه مد نظر خود قبول شوید.

9099071613

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

9099071613 

  • انتخاب رشته دکتری سال ۹۸ از چه تاریخی شروع می شود؟
  • دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸، چه زمانی منتشر می شود؟
  • شهریه دانشگاه آزاد در دوره دکتری تقریبا چقدر است؟
  • آیا مدرک دانشگاه پیام نور برای دوره دکتری معتبر است؟
    آیا بعد از فارغ التحصیلی می توان وارد بازار کار شد؟
  • شهریه دانشگاه ها در نوبت شبانه چقدر است؟
  • در انتخاب رشته دکتری، چطور انتخاب کنم تا شانس قبولی بالاتری داشته باشم؟

برای آگاهی از:

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹_۹۸

ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

پذیرش دکتری پژوهش محور

منابع آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۸


با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید …


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403