تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 ،

جهت مشاوره در زمینه تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98  : مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت دریافت کارت برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از دریافت کارت از سوی بیش از ۵۸ درصد داوطلبان خبر داد.

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 ،

فردا آخرین فرصت دریافت کارت کنکور ارشد

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 به گزارش مشاور گروپ و به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب این آزمون تعداد ۳۰۸ هزار و ۵۴ نفر معادل ۵۰.۱۰ درصد داوطلبان زن و تعداد ۳۰۶ هزار و ۸۲۹ نفر معادل ۴۹.۹۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 ، مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقداماتی را انجام دهند.

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 ، توکلی اظهار داشت: تا ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۱ خرداد از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون تعداد ۳۵۸ هزار و ۲۹۷ داوطلب معادل ۵۸.۲۷ درصد ثبت نام کنندگان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 ، وی گفت: از میان ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۴۰ هزار و ۶۶۹ داوطلب نیز در کدرشته های دوم (شناور) شرکت کرده‌اند و با توجه به مجموع داوطلبان در کدرشته های اول و کدرشته های شناور در مجموع تعداد ۶۵۵ هزار و ۵۵۲ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ صادر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته، در ۷۷ شهر و ۱۶۲ حوزه امتحانی در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 /

وی افزود: در آزمون صبح پنجشنبه ۲۳ خرداد ۲۹۹ هزار و ۵۶۴ داوطلب در ۳۲ کدرشته، در بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۸۲ هزار و ۶۷۸ داوطلب در ۶۳ کدرشته و در صبح جمعه ۲۴ خرداد ۲۷۳ هزار و ۳۱۰ داوطلب در ۳۶ کدرشته به رقابت می‌پردازند.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مجدد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی