تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. همچنین داوطلبان می توانند در مهلت تمدید ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام نمایند. ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400، از 30 خردادماه آغاز شده و تا 6 تیرماه ادامه دارد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

جاماندگان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 که به هر دلیل در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و با تهیه مدارک ثبت نام اینترنتی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، با مراجعه به سایت سنجش فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از تاریخ 1400/03/30 آغاز شده و تا تاریخ 1400/04/06 ادامه دارد. آخرین اخبار مربوط به تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400

تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 ، در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که در زمان اعلام شده (30 خرداد تا 6 تیرماه) موفق به ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نشده اند می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ثبت نام خود را انجام دهند.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ از سایت سنجش منتشر نشده است. لذا لازم است داوطلبان در بازه زمانی اعلام شده، (30 خرداد الی 6 تیرماه) فرآیند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند و نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

متقاضیان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 ، که در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام نداده اند، در بازه تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به صورت زیر است:

مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی : sanjesh.org

انتخاب گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای”

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

درج شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده

درج اطلاعات خواسته شده ، تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک ثبت نام اینترنتی

دریافت کدرهگیری ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود، که از سامانه کد رهگیری ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را دریافت کرده باشید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

آخرین اخبار مربوط به تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که به هردلیل نتوانسته اند در زمان اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند، در فرصت تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

داوطلبان در تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می توانند به سایت سنجش مراجعه نموده و اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی لازم است به سایت سنجش مراجعه نمایید و سپس بر روی لینک “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال 1400” کلیک کنید.

در گام بعدی گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی” را انتخاب نمایید برای ورود به سامانه شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام را وارد نموده و اطلاعات خود را ویرایش نمایید.

مشاوره تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از طریق سایت سنجش انجام می شود. متقاضیان لازم است در بازه زمانی 30 خرداد تا 6 تیرماه با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. ممکن است داوطلبان به هر دلیلی موفق به ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 در بازه زمانی اعلام شده نباشند، سازمان سنجش کشور زمانی را برای ثبت نام مجدد جاماندگان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای درنظر گرفته است.

داوطلبان می توانند در بازه تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای برای ثبت نام به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند. همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نامی در تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 نیز امکانپذیر می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با آخرین فرصت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول تمدید ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 چه زمانی آغاز می شود؟

براساس اطلاعیه منتشر شده، ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از تاریخ 30 خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

آیا زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شده است؟

آخرین اخبار تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403