کانال تلگرام دکتری

تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ؛ به گزارش  مشاور گروپ ، از روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه، زمان انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد آغاز شده است و داوطلبان تا روز 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 آزاد، نسبت به انتخاب رشته در سایت مرکز آزمون اقدام کنند.

تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ؛ اما طی روزهای گذشته، برخی داوطلبان در هنگام انتخاب رشته دچار مشکل شده‌اند، هنگ کردن سامانه، نرفتن به مرحله بعد و مواردی از این دست از جمله شکایت‌های داوطلبان این آزمون است.

تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ؛ طبق بررسی انجام شده، مشکل این داوطلبان عمدتاً این است که هنگام انتخاب رشته، کد رشته امتحانی در آزمون کتبی سازمان سنجش را وارد می‌کنند. این در حالی است که این کد رشته مربوط به دکتری سراسری است و داوطلبان دانشگاه ازاد لازم است با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد، کد رشته خود را بیابند.تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ///

تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ؛ کد رشته‌های دانشگاه آزاد در کادرهایی صورتی رنگ در دفترچه مشخص شده است که لازم است داوطلبان این کد را در هنگام انتخاب رشته وارد کنند. 

تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  ؛ در حالی که این مشکل تعداد زیادی از داوطلبان دکتری 98 دانشگاه آزاد درگیر کرده است، اطلاع‌رسانی مناسبی برای آن صورت نگرفته و گلایه‌های کاربران حاکی از آن است که لازم بود این مورد در اطلاعیه‌های مرکز آزمون توضیح داده شود.تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98  /