تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای

a confused man

جهت مشاوره در زمینه تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در مقطع کاردانی از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام به عمل می نماید. این دانشگاه ارائه دهنده دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای می باشد. از اینرو داوطلبان می توانند با آگاهی از تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای، در یکی از رشته های مربوط به آنها ثبت نام کنند و پس از اعلام نتایج شروع به ثبت نام کنند. در ادامه راجع به تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی توضیحاتی آورده شده است.

داوطلبان می توانند با کمک مشاوره تحصیلی علمی کاربردی مشاور گروپ، به تمام پاسخ های سوالات خود دست پیدا کنند و شاهد روند پیشرفت تحصیلی خود باشند.

نظام آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

سیستم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی به طریقی کار می کند که با بهره گیری از فناوری های آموزشی نو و همچنین با توجه به ظرفیت های آموزشی محیط کسب و کار، افرادی فرهیخته و با صلاحیت را با توجه به استانداردهای شغلی پرورش می دهد. این نظام آموزشی در تلاش است تا دانش کار و فناوری را زمینه مهارت های شغلی ارتقا دهد و بهره وری را در تمام سطوح علمی و تحصیلی افزایش دهد.

داوطلبان می توانند با تلاش و پویایی خود در طی مدت زمان تحصیلی، مهارت هایی را مطابق با استانداردها کسب کنند و از آنها جهت پیشرفت شخصی و شغلی خود بهره بگیرند. فقط کافی است داوطلبان در زمان انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از افراد با صلاحیت و با تجربه همچون کارشناسان مشاور گروپ راهنمایی دریافت کنند تا قدم در مسیر درست قرار دهند و تا انتهای مسیر تحصیلی خود از مسیر منحرف نشوند.

دوره کاردانی فنی دانشگاه علمی کاربردی

دوره کاردانی فنی دانشگاه علمی کاربردی به دوره ای تعلق می گیرد که در آن مجموعه ای از آموزش های نظری و عملی ارائه می شود. هدف این آموزش های نظری و عملی ارتقا سطح کیفی دانش، مهارت ها و نگرش دانشجویان می باشد تا آنها بتوانند در حوزه های فنی شغل خود نقش کارآمد و اثربخش داشته باشند. با توجه به اینکه این آموزش ها در سطح تکنسینی و مبتنی بر آموزش چند مهارتی می باشد، داوطلبان می توانند از آنها در طیف گسترده ای شغل ها استفاده کنند.

دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

همچون دوره کاردانی فنی دانشگاه علمی کاربردی، دوره کاردانی حرفه ای نیز به مجموعه ای آموزش های نظری و عملی نسبت داده می شود. این آموزش ها در زمینه هایی همچون پشتیبانی تولید و عرضه خدمات، بهره برداری، انجام و ارائه خدمات حرفه ای و اجرای طرح هایی در مقیاس کوچک مهارت، نگرش و همچنین دانش دانشجویان را افزایش می دهند تا بتوانند نقش موثری در آینده شغلی خود داشته باشند. با توجه به اینکه آموزش های دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی مبنی بر آموزش های مهارتی در طیفی از شغل های همگون می باشد، باعث می شود که یک فرد در حوزه شغلی خود به بالندگی دست پیدا کند. این آموزش های مهارتی باعث می شوند که فرد با کمک فناوری های آموزشی ارائه شده براساس استانداردها و صلاحیت های شغلی پرورش پیدا کند و به هدف ارتقال و انتقال دانش و فناوری دست یابد.

دوره کاردانی حرفه ای

برای آگاهی از اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید یا با شماره گیری 9099071613 با مشاوران تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید.

moshavergroup 5

برخی مطالب مرتبط در حوزه تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تفاوت دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی