تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم در چیست ؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم

جهت مشاوره در زمینه تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم در چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم : شیوه برگزاری کنکور 98 چگونه خواهد بود ؟ میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 98 ؟ تکلیف پشت کنکوری های 97 در کنکور 98 چگونه است ؛ آیا دو کنکور در سال 98 برگزار خواهد شد یا خیر ؟ و…


تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم


تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم  :  سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان تکلیف کنکور 98 مشخص شد … کنکور 98 اولین وشاید آخرین کنکوری است که برای دو دسته از داوطلبانی که در نظام قدیم و نظام جدید فارغ التحصیل شده اند سوالاتی جداگانه طرح خواهد شد که دغدغه و سوال بسیاری از متقاضیان کنکور است که تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »  در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان کنکور 98 که در مورد نحوه ثبت نام کنکور 98 و شرایط و نحوه برگزاری کنکور 98، سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

فرق بین ثبت نام کنکور 98 نظام جدید و نظام قدیم در چیست؟

فرق اصلی و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »    اولین تفاوت در ثبت نام کنکور 98 می باشد زیرا داوطلبان نظام جدید معدل و سوابق تحصیلی خود را وارد نمیکنند تا زمانی که امتحانات آنها تمام شده و معدل آنها مشخص شود که معمولا دو هفته قبل از برگزاری کنکور سراسری 98 سایت برای این عزیزان باز شده و میتوانند معدل خود را وارد نمایند.

فرق اساسی دوم در تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ دفترچه سوالات کنکور سراسری 98 می باشد که سوالات نظام جدید و نظام قدیم فرق می کنند و داوطلبین باید توجه نمایند که در ثبت نام اشتیاه ننمایند و حتما از طریق مشاور انجام دهند.تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم /


“ثبت نام کنکور 98 خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید”

مشاور گروپ

جزئیات نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

طبق اعلام سازمان سنجش کنکور 98 دو مجموعه سوال طراحی خواهد شد:

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نطام قدیم و یک مجموعه برای داوطلبان نظام جدید و در ضمن از مباحث مشترک بین دو نظام سوالاتی مشترک طرح خواهد شد.

نکته: داوطلبان حتما توجه داشته باشند که تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ را بدانند و همچنین باید در آزمون مربوط به نظامی شرکت نمایند که در آن نظام درس خوانده اند، یعنی شما اگر فارغ التحصیل نظام قدیم آموزشی هستید نمی توانید در آزمون نظام جدید شرکت نمایید.
نحوه پذیرش کنکورسراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی چگونه است؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »    در کنکور 98 ظرفیتی مجزا برای پذیرش داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم در نظر گرفته نخواهد شد و گزینش داوطلبان کاملا رقابتی است یعنی نمرات آنها تراز خواهد شد و با توجه به نمره کل نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سرساری 98 و ظرفیت آزمون سراسری 98 پذیرش انجام خواهد شد.

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   در مورد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ باید گفت میزان تاثیر سوابق تحصیلی 20 درصد تاثیر قطعی و حداکثر10 درصد تاثیر مثبت در رشته های پذیرش بر اساس کنکور سراسری 98 و در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، فقط سوابق تحصیلی (معدل) معیار پذیرش خواهد بود.تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم /

مشاور گروپ


تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   برای اطلاعات بیشتر و انجام تمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 و درج کد منطقه و کد دانش آموزی، درج درس سهمیه ها (مناطق، ایثارگران، جانبازان، جبهه و ..)، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، درخواست لغو محرومیت کنکور می توانید با مشاوران

مرکز مشاور گروپ  از طریق تلفن ثابت و بدون کد 9099071613  در تماس باشید.
“ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاور گروپ بسپارید”


مشاور گروپ

 

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 ازچهارشنه مورخ 24 بهمن 97 شروع خواهد شد، مهلت ثبت نام کنکور سراسری 98 مدت 9 روز تا تاریخ پنج شنبه 2 اسفند 97 ادامه خواهد دشت لذا داوطلبین محترم در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام 98 کنکور خود اقدام نمایند.

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   یکی از اصلی ترین تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در نحوه ثبت نام کنکور 98 می باشد که داوطلبین نظام جدید باید در فرم ثبت نام معدل خود را وارد نکنند تا معدل در پایان نیمسال دوم مشخص شود.

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   مراحل گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 ابتدا از طریق سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام نمایید سپس کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید و در نهایت با وارد کردن اطلاعات خود ثبت نام کنکور 98 را انجام دهید.

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   پس از دریافت کد سوابق تحصیلی و خرید کارت اعتباری با مراجعه به سایت سازمان سنجش بر روی لینک ثبت نام کنکور سراسری سال 1398 کلیک نمایید و با تایید و ادامه وارد گام بعدی ثبت نام خواهید شد و اکنون نظام آموزشی که در آن درس خوانده اید را انتخاب نمایید و مراحل بعدی ثبت نام را به ترتیب انجام دهید و فیلدهای مربوطه به هر مرحله را تکمیل نمایید.

“مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب مشاور گروپ بسپارید”

ابهاماتی که داوطلبان در هنگام پرکردن فیلدها با آن مواجه هستند:

چگونه کد منطقه و کد دیپلم را در ثبت نام کنکور 98 پیدا کنم؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »   فرق دیگر در تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در وارد کردن کد منطقه و کد دیپلم می باشد، در منوی سمت راست سایت سازمان سنجش لینک های کد منطقه و کد دیپلم فعال می باشد و همچنین در فیلد مربوطه که باید پرکنید از لینک جستجو نیز به سامانه مربوطه وصل خواهید شد.

چگونه سهمیه رزمندگان و سهمیه مناطق را در ثبت نام کنکور سراسری 98 وارد کنیم؟

تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم »    داوطلبان استفاده ازسهمیه پذیرش و شرایط کنکور سراسری 98 باید گزینه مربوط به سهمیه خود را انتخاب نمایند، در صورتی که سهمیه رزمندگان را انتخاب کنند کد 12 رقمی را باید حتما وارد نمایید و اطلاعات شما جهت استفاده ازسهمیه باید از ارگان مربوطه سهمیه در کنکور سراسری 98 مورد تایید قرار بگیرد.

مشاور گروپ


مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 98 مشاور گروپ

موسسه مشاور گروپ با داشتن کادر مشاوران مجرب با چندین سال سابقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 98، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 همراه شما خواهند بود در ارائه اطلاعات به روز در مورد جزئیات کنکور سراسری ۹۸، ،تشریح اینکه تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور ۹۸، ، انجام برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸،تحصیل مجدد در رشته های پزشکی، ثبت نام کنکور ۹۸و جوابگوی سوالات و ابهامت شماخواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تفاوت ثبت نام سراسری 98 نظام جدید و نظام قدیم در چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی