تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99 به دستور وزیر بهداشت

زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99 به دستور وزیر بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99 به دستور وزیر بهداشت  :  بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده آزمون دوره دکتری به‌عنوان اولین آزمون سراسری در ایام کرونا در روز ۹ خرداد با حضور بیش از ۱۷۷ هزار داوطلب برگزار می‌شود بعد از برگزاری این آزمون

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99

لغو کنکور کارشناسی ارشد 99

لغو کنکور دکتری 99

آیا بار دیگر زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تغییر می‌کند؟

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99  ؛  باز هم سخن از تغییر زمان برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد به میان آمده و قرار است مسئولان ذی‌ربط درباره آن تصمیم گیری کنند.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از  خبرگزاری آنا، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده آزمون دوره دکتری به‌عنوان اولین آزمون سراسری در ایام کرونا در روز ۹ خرداد با حضور بیش از ۱۷۷ هزار داوطلب برگزار می‌شود بعد از برگزاری این آزمون، آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه با حضور بیش از ۶۵۹ هزار داوطلب برگزار می‌شود.

از آنجایی که همچنان حداقل روزی هزار نفر به جمع بیماران کرونایی اضافه می‌شود تعداد زیادی از داوطلبان این آزمون نگران جانشان هستند و تعویق زمان برگزاری این آزمون‌ها را فریاد می‌زنند.

کل


بسیاری از داوطلبان شکایات خود را به‌صورت الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کرده‌اند تا چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود. اکنون هم سخنگوی سازمان سنجش خبر از دریافت این شکایات داده است و اینکه تمامی پیشنهادها در قالب نامه‌ای به ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا ارسال شده است.

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99  ؛  فاطمه زرین‌آمیزی اعلام کرد: ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا برای تعویق در برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد، دکتری و سراسری ۹۹ تصمیم‌گیری می‌کند و اگر نظر این ستاد تعویق مجدد در برگزاری باشد، سازمان سنجش آموزش کشور به‌عنوان مجری، این کار را انجام می‌دهد؛ در غیر این صورت،

1آزمون‌ها بر اساس برنامه زمانی تعیین‌شده برگزار می‌شوند.

از آن طرف از ستاد ملی کرونا خبر می‌رسد که این پیشنهادها و خواسته‌های داوطلبان دریافت شده است. علیرضا وهاب‌زاده، مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت در این زمینه در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشته است: دانشجویان و داوطلبان کنکور این روزها باید تنها دغدغه آزمون را داشته باشند اما تردید در زمان و نحوه برگزاری آزمون‌های سراسری نگرانی تازه‌ای را ایجاد کرده است، آزمون به اندازه کافی استرس‌زاست و حالا بیماری کرونا، شرایط خاصی را برای داوطلبان ایجاد کرده که نیازمند یک تصمیم‌گیری دقیق است.

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99  ؛  وی در اعلام دیگری در صفحه شخصی خود از احتمال تغییر زمان این آزمون گفته است و اینکه احتمالا امروز زمان جدید اعلام می شود.

بااین‌حال اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به تغییر زمان برگزاری این آزمون‌ها بگیرد، به گفته زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور؛ درنهایت شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورد ۲ آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و شورای سنجش و پذیرش آزمون سراسری در مورد زمان برگزاری آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

بنابراین همه چشم‌ها و گوش‌ها منتظر تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کروناست تا مشخص شود آیا امیدها تبدیل به واقعیت می شوند یا نه.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری 99 به دستور وزیر بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403