تغییر رشته به تجربی | از رشته ریاضی تا رشته پزشکی

تغییر رشته به تجربی

جهت مشاوره در زمینه تغییر رشته به تجربی | از رشته ریاضی تا رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تغییر رشته به تجربی : بعد از امتحانات خرداد ماه سال سوم بود که تصمیم بر تغییر رشته از ریاضی به تجربی با هدف پزشکی جدی شد ولی بعد از آمدن کارنامه ام با معدل 17 کمی سست شدم ولی …

تغییر رشته به تجربی

تغییر رشته به تجربی »  خواستن توانستن است

تغییر رشته به تجربی  »  بعد از امتحانات خرداد ماه سال سوم بود که تصمیم بر تغییر رشته از ریاضی به تجربی با هدف پزشکی جدی شد ولی بعد از آمدن کارنامه ام با معدل 17 کمی سست شدم ولی ناامید نشدم و از اواسط تابستان به طور جدی با روزی 8 ساعت شروع کردم.

تغییر رشته به تجربی  »  اوایل خیلی سخت بود چون نمیدانستم چگونه باید برای کنکور درس بخوانم ولی با کمک آزمون و خطا و استفاده از تجربیات دیگران کم کم راه درست درس خوندن را پیدا کردم ولی در ازای آن یک سال از عمرم را هدر دادم و سال بعد به رتبه هزار رسیدم و جا دارد که به روش های مطالعاتی در هر درس اشاره کنم و امیدوارم که به دردتون بخوره .


تغییر رشته به تجربی  »  یست شناسی :

تغییر رشته به تجربی  »  من پایه ی خوبی در درس زیست شناسی نداشتم ولی یک کار خوبی که از همان ابتدا انجام می دادم این بود که روی کتاب درسی خیلی مانور می دادم و زیاد میخواندمش ولی در سال اول تعداد تست کمی زدم که در نتیجه توانستم در کنکور 40 درصد بزنم ولی در سال دوم علاوه بر تست های کنکوری تست های تالیفی را هم از منابع مختلف میزدم که این باعث میشد که من با دیدگاه های متفاوت آشنا بشم و

70 در صد زیست شناسی بزنم .


مشاور گروپ


ریاضی و فیزیک :

تغییر رشته به تجربی  »   من با این که از ابتدا رشته ریاضی بودم ولی پایه ریاضی و فیزیک خوبی نداشتم یکی از مهمترین روش هایی که برای این دو درس یاد گرفتم این بود که فیزیک خوبی نداشتم یکی از مهمترین روش هایی که برای این دو درس یاد گرفتم این بود که برای هر مبحث گونه شناسی یا تیپ شناسی برای سوالات انجام بدیم.

مثلا برای مبحث حد چند نوع سوال حد بیشتر نداریم حد صفر صفرم حد در بینهایت و … . پس اگر شما راه حل هر نوع از این سوالات را یاد بگیرید سر جلسه آزمون فقط کافی است که تیپ سوال را تشخیص دهید چون راه حل هر یک از تیپ ها یک جور و تکراری است این موضوع قابل تعمیم برای هر دو درس ریاضی و فیزیک میباشد من با این روش ها ریاضی را از 26 به 73 درصد و فیزیک را از 4 به 63 درصد رساندم .تغییر رشته به تجربی /


مشاور گروپ


درس شیمی :

تغییر رشته به تجربی  »   شامل دو قسمت حفظی و مفهومی میشود در قسمت حفظی توصیه می کنم که حتما از روی کتاب بخوانید و به همه جای کتاب بخصوص شکل ها ، نمودارها و حاشیه ها توجه خاص کنید و قسمت مفهومی شامل دو قسمت مسئله و سوالات مفهومی – توضیحی میشود .

برای مسائل که اغلب در محاسبات مشکل دارند میتوانید از روش های محاسباتی سریع ( که من در مقاله های بعدی توضیحشان میدهم ) و تقریب زدن در مواردی استفاده کنید .

توجه کنید که از شگرد تیپ شناسی میتوانید در مسائل شیمی نیز بهره ببرید . با این مجموعه شگردها درصد خودم را از 25 به 71 درصد افزایش دادم .

تغییر رشته به تجربی  »  چیزی که باعث شد که من این همه سختی را تحمل کنم علاقه من به پزشکی و در کنار آن اراده قوی که داشتم باعث شد که علاوه بر آن یک سال سختی تصمیم بر ماندن و ادامه دادن برای رسیدن به هدفم را بگیرم در سال دوم با روزی 12 ساعت شروع و با همان مقدار زمان هم تمام کردم ولی بچه ها توجه کنید که کمیت ملاک نیست بلکه کیفیت ملاک است من با کیفیت 70-80 درصد در روز درس میخواندم پس سعی کنید که درست درس بخوانید نه این که سعی کنید فقط تایم مطالعاتی را زیاد کنید . موفق باشید.

محسن راد- پزشکی تبریز- عضو تیم مشاور گروپ

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تغییر رشته به تجربی | از رشته ریاضی تا رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی