تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402

تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 وجود دارد؟ چه زمانی می توانیم برای تغییر حوزه امتحانی کنکور 1402 اقدام کنیم؟ نحوه تغییر حوزه آزمون سراسری چگونه است؟ سازمان سنجش کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در برخی از استان ها که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، ممکن است امکان تغییر حوزه آزمون را برای داوطلبان فراهم آورد.

داوطلبانی که قصد تغییر حوزه امتحانی خود را دارند، لازم است در زمان اعلام شده درخواست خود را به صورت کتبی به باجه های رفع نقص که ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون فعال می شود، تحویل دهند. این موارد جمع آوری و بسته به تعداد درخواست تصمیم گیری خواهد شد.

زمان برگزاری کنکور تیر ۱۴۰۲ روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه تعیین شده است. در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲، صبح روز ۱۴ تیر ‌کنکور علوم انسانی به همراه ‌کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز ‌کنکور هنر برگزار خواهد شد. در صبح روز ۱۵ تیر‌ ‌کنکور تجربی و در نوبت عصر همان روز ‌کنکور زبان‌های خارجی برگزار می گردد.

تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402

تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور می باشد. داوطلبان درصورت الزام به تغییر حوزه امتحانی می‌ توانند به باجه‌ های نقص نیز مراجعه کنند در این صورت بسته به تعداد جابجایی‌ ها و درخواست‌ ها بررسی شده و اعلام نظر خواهد شد. باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، به منظور حفظ سلامت داوطلبان، ممکن است سازمان سنجش کشور، امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور 1402 و امکان ویرایش حوزه امتحانی آزمون سراسری را برای داوطلبان کنکور 1402 فراهم آورد.

تغییر حوزه امتحانی آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش می باشد یا از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص؟ آخرین اخبار در رابطه با نحوه تغییر حوزه امتحانی آزمون سراسری 1402 به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری

زمان ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری معمولا قبل از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور اعلام می شود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا داوطلبانی که در مناطق قرمز کرونا قرار دارند، می توانند در زمان اعلام شده نسبت به ویرایش و تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 اقدام نمایند. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تغییر حوزه امتحانی کنکور 1402 از سایت  سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار زمان دقیق ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان تغییر حوزه امتحانی کنکور از طریق همین مقاله به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و معمولا قبل از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 امکان تغییر و ویرایش اطلاعات حوزه امتحانی کنکور میسر می شود تا داوطلبان بتوانند نسبت به تغییر آن اقدام کنند.

نحوه تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری

نحوه تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری در ادامه بیان شده است. در صورتیکه سازمان سنجش امکان ویرایش و تغییر حوزه امتحانی آزمون سراسری 1402 را برای داوطلبان فراهم نماید، لازم است داوطلبان به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و درخواست خود را ثبت نمایند. زمان دقیق تغییر حوزه امتحانی کنکور از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

مراحل تغییر حوزه آزمون سراسری 1402:

  1. داوطلبان برای ویرایش و تغییر حوزه امتحانی خود باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.
  2. سپس از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “کنکور سراسری” کلیک نمایید.
  3. بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات” کلیک کنید.
  4. سپس بر روی گزینه “ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری” کلیک نمایید.

درخواست تغییر شهر حوزه امتحانی کنکور سراسری

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری و زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون، عده ای از داوطلبان درخواست امکان تغییر شهر حوزه امتحانی کنکور سراسری را دارند:

با توجه با شرایط کرونایی و وجود بیماران تنفسی و …. همچنین تغییر رنگ کرونایی شهرها از زمان ثبت‌ نام لطفا اجازه تغییر شهر حوزه امتحان کنکور سراسری را امکانپذیر کنید. بعضی با توجه به اینکه شهر محل زندگی‌ شان در زمان ثبت‌ نام قرمز بوده شهری دیگر را انتخاب کردند، بعضی هم شهر محل سکونت‌ شان با توجه به گرانی مسکن و غیرحضوری بودن مدارس تغییر کرده است. آیا امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 در شهرهای وضعیت قرمز کرونا وجود دارد؟


باتوجه به شیوع کرونا در کشور ممکن است سازمان سنجش امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری را برای داوطلبان فراهم نماید. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان و نحوه تغییر و ویرایش حوزه آزمون سراسری 1402 از سایت سنجش منتشر نشده است. به محض اینکه سازمان سنجش امکان ویرایش حوزه امتحانی کنکور سراسری را فراهم آورد از طریق این مقاله به اطلاع شما خواهد رسید. در صورت هرگونه ابهام، می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. (تماس همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب.)

سوالات متداول داوطلبان

✔️کنکور سراسری 1402 چه زمانی برگزار می شود؟

✔️زمان برگزاری کنکور تیر ۱۴۰۲ روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه تعیین شده است. در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲، صبح روز ۱۴ تیر ‌کنکور علوم انسانی به همراه ‌کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز ‌کنکور هنر برگزار خواهد شد. در صبح روز ۱۵ تیر‌ ‌کنکور تجربی و در نوبت عصر همان روز ‌کنکور زبان‌های خارجی برگزار می گردد.

✔️کارت ورود به جلسه آزمون چه زمانی منتشر می شود؟

✔️کارت ورود به جلسه از روز 10 تیرماه قابل دریافت است.

✔️آیا امکان تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402 وجود دارد؟

✔️آخرین اخبار در رابطه با تغییر حوزه امتحانی کنکور 1402 در این مقاله ارائه داده شده است.

3.6/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تغییر حوزه امتحانی کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. صبا

    سلام وقت بخیر>زمان ثبت نام کنکور کافی نت حوزه منو زده محلات ولی من اراک هستم چطوری میتونم درستش کنم؟؟

    پاسخ
  2. سمانه مرادب

    من نیاز ب تغییر حوزه آزمون دارم باید چیکارکنم ؟

    پاسخ
  3. فاطمه

    سلام
    واقعا امسال تغییر محل برگزاری کنکور سراسری وجود داره؟ احتمالش چند درصد؟

    پاسخ
  4. فاطمه

    سلام میشه واقعا حوزه امتحانی کنکور رو تغییر بدیم امسال احتمالش چقدر هست؟

    پاسخ
  5. Z

    سلام وقت بخیر
    من ساکن تهرانم اما برای کنکور شهرستان هستم اونحا میتونم کنکور بدم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی