تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در پی تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به کنکور سال های گذشته این مقاله مشاور گروپ را به شرح این تغییرات و جزئیات آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به آزمون ارشد سال های گذشته در نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ می باشد. رئیس سازمان سنجش دکترپورعباس در بازدید از حوزه کنکور کارشناسی ارشد از تجمیع آزمون‌ ها خبر داد که آزمون کارشناسی ارشد سال آینده در اسفندماه و فقط در یک روز برگزار شود. رئیس سازمان سنجش اظهار داشت که این آزمون از سال آینده با تغییرات ویژه برگزار خواهد شد.

کاهش زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

بدین ترتیب زمان برگزاری آزمون ارشد از دو  روز به یک روز تقلیل یافته و کلیه داوطلبان در سراسر کشور در یک روز با هم به رقابت می پردازند. به عنوان مثال آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه برگزار شد اما از سال آینده کنکور ارشد در یک روز برگزار می شود. در آزمون ارشد 1402 تعداد 425 هزار و 628 داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

کاهش تعداد سوالات کنکور ارشد ۱۴۰۳

از جمله دیگر تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ می توان به کاهش تعداد سوالات آزمون اشاره کرد. در پی تغییر شیوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و کاهش تعداد سوالات آزمون، بالطبع مدت زمان برگزاری آزمون نیز کم می‌ شود. زیرا در برخی کد رشته‌ ها زمان کنکور ارشد حدود ۴ ساعت و نیم است و این مدت زمان طولانی خستگی و فشار روانی زیادی بر داوطلب وارد می کند.

همانطور که می دانید خستگی مضاعف ذهنی می تواند اثر منفی بر کیفیت پاسخ دهی شما به سوالات و در نتیجه تاثیر منفی مستقیم بر نتیجه کسب شده در آزمون کارشناسی ارشد باشد. بنابراین با اعمال تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ، مدت زمان این آزمون از چهار ساعت و نیم به سه تا سه و نیم ساعت تقلیل خواهد یافت.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ثبت نام ارشد ۱۴۰۳

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ از اواسط آذر ماه ۱۴۰۲ آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت. بنابراین متقاضیان ثبت نام ارشد باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org ثبت نام خود را تکمیل نمایند. برای دریافت آخرین اخبار و جامع ترین اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد   1403 و راهنمای تصویری ثبت نام کلیک کنید.


در این مقاله به جزئیات آخرین تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. همانطور که ذکر شد با اعمال این تغییرات در زمان برگزاری کنکور و مدت زمان پاسخ دهی به سوالات، باید با بیشترین میزان تسلط بر منابع در جلسه آزمون حاضر شوید. اگر متقاضی کنکور ارشد 1403 هستید اما نمی دانید چه منابعی را مطالعه کنید یا چطور برنامه ریزی کنید نگران نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنکور ارشد می توانید همه روزه با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان متخصص مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

حتی در ایام تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید نگران نباشید. با خرید بسته های تماس، مشاورین مجموعه مشاور گروپ همین حالا در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️مهم ترین تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چیست؟

✔️آخرین تغییرات کنکور ارشد ۱۴۰۳ کاهش تعداد سوالات و تجمیع آزمون ها است که می توانید جزئیات آن را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️ تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از چه تاریخی اعمال می شود؟

✔️به گفته رئیس سازمان سنجش این تغییرات در زمان برگزاری آزمون ارشد اسفند ماه 1403 اعمال خواهد شد. جزئیات این اخبار را در مقاله مطالعه نمایید.

✔️زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️با توجه به اینکه آزمون ارشد 1403 در اسفند ماه برگزار می شود، مراحل نام نویسی داوطلبان باید در آذر ماه انجام شود. تاریخ دقیق ثبت نام را در مقاله بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تغییرات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی