تغییرات مهم و جدید ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99

جهت مشاوره در زمینه تغییرات مهم و جدید ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تغییرات مهم و جدید ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 : هشتمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در تابستان یا پاییز ۹۹ برگزار می شود. اینکه با وضعیت کرونا، این آزمون به چه صورتی برگزار می شود، هنوز توسط متولیان، اطلاع رسانی نشده است.


ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99



تاریخ دقیق ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99  ؛  هشتمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در تابستان یا پاییز ۹۹ برگزار می شود. اینکه با وضعیت کرونا، این آزمون به چه صورتی برگزار می شود، هنوز توسط متولیان، اطلاع رسانی نشده است.
به گزارش مشاورگروپ به نقل از ایسنا، هشتمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در تابستان یا پاییز ۹۹ برگزار می شود. اینکه با وضعیت کرونا، این آزمون به چه صورتی برگزار می شود، هنوز توسط متولیان، اطلاع رسانی نشده است.


ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 ؛ داشتن حداکثر ۳۰ سال سن برای دارنده مدرک فوق دیپلم، حداکثر ۳۵ سال سن برای دارنده مدرک کارشناسی و ۴۰ سال سن برای دارنده مدرک ارشد و ۴۵ سال سن برای دارنده مدرک دکتری برای ثبت نام متقاضیان الزامی است.

در هشتمین آزمون فراگیر متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، وزارت آموزش و پرورش قول پذیرش و استخدام ۵۲۰۰۰ نیروی جدید داده است. متولی برگزاری هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور است و شما بایستی برای ثبت نام و خرید کارت اینترنتی به سایت sanjeg.org مراجعه کنید.

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 ؛  هر دستگاهی در این آزمون، سهیمه مشخصی دارد که اطلاعات تکمیلی در راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اعلام شده است و شما بایستی به گروه های شغلی توجه کنید. برای شرکت در آزمون، بایستی با توجه به مدرک تحصیلی خود و هم چنین رشته هایی که مربوط به رسته استخدامی است، اقدام کنید.

یعنی با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، نمی توانید برای دبیر ریاضیات اقدام کنید. هر دستگاهی در آزمون استخدامی، آزمون مجزا ندارد. سهمیه های آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راهنمای ثبت نام درج شده است.

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 ؛ در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، مثل ادوار گذشته، ۲ نوع سوال در اختیار داوطلبان شرکت در آزمون و استخدام در دستگاه های اجرایی کشور قرار میگیرد. بسته اول سوالات، سوالات عمومی است و مواد بخش عمومی آزمون، ریاضی، زبان، اطلاعات عمومی، هوش وتوانمندی های عمومی است. مواد تخصصی نیز بسته به مدرک تحصیلی، تعیین می شود و پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی دارد. بسته دوم، سوالات تخصصی مربوط به رشته دانشگاهی متقاضی است.

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 ؛ ضمنا هر دستگاهی، مصاحبه حضوری دارد. آموزش و پرورش، دوره یکساله جامع را نیز برای پذیرفته شدگان برگزار میکند و قبول شدگان این آزمون، مجوز استخدامی دریافت می کنند.
در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب کارت آزمون صادر شده است که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ داوطلب زن و ۱۹۱ هزار نفر مرد بودند. انتظار می رود در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹، بیش از ۶۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون باشند.
سهمیه استخدامی وزارت خانه ها و سازمان ها در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راهنمای اینترنتی ثبت نام اعلام شده است. هزینه ثبت نام و شرایط و مهلت ثبت نام بزودی در همین گفتار به روز رسانی خواهد شد. صفحه مربوط به ثبت نام و مشاهده نتایج پذیرفته شدگان هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سایت سازمان سنجش در این لینک است.

به اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، زمان تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و زمان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان متقاضی سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران توجه کنید. وزارت بهداشت برای پذیرش نیروی انسانی دستگاه های زیر مجموعه خود نیز، شرایط استخدامی ویژه دارد. بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی کشور در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹، تامین نیرو دارند.


دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99

ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 ؛ نام نویسی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی تابع شرایط و ضوابط خاصی می باشد که از سوی مجری برگزاری این آزمون یعنی سازمان سنجش و آموزش تعیین می شود . هم چنین استخدام در سازمان ها و ارگان های متقاضی نیز قوانین خاص خود را دارد و داوطلبان پس از شرکت در جلسه امتحان در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست مطابق ضوابط مراحل تعیین شده را طی کنند .

علاوه بر قوانین و شرایط ثبت نام و استخدام دستگاه های اجرایی 99 ، لیست رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام و لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون سال ۹۹ نیز از سوی شرکت ها و سازمان های متقاضی به مجری این آزمون اعلام می شود .

در نهایت سازمان سنجش با جمع بندی و طبقه بندی شرایط ، قوانین ، رشته ها ، منابع و …. دستورالعمل نام نویسی آن دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را تدوین کرده و تحت عنوان دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به داوطلبان ابلاغ می کند . البته دفترچه راهنمای این آزمون به صورت یکپارچه بوده و برای نام نویسی آزمون هر ارگان به صورت مجزا منتشر نمی شود .

دفترچه راهنمای استخدام دستگاه های دولتی معمولا با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . با توجه به روال دوره های قبلی نام نویسی این آزمون پیش بینی می شود لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 در بازه زمانی مهر ماه فعال شود.

در ادامه به منظور آشنایی داوطلبان با ساختار و مندرجات این راهنما ، دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال گذشته ( سال 98 ) را ارائه داده ایم که به محض انتشار راهنمای آزمون سال ۹۹ ، فایل دفترچه جدید در این مقاله بارگذاری خواهد شد.

برای دانلود دفترجه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 کلیک کنید

158694644596021.jpg 1158694644596021.jpg 1158694644596021.jpg 1

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تغییرات مهم و جدید ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403