تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور (جزئیات بیشتر )

تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکورهای سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور (جزئیات بیشتر )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور (جزئیات بیشتر ) : متن نامه مهم عضو کمیسیون آموزش به رئیس‌جمهور درباره زمان کنکورهای سراسری 99 : عضو کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه به رئیس‌جمهور برای بررسی کارشناسی و همه‌جانبه زمان و شیوه‌ برگزاری امن و سالم کلیه آزمون‌ها و کنکورهای سراسری خبر داد.




تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور


2 2  از اخبار آزمون دکتری 99 جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه عضو کانال تلگرام ” کنکورگروپ ” بشی …

ID  https://t.me/konkurgroup

158694644596021.jpg 1

 

تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور

متن نامه مهم عضو کمیسیون آموزش به رئیس‌جمهور درباره

زمان کنکورهای سراسری 99

???

منتظر اخبار تکمیلی از طریق کانال تلگرام

” کنکورگروپ ” باشید!

عضو کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه به رئیس‌جمهور برای بررسی کارشناسی و همه‌جانبه زمان و شیوه‌ برگزاری امن و سالم کلیه آزمون‌ها و کنکورهای سراسری خبر داد.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از فارس ، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تهیه و تدوین نامه‌ای به رئیس‌جمهور خبر داد.

وی افزود: در این نامه از رئیس‌جمهور خواسته شده تا با توجه به طیف وسیع درخواست‌ها و نظرات مردم و نگرانی‌های ایشان، باید ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بررسی کارشناسی این موضوع با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نماید.

تعویق دکتری وزارت بهداشت 1400


متن کامل این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد ملّی مبارزه با کرونا

سلام علیکم؛

متاسفانه طی هفته های اخیر و با کاهش محدودیت ها و عدم کنترل سخت، روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) و افزایش آمار درگذشتگان حاصل از این بیماری در کشور، کام همه ما را تلخ تر کرده است؛ وضعیتی که در ابتدای سال و با یک برنامه‌ریزی مقطعی اما جدّی، تا حدود زیادی کنترل شده بود. حال در این میان و با توجه به نزدیک شدن روزهای منتهی به برگزاری کنکور مقاطع مختلف تحصیلی، نگرانی های دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های ایشان در سراسر کشور نیز به طور گسترده افزایش یافته است.

اینجانب و همکارانم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردم و دریافت ده ها هزار پیام، تماس و نامه طی روزهای اخیر از سوی داوطلبان کنکور و خانواده های ایشان که همگی حاوی «ابراز نگرانی از سلامتی، ایمنی محیط و مناسب سازی شرایط برگزاری آزمون ها» بوده و سبب شده در این روزهای واپسین تا آزمون، بر شدّت استرس و تشویش اذهان میلیونها دانش آموز و دانشجوی عزیز و خانواده های محترم ایشان افزوده گردد، تلاش نمودیم تا با دعوت و همفکری مسئولان عالی رتبه آموزش کشور اعم از وزرای محترم آموزش و پرورش، علوم و مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، ابعاد مختلف موضوع را بررسی نماییم. نتیجه و مصوبه این سلسله جلسات، بر آن شد تا تصمیم گیری در این خصوص توسط «ستاد ملی مبارزه با کرونا» صورت گیرد و هرچه زودتر از طریق مراجع رسمی به اطلاع داوطلبان برسد. امّا متاسفانه در روزهای اخیر با وجود مصوبه مذکور برخی مسئولان با انتشار اظهاراتی ناسنجیده و غیررسمی، بر التهاب شرایط موجود در جامعه افزوده اند و گویی عده ای درصدد هستند تا این موضوع مهم ملّی را سیاسی نمایند.

متأسفانه در این میان آنچه شنیده نمی شود، صدای مردم و دغدغه های آنهاست؛ که بنده به واسطه مسئولیتم به اطلاع میرسانم: بخشی از داوطلبان و خانواده های ایشان «خواستار تعویق» کنکور هستند، چون نسبت به شرایط بهداشتی محیط برگزاری و امکانات تهویه مطبوع هوا در این روزهای گرم سال -مخصوصا در مناطق گرمسیر کشور- نامطمئن هستند؛ عده ای دیگر «خواستار عدم تعویق» و برگزاری آزمون ها تحت هر شرایطی می باشند، چون از آینده بیمناک اند و امیدی به بهبود شرایط آتی ندارند و تعویق در کنکور را صرفاً عاملی در کاهش بازدهی خود میدانند؛ عده ای نیز در حال حاضر «مبتلا به بیماری» هستند و طبیعتاً با آمادگی کامل امکان آزمون ندارند؛ و نهایتا گروهی دیگر از داوطلبان هستند که اساسا صدایشان شنیده نمی شود، چون دسترسی مستقیم به درگاه های رسانه ای و مجازی برای ابراز نظر ندارند و متأسفانه تاکنون نیز یک نظرسنجی رسمی و عادلانه از کلیه داوطلبان به وسیله مراجع ذیربط به‌عمل نیامده است. افزون بر این، دو عامل مهم دیگر یعنی «تعداد داوطلبان» و «شیوه برگزاری» کنکور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با یکدیگر متفاوت است و همین امر باعث می شود که برای هر مقطع نیاز به تصمیم گیری مجزا و اختصاصی وجود داشته باشد و مسئله صرفا به یک نتیجه مشترک و رأی کلی «تعویق» یا «عدم تعویق» ختم نگردد.

با توجه به جمیع شرایط فوق و نیز صحبت های اخیر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانده محترم ستاد کرونا در تهران، اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که متعهد هستم تا صدای رسای مردم شریف ایران و اقشار مختلف جامعه باشم؛ تأکید دارم تصمیم گیری درباره این موضوع مهم که سرنوشت میلیون ها نفر با آنها گره خورده است، در شرایطی کاملا کارشناسی، بدور از اغراض سیاسی و با نظر مستقیم متخصصان اصلی این حوزه یعنی «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که از روز نخست، مجاهدانِ خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر بوده اند و بیش از هر بخش دیگری تجربه، تخصّص و صلاحیت لازم درخصوص استانداردها و پروتکل های حفظ سلامتی مردم و بیماران را دارا هستند، صورت گیرد و نتیجه آن هرچه سریعتر از طریق یک مرجع رسمی واحد به اطلاع عموم برسد.



3.4/5 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور دکتری 99 به دستور رئیس جمهور (جزئیات بیشتر )

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دکتری آخر

    دوستان من یه خبری شنیدم
    یکی از رابط های سنجش در تهران گفت دکتری سر جاشه
    این بغضی که موقع نوشتن جمله ی فوق داشتم رو هرگز فراموش نمیکنم هرگز
    منم حق داشتم شرکت کنم منم جون کندم منم دلم میخواست

    پاسخ
  2. عماد

    نتیجه>>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  3. رامین

    ای خدا کمک کن عقب بیفته من تخصصی ها خوب خوندم استعداد و زبان نرسیدم امیدوارم عقب بیفته تا قاطعانه برم سر جلسه امیدوارم تعویق شه…

    پاسخ
  4. امیر

    سلام لطفا فقط ۲۰ روز بیشتر جابجاش کنید. برسیم یه دوره کوچولو کنیم. بخدا مطالب خیلی زیاد و فرار هست. قلب رو می خونی ، صرع یادت میره ، اینو می خونی اون یکی یادت میره.
    متشکرم از شما.

    پاسخ
  5. عارف

    برگزاری کنکور در تاریخ ۲۶ تیر قطعیه. بهانه جویان فرصتی برای خرید وقت بیشتر ندارن.

    پاسخ
  6. داوطلب 99

    انگار رئیس جمهور گفته درباره برگزاری کنکور اگر وزارت بهداشت نظر دیگری داشته باشد تجدیدنظر میکنیم.
    چرا وقتی دور همن با هم درست حرف نمیزنن تصمیم بگیرن؟نظر وزیر بهداشت و که خودتون میدونید اگه می‌خواستین تجدیدنظر کنید کرده بودین تا حالا.

    پاسخ
  7. ضیا

    ۶۰ تا کرونایی در آزمون خود اظهاری دکتری ، گفتن که کرونا دارن….دکتری که داوطلباش کم هستنا…..
    حالا ناقلان خاموش و نا خوش احوالان که صداشو در نمیارن… میانگین…. توی هر حوزه بین ۵ تا ۲۰ تا کرونایی وجود داره….
    حالا خودت تصور کن….. بازم تعویق نشه یا بشه….

    پاسخ
  8. حسین

    با سلام
    تمدید نمودن کنکور مصادف است با نابودی پشت کنکوری ها و یک سال تاخیر ورودی دانشگاه ،از طرفی منجر به فرسوده شدن بچه ها خواهد شد بنظر می رسد تمدید کنکور کار عبث و بیفایده است ،کنکور باید سر وقتش صورت پذیرد به نظر می رسد رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت منطقی تر خواهد بود ،شما را به خدا ظلم نکنید در حق فرزندان

    پاسخ
  9. نرگس

    #تعویق_کنکور

    پاسخ
  10. مریم

    واقعا من نمی دونم چرا وقت رو گذاشتن روی اینکه برگزار بشه یا نشه ،،با اینده ما بازی میکنید بشینید با اون همه نخبه تو هر زمینه ای برنامه ریزی درستی بکنید که کنکور بدون خطر باشه البته اینم بعید می دونم انجام بشه اگه هم انجام بشه فقط تو چند حوضه که فیلم برداری میکنن که بگن شرایط عالیه، با این پیش بینی کردنشون آقا کرونا فعلا موندیه ،این ای کا الان می گین برگزار نشه پاییز هم همینو می گین کلا حرفتون اینه که اصلا برگزار نشه ،آقا اگه تضمین کردن که سال دیگه ما هایی رو که کنکور ندادیم رو میبرن دانشگاه ما مشکلی نداریم امسال آزمون نمیدیم ولی کو کسی که به فکر ما ها باشه آقا کسانی که نگران هستید نیایید خاهشا لطفا دیگه با این کنکور و زمانش کاری نداشته باشین کرونا بیماری ناشناخته ای است که تازه دارن در بارش چیز میفهمن بعد ۶ ماه می فهمید ینی چه؟؟؟؟؟ کلا ما از همه لحاظ بلا تکلیفیم

    پاسخ
  11. یوسفی

    اگه بعد بیست روز شرایط بدتر شد و امکان برگزاری از بین رفت چی؟اون موقع هم عقب بندازن؟یه دفعه بگو وایسیم برا سال بعد دیگه،ما که الکی این همه درس نخوندیم

    پاسخ
  12. زهرا

    هم موافقا حق دارن حق مخالفا . خب راه حل همیشه جمع کردن این دو دسته نیست . یه راه حل ساده داره مخالفا نیان موافقا بیان . تو که موافقی ک تعویق بیوفته چون سلامتی خودتو عزیزات مهمه و در مقابل دیر رفتن ب دانشگاه اهمیتی نداره خو چرا منتظر حرف مسئولینی عزیزم نیا دیگه یعنی ازونایی هستی ک بگن بیوفت تو چاه میوفتی تو چاه؟؟؟؟؟
    اونیم ک مخالفه تعویق خسته شده از زندانی کردن خودش تو خونه و جروبحث با بقیه ک تحملش کنن و هممون میدونیم ک قرار نیس تا آخر این هی تعویق انداختنا تحملش کنن .خونده ک امسال بره دانشگاه برنامه هایی داره ک ب هیچکسی ربط نداره چه برسه بخوان بهش توضیح بدن مهمه یا نه میخواد شرکت کنهو دغدغه های تورو نداره خب شرکت کن

    پاسخ
  13. الهه

    خوب می تونه مدیریت بهتری انجام شه…خانواده هارو وارد محیط حوزه نکنن…چن نفر مسعول باشه بچه ها با فاصله وایسن…اصلن ۳هفته بچه ها نهایی دادن ..کنکور که ۴ساعته

    پاسخ
  14. سحر

    واقعا نامردیه در حق خوزستانیا اینجا تو این گرما به کولر روشن میکنن تحویه هم که انجام نمیشه اگه یکی هم کرونا داشته باشه همه میگیرن تو شهر ما وضع فجیحه الان همسایه ما داره و تو خوننشونه زن و بچش هم هستن و بدون ماسک میگردن حالا از کجا معلوم من ناقل بی علامت نباشم و ۲۰۰ نفرو کرونایی نکنم نمیشه که باید عقب بندازن

    پاسخ
  15. انصرافی دکتری مکانیک

    من الان به عمق فاجعه پی بردم!! بچه دقت کردین امسال بخاطر مشکوک بودن به ویروس اشخاصی که کیک و ساندیس ها رو چیدن ، نمیتونیم با خیال راحت اینا رو هم بخوریم !؟ وامصیبتا !!

    پاسخ
  16. دکتری 99 برق

    *با این نامه دکتر زالو شکم به یقین تبدیل گشت که کنکور ۱۰۰ درصد تعلیق میشه*

    برادر گرامی، جناب آقای دکتر محسن بندپی

    استاندار محترم تهران

    با سلام و احترام

    پیرو مذاکره حضوری با توجه به شرایط جدی بیماری کووید۱۹ در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله‌‌ای جامع‌‌تر، خواهشمند است دستور فرمائید تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌‌های نمایشگاهی و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیر رسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق گردد.

    پیشاپیش از دستور مساعد حضرتعالی سپاسگزارم.

    پاسخ
  17. فارغ التحصیل دکتری

    دوستان نگران نباشید ، بعد از کنکور مصاحبه هم میرید و قبول میشید …. بعد میشید دانشجوی دکتری میبینید هیچ فرقی نکرده و اینقدر اساتید و مردم به سرتون میزنند که ، که چی؟؟؟ دکتر شدی ، بعدش چی؟؟؟از نظر مردم شما فرد بیکاری میشید که از بیکاری فقط دنبال درسه ، از نظر اساتید هم ، شما یک مشت بی سواد هستید که میخواید جای اونا رو بگیرید (چون خودشون اکثرا دانشگاه های مطرح دنیا درس خوندن و شما تو دانشگاهی هستید که با وجود اینکه خودشون توش تدریس دارن ولی سطحش پایینتره)
    متاسفانه نگاه اساتید به دانشجویان دکتری واقعا دلسوزانه نیست و بیشتر به چشم یک رقیب هست …
    شما امروز نگران کنکور هستید ، چند ماه بعد نگران عقده ای بازی اساتید که تو آزمون جامع و پروپوزال و رساله و اینجور چیزا میخوان حالتونو بگیرن ، میشید
    اینا رو نمیگم که بی انگیزه بشید، میگم که بدونید ، منم مثل شما این استرس ها رو داشتم و اتفاقا با قبولی تموم شد ولی ، دکتری خوندن آنچنان آش دهن سوزی نیست که الان از نگرانی زندگیتون تحت تاثیر قرارر بگیره … بدونید که اگر قبول بشید مسیر به مراتب سخت تر از کنکور پیش رو خواهید داشت …
    پس دکتری خوندن یک همت و پشتکار بزرگ میخواد ، که گوش و چشمتو به حرف های اطرافیان ببندی و مسیر تو بری …تلاش تونو بکنید یا برگزار میشه یا نمیشه ، مطمئا باشید نتیجه شو میبینید

    پاسخ
  18. حسین

    از مسئولین جلسه امروز خواهش دارم آخر جلسه موز ها رو بذارین تو جیبتون. اول نتیجه جلسه رو به ما اعلام کنید بعد برید بخوریدش!!!

    پاسخ
  19. عماد

    سعید؟؟ حسین؟؟ کجایید پس؟؟؟

    چی شد پیش بینی هاتون؟؟؟

    بابا مردیم از استرس

    پاسخ
  20. علی

    خداوکیلی صدتومن میدم نندازیدش عقب….

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی