تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

تعویق مجدد کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعویق مجدد کنکور سراسری 99 ( جزئیات تعویق جدید کنکور سراسری 99 ) : سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پیشنهادهای این سازمان برای درنظرگرفتن بسته‌های بهداشتی به داوطلبان کنکورهای ۹۹ خبر داد.


تعویق مجدد کنکور سراسری 99



فوری:تعویق 1 ماهه کنکور سراسری بررسی خواهد شد

اخبار بعدی در همین پست اپدیت میشود


labelnew آخرین به روزرسانی 21 مرداد 99

توضیحات رییس سازمان سنجش درباره دلیل تعویق کنکور ٩٩

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تصمیم گیری درخصوص تعویق یک ماهه برگزاری کنکور برعهده ستاد مقابله با کرونا گذاشته شد.
به گزارش مشاورگروپ، ابراهیم خدایی گفت: طی چند روز گذشته پروتکل های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت. این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله ارسال آن به استان ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارشناسی ارشد بود.

او گفت: اولین شرط وزارت بهداشت این بود که فاصله صندلی ها باید به دو متر افزایش یابد که امکان فراهم کردن فضای با این شرایط برای ما مقدور نبود. شرط دوم وزارت بهداشت این بود که در استان‌های گرمسیری سالن‌ها باید سطح اشغال 20 درصدی داشته باشند، که این مورد نیز با توجه به ظرفیت مراکز برگزاری کنکور برای ما مقدور نبود.

رئیس سازمان سنجش گفت: در صورتی که می‌خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه‌ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.

خدایی گفت: در این شرایط سازمان سنجش نمی تواند از معیارهای خود کوتاه بیاید. بنابراین درخواست کردیم یا پروتکل های کنکور سراسری هم مانند آزمون ارشد باشد. یا سازمان سنجش با شرایط جدید وزارت بهداشت نمی تواند کنکور را در موعد مقرر برگزار کند و این موضوع طی نامه ای به استحضار دکتر غلامی وزیر علوم نیز رسید و اعلام کردم که حفاظت آزمون و لو رفتن سوالات را تضمین نمی‌کنم.

?توضیحات رییس سازمان سنجش درباره دلیل تعویق در برگزاری کنکور ٩٩

?رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: تصمیم گیری درخصوص تعویق یک ماهه برگزاری کنکور برعهده ستاد مقابله با کرونا گذاشته شد.
?طی چند روز گذشته پروتکل‌های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت. این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله ارسال آن به استان‌ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارشناسی ارشد بود.
?اولین شرط وزارت بهداشت این بود که فاصله صندلی‌ها باید به دو متر افزایش یابد که امکان فراهم کردن فضای با این شرایط برای ما مقدور نبود. شرط دوم وزارت بهداشت این بود که در استان‌های گرمسیری سالن‌ها باید سطح اشغال 20 درصدی داشته باشند، که این مورد نیز با توجه به ظرفیت مراکز برگزاری کنکور برای ما مقدور نبود.
?در صورتی که می‌خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه‌ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.
?در این شرایط سازمان سنجش نمی تواند از معیارهای خود کوتاه بیاید. بنابراین درخواست کردیم یا پروتکل های کنکور سراسری هم مانند آزمون ارشد باشد. یا سازمان سنجش با شرایط جدید وزارت بهداشت نمی تواند کنکور را در موعد مقرر برگزار کند و این موضوع طی نامه ای به استحضار دکتر غلامی وزیر علوم نیز رسید و اعلام کردم که حفاظت آزمون و لو نرفتن سوالات را تضمین نمی‌کنم/ ایسنا





labelnew  به روزرسانی 12 مرداد 99

قالیباف: تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

رئیس مجلس:
? اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می‌آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد.

? امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنه مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد.

? ناتوان‌ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد.

? نگران رعایت نشدن پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم، متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد.

? بنظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

? سلامت دانش آموزان، خط قرمز مجلس است./فارس




مشاورگروپ : فاطمه زرین آمیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره بسته‌های بهداشتی که قرار است برای داوطلبان آزمون‌های سراسری تهیه شود، اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور تمهیداتی برای ارایه بسته‌های بهداشتی به داوطلبان و دست اندرکاران در روزهای برگزاری کنکور در نظر گرفته است.

تعویق مجدد کنکور سراسری 99  ؛ وی افزود: در این زمینه نامه نگاری هایی با ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا انجام شد که به نتایج مثبتی رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره این بسته های بهداشتی، یادآور شد: درخواست سازمان سنجش شامل دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی کننده است.

زرین آمیزی ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته، فاصله گذاری ها میان داوطلبان افزایش می یابد؛ برای این منظور سازمان سنجش پیشنهاد فاصله ۱.۶ متری بین هر صندلی را ارائه داده و این امر نیازمند افزایش حوزه های برگزاری کنکور است.

وی تصریح کرد: بخشی از این برنامه ریزی ها و هماهنگی ها انجام شده و بخشی دیگر در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، در صورتی که زمان برگزاری آزمون های پرمخاطب ۹۹ تغییر نکند، کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه، کنکور دکتری روز جمعه ۹ خردادماه و آزمون سراسری روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار می شود. هرگونه تعویق مجدد در آزمون های یاد شده مستلزم اعلام ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا است.



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. داوطلب

    بنظرم اصلا امسال باید با سوابق تحصیلی قبول کنن….اینجوری هم دانشگاه ها خالی نمیشد هم جون ماها بیشتر از این به خطر نمیفتاد….چیه مسخره بازی مثل قیمت دلار و طلا هی میگن هست هی میگن نیست…یا عرضه دارین مثل کشورای دیگه بسلامتی برگزار کنین یا هم عرضه ندارین و نمیدونین چه کنین خب با سوابق تحصیلی قبول کنین…چکاریه اصلا….

    پاسخ
  2. دانشجو آینده

    تو رو خدا تمومش کنید خسته شدم از همه چی زدم زدم واسه کنکور
    واسه این چن روز آخر فقط یه جمع بندی و مرور گذاشته بودم حالا هی باید عوضش کنم

    پاسخ
  3. Delaram

    واقعا براشون متاسفم با این فشار روحی و شک های عصبی که بهمون وارد میکنن وقتی توانایی یک تصمیم گیری ندارن و جون این همه جوان مملکت و کلی خانواده سر لجاجت روسا و وزیران کشور قراره به خطر بیفته واقعا متاسفم متاسفم
    #تعویق_کنکور

    پاسخ
  4. نیلوفر

    من از اعضای محترم مجلس خواهشمندم یک تصمیم بگیرند واقعا اینطوری هی شوک وارد میشه به دانش آموزا.
    به حد کافی استرس کنکور و کرونا رو دارن از یه طرف هم هی تعویض تاریخ که دیگه واویلا میشه.
    لطفا همونطور که دیشب تصویب شد یه ماه عقب بیفته واقعا بیفته .سلامتی بچه ها از همه چیز مهم تره .

    پاسخ
  5. زینب

    جون مارو بازیچه یه کنکور بچگانه نکنین موافق تعویق

    پاسخ
  6. ناشناس

    وقتی گفته شده نیازمند زمان بیشتری برای رعایت پروتوکل ها نیاز هست ولی بعد لغو میکنن یعتی سلامت دانش اموزا رو در اولویت قرار ندادن

    پاسخ
  7. ریحانه

    آقا به خدا خیلی سخته با ماسک کنکور دادن.من تو خونه چندتا از ازمونای ازمایشیمو با ماسک دادم وقشنگ بازدهم سر جلسه اومد پایین.خدایی خیلی سخته به خصوص ماها که در مناطق گرمسیری هستیم

    پاسخ
  8. یاسمین

    واقعا الان بهم کلی استرس وارد شده چون دقیقا دیدم که پیشنهاد میدن خود نماینده های مجلس برای عوض کردن کارنامه ها و خریدن صندلی. و امروز دو ساعت کمتر خوندم که همین میتونست حداقل ده پونزده درصد توی دروس همونی بهم اضافه کنه. ولی واقعا انگار متوجه نیستن. حداقل میذاشتن روی روال خودمون ادامه میدادیم

    پاسخ
  9. nima

    من بخدا گریم گرفته این چ وضعیه درست کردن این چ کوفتو زهرماریه دم ب دقه تحویل ما میدن؟؟
    بابا بخدا من تا دیروز مخالف تعویق بودم تا اون احمق اومد گفت تعویق کنن
    من انقد عصابم خرد شد کتابمو پرت کردم از دیشب هیچی نخوندم هیچی
    حالا ک میخان باز همون تاریخ برگزار کنن من چجوری ی روز از دست دادمو تو رشته تجربی جبران کنم؟؟من الان چجوری خودمو جم و جور کنم ک واس هفته دگ خودمو اماده کنم؟؟اخ هیچ جا نیس هیچی نیس ن شماره ای هیچی ک باهاشون حرف زد بابا دارم روانی میشم من چجوری الان خودمو رو راست کنم چجوری با این وضعو حال برم دم کتابمو باز کنم
    ی روز از دست بره تو این روزا اونم تو رشته تجربی غیر قابل جبرانه اخ فقط ی نفر بیاد جواب منو بده یکی بیاد بگه اینجا چ خبره چرا دم ب دقه ی چیزی میگین اخ کلافه شدم میخام سرمو بکوبم ب دیوار

    پاسخ
  10. عروسک مسئولین

    سیرک ایران کارشو کرد
    آفرین
    حتما رای میارید همتون

    پاسخ
  11. سینا

    فقط میتونم بگم خااااااک بر سرشون . سلامتی ما مهمتره . وزیر بهداشت که دروغ نمیاد بگه . اگه ۱ ماه عقب مینداختن خیلی بهتر بود

    پاسخ
  12. مهدی

    الان ینی این خبر قطعیه دیگه؟؟ نمیشه کاری کرد تا نظر ستاد تغییر کنه؟؟

    پاسخ
    1. user3

      حقیقتا بعد این همه اینور اونور شدن نظر ندادن بهتره.نظری ندارم

      پاسخ
  13. بهار

    زبانم عاجزه ازین همه مسئولیت پذیری واقعا…
    فقط میتونم بگم اللهم عجل لویک الفرج??
    این حجم ازخود خواهی عجیب وغیرقابل بخشش هست…من بعنوان فردی که تنهازیست دبیرستان روخوندم میدونم که استرس سطح ایمنی بدن روپایین میاره?ای کاش مسئولین حداقل کتابهای درسی شون رودرست میخوندن شایدکاربه این آبروریزی نمیرسید…
    هیییچ کلمه ای نمیتونه حال امروز مارو توصیف کنه…
    خدایامنتظرعدالتت هستیم??????

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی