تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

تعویق مجدد کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعویق مجدد کنکور سراسری 99 ( جزئیات تعویق جدید کنکور سراسری 99 ) : سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پیشنهادهای این سازمان برای درنظرگرفتن بسته‌های بهداشتی به داوطلبان کنکورهای ۹۹ خبر داد.


تعویق مجدد کنکور سراسری 99



فوری:تعویق 1 ماهه کنکور سراسری بررسی خواهد شد

اخبار بعدی در همین پست اپدیت میشود


labelnew آخرین به روزرسانی 21 مرداد 99

توضیحات رییس سازمان سنجش درباره دلیل تعویق کنکور ٩٩

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تصمیم گیری درخصوص تعویق یک ماهه برگزاری کنکور برعهده ستاد مقابله با کرونا گذاشته شد.
به گزارش مشاورگروپ، ابراهیم خدایی گفت: طی چند روز گذشته پروتکل های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت. این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله ارسال آن به استان ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارشناسی ارشد بود.

او گفت: اولین شرط وزارت بهداشت این بود که فاصله صندلی ها باید به دو متر افزایش یابد که امکان فراهم کردن فضای با این شرایط برای ما مقدور نبود. شرط دوم وزارت بهداشت این بود که در استان‌های گرمسیری سالن‌ها باید سطح اشغال 20 درصدی داشته باشند، که این مورد نیز با توجه به ظرفیت مراکز برگزاری کنکور برای ما مقدور نبود.

رئیس سازمان سنجش گفت: در صورتی که می‌خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه‌ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.

خدایی گفت: در این شرایط سازمان سنجش نمی تواند از معیارهای خود کوتاه بیاید. بنابراین درخواست کردیم یا پروتکل های کنکور سراسری هم مانند آزمون ارشد باشد. یا سازمان سنجش با شرایط جدید وزارت بهداشت نمی تواند کنکور را در موعد مقرر برگزار کند و این موضوع طی نامه ای به استحضار دکتر غلامی وزیر علوم نیز رسید و اعلام کردم که حفاظت آزمون و لو رفتن سوالات را تضمین نمی‌کنم.

?توضیحات رییس سازمان سنجش درباره دلیل تعویق در برگزاری کنکور ٩٩

?رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: تصمیم گیری درخصوص تعویق یک ماهه برگزاری کنکور برعهده ستاد مقابله با کرونا گذاشته شد.
?طی چند روز گذشته پروتکل‌های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت. این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله ارسال آن به استان‌ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارشناسی ارشد بود.
?اولین شرط وزارت بهداشت این بود که فاصله صندلی‌ها باید به دو متر افزایش یابد که امکان فراهم کردن فضای با این شرایط برای ما مقدور نبود. شرط دوم وزارت بهداشت این بود که در استان‌های گرمسیری سالن‌ها باید سطح اشغال 20 درصدی داشته باشند، که این مورد نیز با توجه به ظرفیت مراکز برگزاری کنکور برای ما مقدور نبود.
?در صورتی که می‌خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به 390 شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه‌ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.
?در این شرایط سازمان سنجش نمی تواند از معیارهای خود کوتاه بیاید. بنابراین درخواست کردیم یا پروتکل های کنکور سراسری هم مانند آزمون ارشد باشد. یا سازمان سنجش با شرایط جدید وزارت بهداشت نمی تواند کنکور را در موعد مقرر برگزار کند و این موضوع طی نامه ای به استحضار دکتر غلامی وزیر علوم نیز رسید و اعلام کردم که حفاظت آزمون و لو نرفتن سوالات را تضمین نمی‌کنم/ ایسنا





labelnew  به روزرسانی 12 مرداد 99

قالیباف: تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

رئیس مجلس:
? اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می‌آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد.

? امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنه مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد.

? ناتوان‌ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد.

? نگران رعایت نشدن پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم، متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد.

? بنظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

? سلامت دانش آموزان، خط قرمز مجلس است./فارس




مشاورگروپ : فاطمه زرین آمیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره بسته‌های بهداشتی که قرار است برای داوطلبان آزمون‌های سراسری تهیه شود، اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور تمهیداتی برای ارایه بسته‌های بهداشتی به داوطلبان و دست اندرکاران در روزهای برگزاری کنکور در نظر گرفته است.

تعویق مجدد کنکور سراسری 99  ؛ وی افزود: در این زمینه نامه نگاری هایی با ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا انجام شد که به نتایج مثبتی رسیده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره این بسته های بهداشتی، یادآور شد: درخواست سازمان سنجش شامل دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی کننده است.

زرین آمیزی ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته، فاصله گذاری ها میان داوطلبان افزایش می یابد؛ برای این منظور سازمان سنجش پیشنهاد فاصله ۱.۶ متری بین هر صندلی را ارائه داده و این امر نیازمند افزایش حوزه های برگزاری کنکور است.

وی تصریح کرد: بخشی از این برنامه ریزی ها و هماهنگی ها انجام شده و بخشی دیگر در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، در صورتی که زمان برگزاری آزمون های پرمخاطب ۹۹ تغییر نکند، کنکور کارشناسی ارشد روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه، کنکور دکتری روز جمعه ۹ خردادماه و آزمون سراسری روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار می شود. هرگونه تعویق مجدد در آزمون های یاد شده مستلزم اعلام ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا است.



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق مجدد کنکور سراسری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حسین

    سلام وخسته نباشید به همه دوستان واین مسئولینی که زحمتهای بسیاااااااار برامون کشیدن?
    فقط پیام دادم بگم که…
    بااین تشویشی که ایجاد کردید نه تنها لطفی در حق مابدبختا نکردید بلکه بیچاره ترمون هم کردید?
    خواستید کرونا نگیریم اما زدید اعصاب همه رو داغون کردید???
    کاش به جای افتخار کردن به گذشتمون یه کاری انجام بدیم که به ایندمون هم افتخار کنیم…
    اینده این مملکت دست همین دانش اموزای امروزیه که هرررر روز یه تصمیمی براشون میگیرید?
    نمیدونم قراره برا ما کنکوری ها چه اتفاقی بیووفته اما فقط میدونم که حلال شدن توسط یه ملت یه موضوع غیر ممکنه??
    #مسئولین_بابت_همه_اتفاقا_ممنونیم?

    پاسخ
  2. BAHAR

    الان سه روزه انگشتای دست راستم بی حس شده دست و پاک سرده شبا کابوس میبینم اصلا نمیتونم روی درسام تمرکز کنم من پارسالم کنکور دادم اما اصن شرایطم این نبود الان اینقدر استرس دارم که قرص میخورم تورو خدا بیشتر ازین تاریخ کنکورو تغییر ندین

    پاسخ
  3. بیسیم

    همزمان با رونمایی کشورها از پیشرفتشان در تولید واکسن کرونا، اینجا با کنکور صدها هزار خانواده ایرانی را به مرز جنون رساندند. چرا جوانان درمانده کنکوری را به بازی گرفتید؟

    پاسخ
  4. فائزه کیانی

    ترو خدا بیاین شما صدای ما بشید همه کنکوری ها باهم اعتراض کنیم نریم سره جلسه کنکور نریم دانشگاه درسته ک اینده خودمون یک سال میفته عقب اما ما هم ادمیم دیگه بزار یک سال دانشگاه هاشون بخوابه بزار تو کل دنیا بپیچه ک کل دانش اموزان یک ملت نرفتن سره جلسه کنکور ابروشون بره بلکم یک ادم لایق و با مسئولیت در راس امور قرار بگیره من زخم معده دارم خداشاهده از استرس و تنشی ک اینا وارد کردن من معدم خونریزی کرده باید برم تو این اوضاع و احوال بیمارستان و شاید بستری بشم واقعا متاستفم متاستقم ک یک ایرانی هستم و در ایران زندگی میکنم متاستفم

    پاسخ
  5. عماد

    سلام وقتتون بخیر من نمیفهمم دلیل این کارای مسئولین چیه من مشکل معده داشتم و چند روزه به شدت معدم خرابه الان که این خبرو دادن خون بالا آوردم.متاسفم براشون فقط همین.نمیبخشمشون

    پاسخ
  6. علی

    آقا ترو خدا یکی به داده کنکوریا برسه
    ای خدا خودت کمکه ماکن دیگه دیوونه شدیم از دست این انسان های توخالی با وعده ها و حرفای توخالی
    به ولله قسم اصلا روحیمو از دست دادم
    حالم بهم ریخته منی که همیشه سعی میکردم خودمو با شرایط تطبیق بدم و کارمو انجام بدم امشب به مرز جنون رسیدم
    دیشب که این خبره تعویقو وزیر علومو بهداشت تایید کردن همه ی برنامه ریزیمو عوض کردم و قوت گرفتم اما امروز
    من امروز کوبیده شدم نابود شدم
    فکر خودکشی صدبار زد به سرم اما فقط بخاطر ترس از خدا و خانوادم اینکارو نمیکنم
    ای خدا خودت جواب اینارو بده یا الله
    دیگه توانی نمونده برای تحمل این بلاهایی که سرمون آوردن

    پاسخ
  7. کنکور انسانی

    مرض داریدتکلیفو مشخص کنید دیگه دیروز گفتید لغو امروز میگید میگیریم آخه ایران هم شد کشور

    پاسخ
  8. سجاد

    ای بابا چی شد خبر قطعی اعلام نشده هنوز ؟! آقایون مسئول کنکور خواب رفتین ؟!!!

    پاسخ
    1. user3

      اخبار که زیاده ! ولی قطعی نشده چیزی فعلا ! در حال رصد آخرین خبرها هستم اعلام کنن در کانال اطلاع رسانی میکنیم.

      پاسخ
  9. فروزان خوانساری

    سلام مهندس جان ممنون از سایت خوبتون
    ببخشید منم همین سوال سید مهدی رو دارم ؛ الان اوضاع ظرفیتها چی میشه دقیقا ؟؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین. سپاس فراوان

    پاسخ
    1. user3

      سلام . مشخص نمیشه به نظر بنده چه ظرفیت کم بشه چه بخوان همه رو بچپونن تو ورودی بهمن چه بخوان ترم ها رو کوتاه تر برگزار کنن دانشجو ضرر میکنه(البته دانشجویی که به سوادش اهمیت میده نه به مدرک و پولش! )

      پاسخ
  10. سید مهدی

    سلام . میشه نظرتون رو راجع به کنکور 99 بگین سطح سوالا چطور میشه نسبت به 98 ؟ آیا با توجه به تعویق درصدا افزایش پیدا میکنه ؟ منکه یه درصدایی مدنظرمه و طبق کنکور 99 رتبه 500 منطقه 3 میده ممکنه با همون درصدا امسال رتبم 1000 اینا بشه ؟(اگه سطح کنکور مثل 98 باشه )

    پاسخ
    1. user3

      سید مهدی چند بار این سوالو میپرسی ؟!!!!
      درستش اینه کنکور سخت تر باشه حالا باید دید چطور میشه
      اگر کنکور هم سطح پارسال باشه احتمالا درصدها بیشتر بشه
      از الان معلوم نمیشه

      پاسخ
  11. ali88

    حالا ورودی مهر خواهیم داشت یا بدبخت شدیم رفت؟؟؟؟ منظورم اینه اگه ورودی مهر نداشته باشیم ظرفیتها رو کم میکنن قبولی سختتر میشه…یعنی بدبخت تر از ما خودمونیم که هم کنکور داریم هم با معضل کرونا درگیریم…ماشالا داداش دوقلوی همدیگه ان انگار…اسماشونم ست کردن: کنکور و کرونا :)))))

    پاسخ
    1. user3

      دیگه بعیده ورودی مهر داشته باشیم مگه اینکه کیفیت تدریس برای اقایون مهم نباشه و 1.5 ماهه جمع کنن 1 ترم رو !
      در مورد ظرفیت هم حتی اگر کاهشی نداشته باشیم کیفیت خوبی تو اموزش دانشجویان ورودی امسال متصور نیستم

      پاسخ
  12. میثم گودرزی

    سوالا لو نمیره؟ 🙂

    چ کنکوری بدیم امسال 🙂

    الان برد با اوناییه ک دیر شروع ب خوندن کردن

    حوصله دارن

    من یکی دیگ بریدم

    پاسخ
    1. user3

      نظری در مورد لو رفتن سوالات کنکور امسال ندارم .

      پاسخ
  13. خودم دیگع?

    اقا این بحثا رو ول کنین تورو خودا فکر ما باشین 3سال مثل…. درس خوندیم بسه دیگهع داریم داغون میشیم… فکر ماها هم باشین تورو خودا…. ب….باد فنا رفتیم…. 1ونیم ماه کم بود 1ماه دیگع هم میخوان عقب بندازن… این همه دانشگاه و باشگاه از اول 3متر فاصله میزاشتن اصن… واقعن ک

    پاسخ
  14. خانواده یه کنکوری 99

    مطمینا آخر شهریور ، وضعیت کرونا بسیار بسیاربحرانی تر خواهد شد.
    نمیدونم چرا همه چیز در کشور ما باید به بحران تبدیل بشه ، حتی کنکور سراسری؟ چه کسی از بازی با اعصاب و روان یک میلیون خانواده کنکوری ، لذت و منفغت میبره؟

    پاسخ
  15. علی

    سلامتی از همه چیز مهمتره اگه کرونا بگیریم رتبه خوبی هم بیاریم ارزش نداره

    پاسخ
  16. محمد

    سلام
    عزیزایی که میگن کنکور عقب نیفته آیا به فکر امنیت آزمون هستن ؟.
    اگه با وضع کنکور ارشد برگزار بشه که همه گوشی بردن ومراقبا جرئت نمی کردن نزدیک دانشجو ها بشن.
    کی می خواد جواب بده؟ این عدالته؟
    منم پشت کنکوریم واز همه شما خسته تر .اما این یکماه رو هم میشه تحمل کرد تا پروتکل های بهتری اجرا بشن و حداقل حقمون ضایع نشه.

    پاسخ
  17. علی

    کی اعلام میشه تصمیم نهایی؟

    پاسخ
    1. user3

      تا آخر وقت امروز اعلام میشه

      پاسخ
  18. حدیث

    تعویق دو هفته ای حداقل قطعیه دیک درسته؟

    پاسخ
  19. Yh

    واقعا متاسفم ،تعویق اونم ۱۰‌روز مونده ب کنکور کل سیستم هنرو ریخت بهم
    خیلیا الان استرسشون ۱۰۰ برابر شد ،خیلیا آرامش ذهنی ندارن ،همینا از ۱۰۰ تا کرونا بدتره
    پاییز هم ک بشه دوباره بهونتون پیک بعدی و درگیر شدن با آنفولانزا میشه
    مسخره کردین همروووو

    پاسخ
  20. کریم

    به نظر من باید سوالات عوض شود چون با این مدت طولانی تعویق ها احتمال لو رفتن سوالات خیلی زیاد است از طرفی این سختگیریها بی جا بیشتر از کرونا به روان بچه ها و خانواده یشان ضرر می زند.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403