تعویق کنکور کارشناسی ارشد

تعویق کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار مربوط به تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون کارشناسی ارشد 1402 به تعویق می افتد؟ این یکی از پر تکرار ترین سوالات داوطلبان آزمون ارشد است که به دنبال احتمال تغییر تاریخ برگزاری کنکور هستند. به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به موضوع تعویق کنکور کارشناسی ارشد اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

آیا احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ وجود دارد؟ با نزدیک شدن به زمان کنکور ارشد ابهاماتی در مورد برگزاری قطعی این ازمون وجود دارد و عده ای معتقدند، باتوجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، کنکور کارشناسی ارشد 1402 ممکن است به تعویق بیفتد. در سال ۹۹، کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاد چرا که شدت شیوع کرونا در هنگام زمان تعیین‎ شده برای برگزاری کنکور، سلامتی داوطلبان را تهدید می‌کرد. اما باز هم پس از چند بار تعویق در نهایت در مرداد ماه و در زمان شیوع کرونا برگزار شد.

تجربه تعویق‌های مکرر آزمون کارشناسی ارشد در سال های گذشته، برخی داوطلبان را امیدوار کرده است که امسال نیز شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اما آیا واقعا زمان برگزاری کنکور ارشد به تعویق می افتد و تغییر می کند؟

تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به هیچ وجه امکان پذیر نیست. علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تعویق آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گفت: داوطلبان به هیچ عنوان منتظر تعویق آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ نباشند. 

وی با بیان اینکه آزمون ارشد در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند حتما برگزار می‌ شود، افزود: اگر موضوعی حتی یک روز عقب بیوفتد تمام سیستم سازمان سنجش به هم می ریزد؛ چرا که پیوستگی کار نزدیک به هم بوده و اگر نتوانیم موضوعی را در زمان خودش انجام دهیم با مشکل مواجه می‌شویم. 

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بیان کرد که کنکور کارشناسی ارشد همانند کنکور سراسری در ۲ نوبت برگزار نخواهد شد و داوطلبان تنها همین یک بار در سال برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته فرصت دارند. بنا بر اعلام سازمان سنجش، کنکور‌ ارشد ۱۴۰۲ در عصر روز ۱۱ اسفند و صبح و عصر روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌ شود.

نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402

نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402 چگونه است؟

در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا، آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 همانند آزمون سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای داوطلبان الزامی خواهد بود. در این صورت در هفته منتهی به آزمون نیز سازمان سنجش آمار داوطلبان کرونایی را استخراج می‌ کند و برای این داوطلبان در حوزه‌های جداگانه یا بیمارستان آزمون برگزار می‌ شود.

در غیر این صورت و برقراری شرایط عادی، تمامی داوطلبان به صورت حضوری در حوزه های امتحانی مقرر شده برای تصاحب صندلی دانشگاه های مقطع کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

آیا کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ لغو می‌ شود؟

آیا کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ لغو می‌ شود؟ با توجه به گفته های مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور این امکان هرگز وجود نخواهد داشت و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در زمان مقرر یعنی 11 و 12 اسفند 1401 برگزار می گردد.

آخرین اخبار مربوط به نحوه برگزاری و احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1402 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. شما می توانید برای آگاهی از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402، با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️آیا کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به تعویق میفتد؟

✔️آخرین اخبار مربوط به تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1402 در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️زمان نهایی برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

✔️براساس آخرین برنامه زمانی اعلام شده، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1402 ، در روزهای 11 و 12 اسفند ماه اعلام شده است. برای اطلاع از تعویق کنکور کارشناسی ارشد مقاله را مطالعه نمایید.

✔️نحوه برگزاری کنکور ارشد 1402 چگونه است؟

✔️در صورت شیوع مجدد کرونا، آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش برای داوطلبان الزامی می گردد. در غیر اینصورت همگی به صورت عادی می توانند در حوزه های امتحانی حضور پیدا کنند

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی