تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

احتمال تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش، باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد. آخرین خبر تعویق آزمون استخدامی را در همین مقاله به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ۱۴۰۳ وجود دارد.

تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار در رابطه با تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، آزمون استخدامی معلمان در اسفند ۱۴۰۲ لغو و به زمان دیگری موکول شد. زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش از تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 خبر داد. باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، به منظور حفظ سلامت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود احتمالاً لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد. زمان جدید برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده قرار بود، آزمون استخدامی در آموزش و پرورش برگزار شود. این آزمون‌ ها قرار بود در اسفند ۱۴۰۲برگزار شود و بیش از 70 هزار معلم استخدام شوند.

آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی و آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی است و آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری و …. طی این آزمون جذب می‌شوند بیش از ۷۲ هزار معلم جدید در سال ۱۴۰۳ اضافه خواهد شد و  این استخدام بیش از ۶۰ درصد کل استخدام‌های دولت است..

(زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.)

زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 منتشر شده است. به محض انتشار اطلاعیه و اعلام زمان جدید برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد. آزمون های استخدامی آموزش و پرورش 1402 که قرار بود در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود لغو، و به زمان دیگری موکول گردید.

زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان می توانند آخرین اخبار در رابطه با تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 را از طریق همین مقاله پیگیری نمایند. به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و دریافت نشدن مجوز برگزاری آزمون از مراجع مربوطه، آزمون استخدامی معلمان در اسفند ۱۴۰۲ لغو و به زمان دیگری موکول شد.


آخرین اخبار تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند، برای آگاهی از جزئیات و نحوه برگزاری آزمون می توانند با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی برگزار می شود؟

زمان جدید آزمون های استخدامی آموزش و پرورش از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق افتاده است؟

آخرین اخبار تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در این مقاله ارائه شده است.

آیا تعویق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش احتمال دارد؟

در پی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منظور حفظ سلامت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود لغو شد.

4.7/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    دوستانی که تقاضای تعویق آزمون به زمان مناسب دیگری رو دارن لطفا در کارزار شرکت بفرمائید
    تا الان حدود 7 هزار نفر شرکت کردن
    https://www.karzar.net/postponement-of-employment-test

    لینک کمپین درخواست رسمی به کمیسیون اصل ۹۰ جهت تعویق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403