تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بررسی موضوع تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ پرداخته ایم. سال های گذشته به علت شیوع بیماری کرونا، زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاد. با ما همراه باشید تا ببینیم تاریخ برگزاری آزمون 1402 هم دستخوش تغییر شده است یا خیر؟

زمان برگزاری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

احتمال تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آیا احتمال تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ وجود دارد؟ بر اساس برنامه زمانی بیان شده، قرار بود ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی ۱۴۰۲، از اواخر دی ماه آغاز شود اما بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی این ثبت نام به تعویق افتاد. بنابراین زمان برگزاری هم نسبت به آنچه مشخص شده بود تغییر کرده و به تعویق افتاده است.

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 را دارند، باید از زمان برگزاری آزمون، آگاهی داشته باشند تا بتوانند به درستی برنامه ریزی کرده و خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند.

تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ صورت گرفت. معمولا آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در اردیبهشت ماه برگزار می شد. با توجه به جدیدترین اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲، در خرداد ماه برگزار می شود. بنابراین زمان آزمون نسبت به گذشته به تعویق افتاده است.

در صورت تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این مقاله به روز رسانی و جدیدترین اطلاعات خدمت شما عزیزان ارائه می گردد

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند، باید فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 را تکمیل نموده و علاقه مندی خود را اعلام نمایند. مرکز سنجش پزشکی، هرساله از طریق برگزاری آزمون، اقدام به جذب دانشجویان در مقطع فوق لیسانس می نماید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، قرار بود زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 مانند سال های گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شود. اما زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402، تغییر کرده است و داوطلبان در نوبت ھای صبح و عصر روزھای پنج شنبه و جمعه ۱۴۰۲/۳/۴ و ۱۴۰۲/۳/۵ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 لازم به ذکر است دانشجویان با توجه به رشته امتحانی خود باید راس زمان مشخص شده در جلسه آزمون حضور یابند.

داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون، باید کارت ورود به جلسه خود را به همره داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شرح زیر است:

  1. مراجعه به سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir
  2. انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی سمت راست
  3. کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون”
  4. درج “کد رهگیری ثبت نام” در قسمت مشخص شده

مشاوره آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌ها یا مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد، از بین داوطلبان همان رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی بر اساس نمره کل تراز به درصد مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین‌شده، انجام خواهد شد. لذا داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته امتحانی یا مجموعه امتحانی و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام نماید.

داوطبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند اطلاعیه های این سازمان و اخبار مربوط به فرایند های مهم را از طریق سایت سنجش پزشکی و همچنین سایت مشاورگروپ دریافت نمایند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی درباره هر یک از مراحل ثبت نام و همچنین اطلاع از تمدید های احتمالی ، با مشاوران خودتان در مشاورگروپ تماس بگیرید.

در این مقاله به بررسی موضوع تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ پرداختیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ حقیقت دارد؟

✔️آزمون ارشد وزارت بهداشت معمولا اردیبهشت ماه برگزار می شد اما با توجه به برگزاری آزمون در خرداد ماه به نوعی تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ صورت گرفته است. اطلاعت بیشتر را در مقاله بخوانید

✔️آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چه زمانی برگزار می شود؟

✔️با توجه به تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ این آزمون در اوایل خرداد ماه اعلام شده است. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطلعه کنید.

✔️کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

✔️داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید به سامانه sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی