تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 : مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته روی آنتن رفت، درباره الزامات …


تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 - 99


 
تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 :  دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش احتمال به تعویق افتادن کنکور کارشناسی را کاملا منتفی دانست.

احتمال به تعویق افتادن کنکور کارشناسی منتفی شد

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 :  به گزارش سایت مشاور گروپ و  به نقل از مهر، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته روی آنتن رفت، درباره الزامات توجه بیشتر دولت به خیرین مدرسه ساز گفت: خوشبختانه جریان خیرین مدرسه ساز به یک جریان بالنده تبدیل شده و تأثیرات مثبت فرهنگی، اجتماعی و تربیتی به همراه دارد. در این سال‌ها آموزش و پرورش تلاش کرده تا زمینه مشارکت حداکثری افراد را فراهم کند.

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 :  وی افزود: یک زمینه که قانون آن فراهم است اما از ظرفیت آن به خوبی استفاده نشده است مشارکت خیرین در امر نگه داری و اداره مدارس است که تحت عنوان قانون هیئت امنایی شدن مدارس از آن نام برده می‌شود و به افراد اجازه می‌دهد در فرایند مدیریت و برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت مدرسه نیز مشارکت داشته باشند.

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 : دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه از خیرین دعوت می‌کنم مشارکت را محدود به ساخت مدرسه نکنند و در بخش نرم افزاری و ارتقای کیفیت مدرسه نیز مشارکت کنند گفت: در مدارس هیئت امنایی گزارش‌ها نشان می‌دهد که حضور خیرین بسیار مؤثر بوده است.

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 : وی درباره در اولویت نبودن بانوان خیر مدرسه ساز گفت: به لحاظ قانونی تفاوتی بین خیرین مرد و زن وجود ندارد و این به فرهنگ اجتماعی بر می‌گردد و هیچ منع قانونی برای حضور و مشارکت بانوان وجود ندارد و اگر خودشان بخواهند می‌توانند مشارکت داشته باشند کما اینکه در سال‌های گذشته این مشارکت خوب و بالا بوده است.

تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99 : نوید درباره احتمال به تعویق افتادن کنکور سراسری با توجه به وقوع سیل گفت: تصمیم گیرنده در این زمینه سازمان سنجش و شورای سنجش و پذیرش دانشجو است. درخواست‌های بسیاری در این زمینه وجود داشت که ما آنها را منتقل کردیم اما با آن‌ها موافقت نشد و به هیچ وجه زمان کنکور تغییر نخواهد کرد. البته زمان کنکور کارشناسی ارشد تغییر زمان داشت اما کنکور کارشناسی خیر.

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تعویق افتادن کنکور کارشناسی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی