مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰

مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری

جهت مشاوره در زمینه مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بررسی موضوع مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری پرداخته ایم. براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، کنکور دکتری در روز جمعه مورخ 15 اسفندماه 99 برگزار می شود. دوره دکتری، بالاترين دوره تحصيلی آموزش عالی است كه به اعطای مدرک تحصيلی می انجامد و رسالت آن تربيت افرادی است كه بـا نـوآوری درزمينه های مختلف علوم و فناوری در رفع نيازهای كشور و گسترش مرزهای دانش مؤثر باشند.

تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری

کنکور دکتری هرساله در اسفندماه برگزار می گردد. در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، سال گذشته کنکور دکتری در اسفندماه برگزار نشد و طبق دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، آزمون دکتری سال 99 به تعویق افتاد و این آزمون در مردادماه برگزار گردید. باتوجه به آنکه امسال نیز شرایط کشور عادی نمی باشد، آیا احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ و تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری وجود دارد ؟ نحوه برگزاری کنکور دکتری 1400 چگونه است ؟

آزمون دكتری، براساس قانون سنجش و پذيرش دانشجو در دوره های تحصيلات تكميلی در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور، در قالب دو مرحله، سنجش علمی (آزمون متمركز) و مصاحبه علمی و سنجش عملی و ارزيابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری برگزار می شود.

مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری

فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات سازمان سنجش برای رفع محدودیت تردد داوطلبان کنکور دکتری اظهار کرد: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان کنکور دکتری که برای حاضر شدن در شهر محل آزمون خود اقدام به این تردد کرده اند وجود ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: خوداظهاری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند از چهارشنبه ۶ اسفند آغاز شد و ساعت ۲۴ جمعه، ۸ اسفند به پایان رسید. در این فرصت ۵۲ داوطلب اقدام به خود اظهاری کرده اند که در بیمارستان آزمون خواهند داد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: مقرر شده تا مجوز تردد برای داوطلبانی که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، جهت پیشگیری از ثبت تخلف صادر شود.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، به منظور کاهش تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری هماهنگی لازم جهت افزایش حوزه‌های برگزاری آمون نیز انجام شده است و حوزه‌های این آزمون که سال گذشته ۶۰ حوزه بوده به ۱۱۰ حوزه امتحانی افزایش پیدا کرده است.

زرین آمیزی افزود: کنکور دکتری جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شوذ. سخنگوی سازمان سنجش گفت: در استان خوزستان تعداد شهرهای محل برگزاری آزمون از ۵ به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان به صورت ویژه چیده شده است.

مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰

هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شده است.

بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان کنکور دکتری که برای حاضر شدن در شهر محل آزمون خود اقدام به این تردد کرده اند وجود ندارد.

صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری

صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری : سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مجوز تردد برای داوطلبانی که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون دکتری متفاوت است، صادر می‌شود. نحوه برگزاری کنکور دکتری 1400 به شرح زیر است :

  •  زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  • برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  • از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.
  • هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  • همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
  • حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جدا خودداری شود.
  • به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد بود.
  • در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جدا خودداری نمایید.

نحوه برگزاری کنکور دکتری 1400

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی :

  • برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
  •  از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایند.
  • هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  •  در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن  ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) اقدام به صحبت نمایید.
  • به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  •  لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
  • پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام گردد.
  •  سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

در صورت هرگونه ابهام در رابطه با موضوع مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری 1400 ، می توانید با کارشناسان مجموعه مشاورگروپ به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مجوز تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی