آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی: 

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی : در رشته علوم باغبانی موضوعات کاشت، داشت، برداشت، مسائل پس از برداشت، اصلاح و سایر زمینه های مرتبط با گیاهان باغبانی مورد مطالعه قرار می گیرد.



  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی: 


تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی :   فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان مدیر و یا سرپرست واحدهای تولیدی خصوصی و دولتی کشاوری و یا به عنوان کارشناس مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مشغول به کار شوند، همچنین این افراد می توانند به عنوان کارشناس متخصص و برنامه ریز در زمینه های مختلف باغبانی در واحدهای اجرایی نظیرجهاد کشاورزی، سازمانهای فضای سبز و پارکهای و غیره وارد عرصه کار شوند.تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی


تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی  :  هدف از این رشته تربیت افرادیست که بتوانند به عنوان کارشناس در زمینه های مختلف تولیدی، برنامه ریزی منطقه ای، و همچنین به عنوان مدرس در مراکز آموزش کشاورزی و یا مجری واحدهای تولیدی ، تعاونی و خصوصی بخش کشاورزی و فضای سبز خدمت رسانی کنند.

آخرین رتبه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی علوم مهندسی باغبانی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی علوم مهندسی باغبانی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی علوم مهندسی باغبانی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی علوم مهندسی باغبانی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته علوم مهندسی باغبانی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی علوم مهندسی باغبانی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های علوم مهندسی باغبانی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون علوم مهندسی باغبانی شرکت کنید، کارنامه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته علوم مهندسی باغبانی را پذیرش میکنند

رشته علوم مهندسی باغبانی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته علوم مهندسی باغبانی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر علوم مهندسی باغبانی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته علوم مهندسی باغبانی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی علوم مهندسی باغبانی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون علوم مهندسی باغبانی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی علوم مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور علوم مهندسی باغبانی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

بازار کار رشته باغبانی

  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی:  رشته باغبانی یکی از مهمترین رشته های کشاورزی است که داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی می تواند آن را انتخاب کند. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت و احتیاج غذایی آنها، رشته باغبانی با تولید حدود ۴۰% مواد غذایی، نقش مهمی در تأمین مواد غذایی مورد نیاز بشر دارد.

  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی:    تخصصی شدن پرورش گیاهان و درختان میوه نیاز به استفاده بهینه از ابزار و امکانات و همچنین استعدادهای جوان دارد. به منظور تربیت نیروی متخصص، در آزمون سراسری، رشته مهندسی باغبانی برای تربیت متخصص در زمینه های تولید محصولات باغبانی، شامل درختان میوه، سبزی ها، درختان زینتی، گل کاری و طراحی فضای سبز ارائه می گردد.

  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی:    مهندسی باغبانی یکی از رشته های اصلی مجموعه کشاورزی است که در سطح کارشناسی در بسیاری از دانشکده های کشاورزی دانشگاههای معتبر کشور ارائه می گردد. هدف از ارائه این رشته تربیت نیروهای زبده ای است که بتوانند در زمینه های مختلف پرورش و تولید محصولات باغی، سبزی و صیفی، گلهای زینتی، طراحی فضاهای سبز و… فعالیت نمایند.

اساسی ترین نیاز هر فرد، تأمین نیاز غذایی اوست. با توجه به محدود بودن زمین و آب برای جوامع رو به رشد، باید حداکثر محصول را از زمینهای زیر کشت به دست آورد. محصولات باغبانی در دنیا، علاوه بر تأمین بخشی از غذای مورد نیاز بشر، در تأمین سلامتی انسان جایگاه ویژه ای دارد. تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی/

تولید گلها و گیاهان زینتی سبب انبساط و شادی روح انسان و تقویت سلامت روانی افراد می شود.

  تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی:   با توجه به وابستگی کشورمان به صادرات نفت، تولید محصولات باغبانی می تواند یکی از مهمترین منابع ارزی کشور باشد و جایگزین درآمد نفت شود. در حال حاضر نیز این بخش یکی از مهمترین منابع ارز آوری کشور محسوب می گردد. با توجه به این مطالب، جذب فارغ التحصیلان این رشته در وزارت کشاورزی و سازمانهای وابسته و همچنین بخشهای خصوصی نظیر شرکتهای سهامی زراعی و… اهمیت قابل ملاحظه دارد و نیاز خاص به این رشته را- حتی در مقایسه با سایر رشته های کشاورزی به وضوح نشان می دهد.


دانشگاه های پذیرنده رشته مهندسی علوم باغبانی در انتخاب رشته تجربی

لیست دانشگاه های پذیرنده مهندسی علوم باغبانی
نوع دوره نحوه پذیرش نام دانشگاه استان دانشگاه نام رشته جنسیت پذیرش ظرفیت
روزانه با آزمون دانشگاه اراک مرکزی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم با آزمون دانشگاه اراک مرکزی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه اردکان یزد مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه اردکان یزد مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ارومیه آذربایجان غربی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ایلام ایلام مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ایلام ایلام مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه بوعلی سینا – همدان همدان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه بیرجند خراسان جنوبی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه بیرجند خراسان جنوبی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه با آزمون دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم با آزمون دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
روزانه با آزمون دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی واقع در کرج) البرز مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه با آزمون دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس ابوریحان واقع در پاکدشت) تهران مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه جهرم فارس مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه جیرفت کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه جیرفت کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 15
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه خلیج فارس – بوشهر (محل تحصیل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در حومه برازجان) بوشهر مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه زابل سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه زابل سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 15
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه زنجان زنجان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه زنجان زنجان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 5
روزانه با آزمون دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم با آزمون دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 1
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه شهید باهنر – کرمان کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه شهید باهنر – کرمان کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه با آزمون دانشگاه شهید چمران – اهواز خوزستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم با آزمون دانشگاه شهید چمران – اهواز خوزستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 5
روزانه با آزمون دانشگاه شیراز فارس مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 24
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه شیراز (محل تحصیل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب) فارس مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه با آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه شاهرود (محل تحصیل پردیس کشاورزی دانشگاه) سمنان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 30
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه شاهرود (محل تحصیل پردیس کشاورزی دانشگاه) سمنان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین – ملاثانی اهواز خوزستان مهندسی علوم باغبانی مرد 8
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین – ملاثانی اهواز خوزستان مهندسی علوم باغبانی زن 12
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مازندران مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 30
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مازندران مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گلستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 30
روزانه با آزمون دانشگاه فردوسی مشهد خراسان رضوی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
نوبت دوم با آزمون دانشگاه فردوسی مشهد خراسان رضوی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه کردستان – سنندج کردستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه کردستان – سنندج کردستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه گیلان – رشت گیلان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه لرستان – خرم آباد لرستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل اردبیل مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل اردبیل مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 15
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه مراغه آذربایجان شرقی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه مراغه آذربایجان شرقی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 10
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ولایت – ایرانشهر سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ولایت – ایرانشهر سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 20
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجان کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجان کرمان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه هرمزگان – بندر عباس (محل تحصیل مجتمع آموزش عالی میناب) هرمزگان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه هرمزگان – بندر عباس (محل تحصیل مجتمع آموزش عالی میناب) هرمزگان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 15
روزانه صرفا با سوابق تحصیلی مجتمع آموزش عالی سراوان سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
نوبت دوم صرفا با سوابق تحصیلی مجتمع آموزش عالی سراوان سیستان وبلوچستان مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 25
روزانه با آزمون – مناطق محروم دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 1
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی – کاشمر خراسان رضوی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 35
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی صبا – ارومیه آذربایجان غربی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 35
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی مهرگان – محلات مرکزی مهندسی علوم باغبانی زن – مرد 35

این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .
نام دانشگاه چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه شيراز

4310 3 2 3 1 1 1 1 1 1

دانشگاه تبريز (محل تحصيل اهر)

4285 145473 2 1 1 1 1 1 1 1 1

دانشگاه شهرکرد

4402 2 1 2 1 1 1 1 1 1

دانشگاه گيلان – رشت

4256 2 2 3 3 1 1 1 1 1

دانشگاه جهرم

4130 3 2 3 1 1 1 1 1 1

دانشگاه گيلان – رشت

4212 3 3 2 1 1 1 1 1 1

دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري

4132 2 1 1 3 1 1 1 1 1

دانشگاه جيرفت

4045 1 1 1 1 1 1 1 1 1

دانشگاه تهران (محل تحصيل پاكدشت)

3 5 3 2 1 1 2 1 1

دانشگاه رازي کرمانشاه

2 1 3 1 1 1 1 1 1

دانشگاه شهيد باهنر – كرمان

2 2 1 1 1 1 1 1 1

دانشگاه زنجان

2 1 2 2 1 2 1 1 1

برای اینکه بفهمید این رشته بدرد شما می خوره یا نه بهتره با مشاورین مرکز مشاور گروپ و دانشجویان رشته های علوم پزشکی تماس بگیرید تا بصورت مطمئن انتخاب رشته ای موفق داشته باشید …

برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه دولتی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال 97 است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد. ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشدکارشناسان مرکز ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 98 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 98 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و مهندسی باغبانی/

رتبه های قبولی رشته های دانشگاهی

برای فهمیدن رتبه قبولی رشته های دانشگاهی نیاز به مجموعه ای است که:
کلیه رتبه های داوطلبان پذیرفته شده در رشته ها و دانشگاه های مختلف را گردآوری کرده باشد.
در این صورت بررسی این موضوع را ساده تر خواهد کرد.
مشاور گروپ این مجموعه را بصورت جامع و کامل در اختیارتان قرار داده است .
در حالی که برخی  مؤسسات به صورتی ناقص رتبه های برخی دانش آموزان را طبقه بندی کرده اند.
برای دریافت ساده تر رتبه قبولی رشته های دانشگاهی به مشاوران تحصیلی مربوطه رجوع کنید تا شما را راهنمایی کنند.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم مهندسی باغبانی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403