آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی  : رشته‌ بیوتكنولوژی یك‌ رشته‌ كاربردی و میان‌ رشته‌ای مهندسی ـ علوم‌ پایه است‌ كه‌ قلمرو آن‌ حداقل‌ 33 حوزه‌ تخصصی علوم‌ را در برمی گیرد . در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …


تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی


سر فصل ها

رتبه لازم برای دکتری پیوسته بیوتکنولوژی 1400

” پذیرش در رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی در دانشگاه دولتی روزانه صورت می گیرد “

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : این‌ رشته‌ در كشور ما از سال‌ 1378 در دانشكده‌ علوم‌ دانشگاه‌ تهران‌ در مقطع‌ دكترای پیوسته‌ ارائه‌ میشود و از بین‌ داوطلبان‌ گروه‌ آزمایشی ریاضی و فنی و علوم‌ تجربی دانشجو می پذیرد چرا كه‌ بعضی از گرایش‌ های این‌ رشته‌ به‌ علوم‌ پزشكی و بعضی دیگر از گرایش‌ ها به‌ رشته‌ های مهندسی مربوط‌ می شود .

رشته‌ بیوتكنولوژی ، یك‌ رشته‌ جدید است‌ و بی شك‌ مدتی زمان‌ خواهد برد تا فارغ‌التحصیلان‌ آن‌ ، جایگاه‌ واقعی خویش‌ را پیدا كنند اما این‌ به‌ معنای آن‌ نیست‌ كه‌ موقعیت‌ شغلی برای فارغ‌التحصیلان‌ این‌ رشته‌ مهیا نیست چون‌ زمینه‌ كار بیوتكنولوژی در داخل‌ كشور مساعد است‌ .تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی/

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : نحوه پذیرش در این رشته فقط بصورت با آزمون بوده و پذیرش بدون کنکور در رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی وجود نداشته است .

تحصیل در رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : رشته بیوتکنولوژی از سه مرحله کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری تشکیل شده است که دانشجویان در مرحله کارشناسی پس از گذراندن 132 واحد دروس مشترک معرفتی _ نظری، علوم پایه، پزشکی، مهندسی و مبانی بیوتکنولوژی به اضافه آموختن زبان انگلیسی در حد 550 نمره تافل و آشنایی کامل با زبان برنامه نویسی کامپیوتر در صورتی که معدل آنها در هر نیمسال تحصیلی کمتر از 15 نباشد، می توانند وارد مرحله دوم؛ یعنی مقطع کارشناسی ارشد شوند که در این مقطع یکی از 5 گرایش بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی محیطی و دریایی، بیوتکنولوژی مولکولی، فرآورش زیستی و بیتکنولوژی کشاورزی را انتخاب کرده و بعد از گذراندن 48 واخد یکی از گرایش های تخصصی، و انجام معادل 6 واحد پژوهش های انفرادی و ارائه 2 واحد سمینار از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند.تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی .

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : در این مرحله در صورتی که میانگین نمرات دروس مقطع کارشناسی ارشد آنها حداقل 16 باشد، می توانند در امتحان جامع شرکت کنند و در صورت موفقیت در این امتحان، وارد مرحله دکترای تخصصی شده و رسما برای ثبت نام دکترای اقدام کنند.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : به عبارت دیگر دانشجویان این رشته نیز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری باید شرایط لازم را داشته باشند؛ یعنی باید میانگین معدل بالایی داشته و در آزمون جامع موفق شوند، اما در یک آزمون رقابتی شرکت نمی کنند.

آخرین رتبه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی بیوتکنولوژی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی بیوتکنولوژی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی بیوتکنولوژی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی بیوتکنولوژی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته بیوتکنولوژی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی بیوتکنولوژی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های بیوتکنولوژی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون بیوتکنولوژی شرکت کنید، کارنامه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته بیوتکنولوژی را پذیرش میکنند

رشته بیوتکنولوژی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته بیوتکنولوژی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر بیوتکنولوژی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته بیوتکنولوژی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی بیوتکنولوژی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون بیوتکنولوژی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور بیوتکنولوژی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید

تحصیل در رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : رشته بیوتکنولوژی از سه مرحله کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری تشکیل شده است که دانشجویان در مرحله کارشناسی پس از گذراندن 132 واحد دروس مشترک معرفتی _ نظری، علوم پایه، پزشکی، مهندسی و مبانی بیوتکنولوژی به اضافه آموختن زبان انگلیسی در حد 550 نمره تافل و آشنایی کامل با زبان برنامه نویسی کامپیوتر در صورتی که معدل آنها در هر نیمسال تحصیلی کمتر از 15 نباشد، می توانند وارد مرحله دوم؛ یعنی مقطع کارشناسی ارشد شوند که در این مقطع یکی از 5 گرایش بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی محیطی و دریایی، بیوتکنولوژی مولکولی، فرآورش زیستی و بیتکنولوژی کشاورزی را انتخاب کرده و بعد از گذراندن 48 واخد یکی از گرایش های تخصصی، و انجام معادل 6 واحد پژوهش های انفرادی و ارائه 2 واحد سمینار از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوند.تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی /

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : در این مرحله در صورتی که میانگین نمرات دروس مقطع کارشناسی ارشد آنها حداقل 16 باشد، می توانند در امتحان جامع شرکت کنند و در صورت موفقیت در این امتحان، وارد مرحله دکترای تخصصی شده و رسما برای ثبت نام دکترای اقدام کنند.

به عبارت دیگر دانشجویان این رشته نیز برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری باید شرایط لازم را داشته باشند؛ یعنی باید میانگین معدل بالایی داشته و در آزمون جامع موفق شوند، اما در یک آزمون رقابتی شرکت نمی کنند.
کتراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : شت بافت گیاهی و کاربردها آن، بیوتکنولوژی گیاهی زراعی، مهندسی گیاهی ژنتیک پیشرفته، اکولوژی مولکولی، مهندسی متابولیت در گیاهان، زیست شناسی مولکولی گیاهی، مباحثی نوین در بیوتکنولوژی گیاهی، بیوتکنولوژی گیاهی پیشرفته.
دروس تخصصی گرایش بیوتکنولوژی میکروبی و محیطی:

فیزیولوژی و پروکاربوت ها، پدیده ها تخمیر، زیست فناوری نفت، مدل سازی و شبیه سازی فرآیند ها، بیوتکنولوژی محیطی، مهندسی ژنتیک پیشرفته، بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی محیطی پیشرفته.

توانایی های لازم:

رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی از بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم تجربی دانشجو می پذیرد؛ چرا که بعضی از گرایش های این رشته به علوم پزشکی و بعضی دیگر از گرایش ها به رشته مهندسی مربوط می شود.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : گفتنی است که از دوره دکترای پیوسته بیوتکنولوژی، دوره آموزشی خاصی است که با مناسب با توانایی دانشجویان سرآمد به صورت فشرده و پیوسته تنظیم شده است و با پذیرش دانشجویانی که از نظر بهره هوشی، قدرت درک و استدلال، توان نوآوری و خلاقیت، خودآموزی و استفاده مناسب از وقت، ععلاقه و انگیزه شدید به یادگیری و توانایی های ذهنی و روانی سرآمد همگنان خود هستند، آنان را برای اخذ درجه دکتری در این رشته آماده می کند.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی :  از همین رو ظرفیت پذیرش دکترای پیوسته بیوتکنولوژی از یک سو به داوطلبانی اختصاص دارد که در مرحله ماقبل نهایی المپیادهای دانش آموزی ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوترو زیست شناسی پذیرفته شده باشند و از سوی دیگر مخصوص داوطلبان است که از طریق آزمون سراری وارد شده و نمره کل ازمون سراسری انها از 10000 کمتر نباشد.

در ضمن از پذیرفته شده گه ان اینت رشته، منصاحبه علمی به عمل می آید تا دانشجویانی که واقعا علاقه مند بووده و انگیزه علمی لازم را دارند وارد این رشته شوند.

موقعیت شغلی در ایران

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : دکترای پیوسته بیوتکنولوژی ، یک رشته نسبتا جدید است . بی شک مدتی زمان خواهد برد تا فارغ التحصیلان آن جایگاه واقعی خویشش را پیدا کنند اما این به معنای آن نیست که موقعیت شغلی برای فارغ التحصیلان این رشته مهیا نیست چون زمینه کار بیوتکنولوژی در داخل کشور مساعد است.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : برای مثال فارغ التحصیلان این رشته می توانند در پیشگیری، تشخیص و ارائه روش های نوین سریع و با کارایی بالا برای در مان بیماری های مختلف، اصلاح نباتات و مبارزه با بیماری و آفات گیاهی به روش های نوین و کارایی بیوتکنولوژی با صرف هزینه کمتر و کارایی بالاتر، ایجاد گیاهان و محصولات مهندسی شده با اهداف مصرف خوراکی یا درمانی، تولید دارو با به کارگیری روش های نوین تکنولوژی، تسویه پساب خاک و هوای آلوده و حذف آلاینده ها از محیط زیست فعالیت نمایند یا به عنوان نیروی انسانی متخصص برای مدیریت میانی و هدایت امور فنی خطوط تولید، مزارع و آزمایشگاه ها مشغول به فعالیت شود.تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی 



این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .
نام دانشگاه چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه تهران

8 9 6 9 1 7 8 8 7

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 1

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دولتی روزانه کنکور 95 96  در منطقه 1

ادبیات فارسی

100%

84%

64%

عربی

90%

90%

79%

دین و زندگی

74%

100%

87%

زبان انگلیسی

84%

79%

100%

زمین شناسی

10%

3%

0%

ریاضی

69%

70%

60%

زیست شناسی

61%

63%

80%

فیزیک

62%

87%

66%

شیمی

80%

69%

76%

رتبه در منطقه 1

200

132

130

رتبه کشوری

550

357

355

شهر محل سکونت

تبریز

تهران

شیراز

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران


حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 2

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دولتی روزانه کنکور 95 96 در منطقه 2

ادبیات فارسی

83%

92%

82%

عربی

87%

83%

60%

دین و زندگی

88%

96%

91%

زبان انگلیسی

82%

80%

79%

زمین شناسی

0%

19%

42%

ریاضی

44%

58%

59%

زیست شناسی

66%

71%

79%

فیزیک

57%

73%

75%

شیمی

91%

55%

50%

رتبه در منطقه 2

289

280

225

رتبه کشوری

576

554

447

شهر محل سکونت

سبزوار

شاهرود

کرج

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 1


حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دولتی روزانه کنکور 95 – 96  در منطقه 1

ادبیات فارسی

100%

84%

64%

عربی

90%

90%

79%

دین و زندگی

74%

100%

87%

زبان انگلیسی

84%

79%

100%

زمین شناسی

10%

3%

0%

ریاضی

69%

70%

60%

زیست شناسی

61%

63%

80%

فیزیک

62%

87%

66%

شیمی

80%

69%

76%

رتبه در منطقه 1

200

132

130

رتبه کشوری

550

357

355

شهر محل سکونت

تبریز

تهران

شیراز

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران


حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 2


حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دولتی روزانه کنکور 95 – 96 در منطقه 2

ادبیات فارسی

83%

92%

82%

عربی

87%

83%

60%

دین و زندگی

88%

96%

91%

زبان انگلیسی

82%

80%

79%

زمین شناسی

0%

19%

42%

ریاضی

44%

58%

59%

زیست شناسی

66%

71%

79%

فیزیک

57%

73%

75%

شیمی

91%

55%

50%

رتبه در منطقه 2

289

280

225

رتبه کشوری

576

554

447

شهر محل سکونت

سبزوار

شاهرود

کرج

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران


برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته دکترای پیوسته بیوتکنولوژی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی : با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال های قبل است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد. ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشد.

رتبه قبولی دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه سراسری

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه قبولی دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی دکترای پیوسته بیوتکنولوژی تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید. این رشته تا کنون فقط در دانشگاه تهران پذیرش داشته و در سایر دانشگاهها پذیرش نداشته است.

رتبه قبولی دکتری بیوتکنولوژی از رشته ریاضی

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه تهران روزانه 710

رتبه قبولی دکتری بیوتکنولوژی از رشته تجربی

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه تهران روزانه 170

برای اینکه بفهمید این رشته بدرد شما می خوره یا نه بهتره با مشاورین مرکز مشاور گروپ و دانشجویان رشته های علوم پزشکی تماس بگیرید تا بصورت مطمئن انتخاب رشته ای موفق داشته باشید …



9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید…


برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه دولتی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی دکتری پیوسته بیوتکنولوژی   :  با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال 97 است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد. ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.

   البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشدکارشناسان مرکز ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 98 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 98 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .






3.6/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یه بنده خدا

    اره دوست عزیز میشه میتونی داروسازی بخونی بعد دکتراتو داروسازی بیوتیک بگیری میتونی زیست بخونی فوق لیسناستو اون گرایش بخونی میتونی برق بخونی شاخه بیوتیک بخونی از هر رشته ای بری میتونی یه جورایی بهش مرتبط بشی

    پاسخ
  2. علی

    ببین یه سوال :انتقالی به کدوم دانشگاها؟
    اخه دانشگاه تهران ناپیوسته نداره

    پاسخ
  3. ...

    میشه در مقطع کارشناسی یه رشته ای خوند و برای کارشناسی ارشد به بیوتکنولوژی تغییر رشته داد؟ اگ میشه از کدوم رشته ها؟

    پاسخ
  4. محسن

    تا3000 نه خیلی فرق نداره تازه میشه انتقالی گرفت من خودم انتقالی گرفتم

    پاسخ
  5. .

    دکترای نا پیوسته بیوتکنولوژی حدودا چه رتبه ای میخواد؟ ناپیوسته خیلی فرق داره

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی