آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت  :  بازرسی گوشت یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور تجربی قرار دارد و داوطلبان کنکور تجربی می توانند در فرایند انتخاب رشته تجربی این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند. رتبه قبولی بازرسی گوشت در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبولی در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه قبولی بازرسی گوشت را انجام دهد.


 تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت

آخرین رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی بازرسی گوشت مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی بازرسی گوشت یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی بازرسی گوشت را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی بازرسی گوشت، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته بازرسی گوشت بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی بازرسی گوشت کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های بازرسی گوشت دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون بازرسی گوشت شرکت کنید، کارنامه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته بازرسی گوشت را پذیرش میکنند

رشته بازرسی گوشت از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته بازرسی گوشت را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر بازرسی گوشت را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته بازرسی گوشت را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی بازرسی گوشت، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون بازرسی گوشت، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور بازرسی گوشت در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت  :  یکی از معیارهایی که به انتخاب رشته داوطلبان کمک زیادی می نماید تخمین رشته یا رتبه قبولی بازرسی گوشت با توجه به درصدهای کسب شده در کنکور سراسری می باشد. داوطلبان بعد از گذراندن کنکور سراسری در ابتدا با استفاده از درصدهای کسب شده در کنکور سراسری تخمین رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را انجام می دهند و سپس با استفاده از رتبه مورد نظر تخمین کد رشته محل قبولی را مورد بررسی قرار می دهند. تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت

 تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت   :   در تخمین رتبه قبولی بازرسی گوشت داوطلبان می توانند آمار قبولی های بازرسی گوشت سال های گذشته را ملاک پذیرش خود قرار دهند. اما همواره باید به این نکته توجه کرد که آمار قبولی های رشته بازرسی گوشت در سال های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمیتوان صرفا بر اساس رتبه های قبولی بازرسی گوشت در سال گذشته از انتخاب رشته امسال خود مطمئن شویم. تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت

” پذیرش در رشته بهداشت و بازرسی گوشت در دانشگاه های دولتی روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) صورت می گیرد “
” مجموع ظرفیت رشته بهداشت و بازرسی گوشت در دانشگاه های سراسری در سال تحصیلی 98 – 97 ، 92 نفر بوده است “

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی رشته بازرسي گوشت  :  بهداشت و بازرسی گوشت یکی از رشته های گروه آزمایشی علوم پزشکی می باشد. با پیشرفت سریع علم پزشکی در جهان، شاهد افزایش روز افزون جمعیت و در نتیجه نیاز بیشتر به مواد غذایی بویژه مواد پروتئینی با منشاء دامی هستیم. تولید بیشتر مواد دامی به همکاری کارشناسانی نیاز دارد که بتوانند بهداشت و سلامت مواد غذایی مصرفی مردم را حفظ کنند و بیماری هایی که امکان دارد از این گونه مواد به مردم منتقل گردد، کنترل نمایند.

توانایی های لازم بهداشت و بازرسی گوشت

دانشجوی بهداشت و بازرسی گوشت باید به علم شیمی، فعالیت های آزمایشگاهی و کار با دام علاقه مند باشد و بتواند در محیط کشتارگاه فعالیت نماید.

موقعیت شغلی بهداشت و بازرسی گوشت در ایران

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کشتارگاه ها و صنایع فرآورده های گوشتی نظارت داشته باشند، مدیریت فنی و اداری شرکت ها و صنایع تولیدی و بسته بندی فرآورده های گوشتی را بر عهده بگیرند، آزمایش های مختلف تشخیص و کنترل کیفی فرآورده های گوشتی را در بخش های دولتی و خصوصی انجام دهند یا به طرح های تحقیقاتی در مراکز آموزشی و پژوهشی مرتبط بپردازند.


این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .
نام دانشگاه چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه تبريز

4599 3 2 4 1 1 2 3 1 2

دانشگاه تخصصي فناوريهاي نوين آمل

4630 43360 4 5 3 2 1 2 3 1 1

دانشگاه تبريز

شبانه
4 3 4 2 1 1 3 2 2

دانشگاه تخصصي فناوريهاي نوين آمل

3 3 4 2 1 1 1 1 1

دانشگاه های پذیرنده رشته بهداشت و بازرسی گوشت در انتخاب رشته تجربی

لیست دانشگاه های پذیرنده رشته بهداشت و بازرسی گوشت
نوع دوره نحوه پذیرش نام دانشگاه استان دانشگاه نام رشته جنسیت پذیرش ظرفیت
روزانه با آزمون دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی بهداشت و بازرسی گوشت زن – مرد 30
نوبت دوم با آزمون دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی بهداشت و بازرسی گوشت زن – مرد 20
روزانه با آزمون دانشگاه تخصصی فنّاوریهای نوین آمل مازندران بهداشت و بازرسی گوشت زن – مرد 30
نوبت دوم با آزمون دانشگاه تخصصی فنّاوریهای نوین آمل مازندران بهداشت و بازرسی گوشت زن – مرد 10
روزانه با آزمون – مناطق محروم دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی بهداشت و بازرسی گوشت زن – مرد 1
روزانه با آزمون – مناطق محروم دانشگاه ایلام ایلام بهداشت و بازرسی گوشت مرد 1

رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاه سراسری

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه قبولی بازرسی گوشت دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی بازرسی گوشت تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید.

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه تبریز روزانه 21373 44716 33363
دانشگاه تبریز شبانه 35406
دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل روزانه 46692 30590
دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل شبانه 28953 59271

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بازرسی گوشت ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403