آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

رشته بینایی سنجی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته بینایی سنجی یا همان چشم پزشکی نیز در کنکور های اخیر مورد انتخاب اکثر داوطلبان رشته تجربی بوده است اما علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور پر رقابت تجربی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب بینایی سنجی ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند …


رشته بینایی سنجی

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی بینایی سنجی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی بینایی سنجی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی بینایی سنجی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته بینایی سنجی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی بینایی سنجی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های بینایی سنجی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون بینایی سنجی شرکت کنید، کارنامه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته بینایی سنجی را پذیرش میکنند

رشته بینایی سنجی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته بینایی سنجی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر بینایی سنجی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته بینایی سنجی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی بینایی سنجی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون بینایی سنجی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور بینایی سنجی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

رتبه لازم برای چشم پزشکی 1402

رشته بینایی سنجی , بلکه جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنید به گونه ای که مطمئن باشید برنامه ریزی ها و روش های مطالعه شما درست و در نهایت منجر به قبولی در رشته بینایی سنجی بشود.

توجه!: محتوای این مقاله بزودی بروز رسانی خواهد شد ؛ محتوای فعلی قدیمیست.

رشته بینایی سنجی , در اینجا سعی شده است آخرین رتبه قبولی های رشته بینایی سنجی در کنکور 96 و در هر سه منطقه خدمت شما عزیزان ارائه شود . همچنین اگر می خواهید سایر رتبه قبولی های رشته های کنکور تجربی 96 را مشاهده کنید تا آمادگی بیشتری برای انتخاب رشته داشته باشید ، توصیه می کنیم همواره مطالب سایت مشاور گروپ را دنبال نمایید.

حد نصاب درصدهای مورد نیاز برای قبولی در رشته بینایی سنجی کنکور 1400 :

میانگین 55 درصد عمومی = قبولی در رشته بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه

میانگین 37 درصد اختصاصی = قبولی در رشته بینایی سنجی دانشگاه دولتی روزانه

انتخاب رشته بینایی سنجی به جز کنکور سراسری در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و نیز تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد امکانپذیر است.

توجه :     تعداد شرکت کنندگان کنکور 1400 تجربی بیش از 951 هزار نفر است که به گزارش سازمان سنجش این آمار نسبت به کنکور 96 حدود 130 هزار نفر بیشتر شده است.


برنامه ریزی کنکور 1401 – 1402 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته بینایی سنجی دانشگاه دولتی کنکور 1401 – 1402

رشته بینایی سنجی , همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور تجربی 97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته بینایی سنجی در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.
به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته بینایی سنجی را در اختیارتان قرار داده ایم.


رشته بینایی سنجی , رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته بینایی سنجی دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.

رشته بینایی سنجی , اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته بینایی سنجی و برای قبولی در کنکور 1401 – 1402 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته بینایی سنجی کنکور 1401 – 1402 قبول می شوید.

رشته بینایی سنجی , و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

sa 3


 رتبه لازم برای قبولی رشته بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1656
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2764
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1495

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1934
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2893
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1548

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3881
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5451
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3899

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1964
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3905
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1631

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی – تهران پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3304
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7273
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ظرفیت رشته : 3
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3425
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

 رتبه لازم برای قبولی رشته چشم پزشکی کنکور 1400

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4372
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6178
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3403

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تهران
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3623
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4722
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –


 با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

5465 3

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :6023
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10878
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6714
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10433
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4475
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8588
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4781

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی – تهران پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 6
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ظرفیت رشته : 21
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 7481
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10670
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6816

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5534
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14265
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12595
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7802

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كاشان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6036
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11339
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 9312
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایلام
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8767

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی یزد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12387
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس
ظرفیت رشته : 18
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15534
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 9417
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8439

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13572
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5339

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8555

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16692
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8913

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بابل
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 8542
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14485
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14968
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 7783
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14451
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8360

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل لنگرود)
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16878
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14569
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7699

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زنجان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 8103
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6046

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمان محل تحصيل رازي
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13501
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6756

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی همدان
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6587
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14117
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 10461

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12975
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6260

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اراک
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 8126
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13225
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گناباد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13431
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8321

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
ظرفیت رشته : 21
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8691

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اراک
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16708
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15134
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7619

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی قزوین
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6349
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15293
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8950

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 10385

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13890
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6531

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13880
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 11171

نام دانشگاه : دانشكده علوم پزشكی شوشتر
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 17327
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9575

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15035
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15248
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9882

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
ظرفیت رشته : 13
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 18254
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6136

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

رتبه لازم برای قبولی رشته بینایی سنجی و رتبه آخرین نفرات قبولی کنکور چشم پزشکی

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 18060
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9014

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15248
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9374

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12312
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 13034

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بومي استان تهران
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7971

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بم
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 17182
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8759

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بومي استان کرمان
ظرفیت رشته : 7
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6771

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زابل نيمسال اول
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 18169

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زابل نيمسال دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 19126
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17475

نام دانشگاه : دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر بومي استان سيستان و بلوچستان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 33139
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 21876

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بومي استان سيستان و بلوچستان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 24076
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17436

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بم بومي شرق استان كرمان- داراي تعهد خدمت
ظرفیت رشته : 8
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 19856


ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا اخر رفته باشد


گذشته برنمیگردد و آینده هنوز معلوم نیست
الان رو دریاب …


4/5 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی بینایی سنجی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Maryam

    فقط ایران زاهدان بهشتی تهران و مشهد دارن 🤦‍♀️بقیه شهر ها ندارن

    پاسخ
  2. زهرا

    مگه فقط بینایی سنجی مختص شهرهای تهران و مشهد و زاهدان و دانشگاه ایران نیست؟؟

    پاسخ
  3. شیما

    اخه شنیدم که فقط ۴ تا شهر رشته بینایی سنجی رو دارن،اینجا که کلی شهر هست، اینا واقعین؟

    پاسخ
  4. سمانه

    سلام خسته نباشین
    ببخشید ایلام که رشته بینایی سنجی رو که نداره!
    کرمانشاهم نداره…تو دفترچه انتخاب رشته ۹۷ که نبودن?

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403