تخمین رتبه کنکور 1402 | چگونه پزشکی تهران و مهندسی شریف قبول شویم ؟

تخمین رتبه کنکور 1402

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه کنکور 1402 | چگونه پزشکی تهران و مهندسی شریف قبول شویم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخمین رتبه کنکور 1402 | چگونه پزشکی تهران و مهندسی شریف قبول شویم ؟ 9 ماه برای کنکور 1402,قبولی مهندسی شریف از مهر ,قبولی پزشکی از مهر ۱۴۰۲,نخواندن کنکوری در تابستان,چگونه رتبه برتر کنکور 1402 شوم ؟,قبولی تضمینی پزشکی کنکور 1402,قبولی تضمینی دندانپزشکی کنکور 1402,قبولی تضمینی داروسازی کنکور 1402,قبولی تضمینی تربیت معلم کنکور 1402,قبولی تضمینی,پرستاری کنکور 1402,شروع برای کنکور 1402 از صفر,کنکور مجدد 1402 تجربی,پشت کنکور 1402 بمانم ؟

تخمین رتبه کنکور 1400


9 ماه برای کنکور 1402,قبولی مهندسی شریف از مهر ,قبولی پزشکی از مهر ۱۴۰۲,نخواندن کنکوری در تابستان,چگونه رتبه برتر کنکور 1402 شوم ؟,قبولی تضمینی پزشکی کنکور 1402,قبولی تضمینی دندانپزشکی کنکور 1402,قبولی تضمینی داروسازی کنکور 1402,قبولی تضمینی تربیت معلم کنکور 1402,قبولی تضمینی,پرستاری کنکور 1402,شروع برای کنکور 1402 از صفر,کنکور مجدد 1402 تجربی,پشت کنکور 1402 بمانم ؟

رتبه قبولی کنکور ۱۴۰۲

تخمین رتبه کنکور 1402  :  سوالی تکراری که همیشه داوطلبان و به خصوص داوطلبان رشته تجربی از ما مشاورا میپرسن اینه که ما تابستونو نخوندیم (حالا به دلایل مختلفی مثلا ممکنه پشت کنکوری باشن و منتظر نتایج و نتونستن بخونن یا سال اولشونه و سرسری گرفتن و هزاران دلیل دیگه) آیا میتونیم موفق بشیم و رتبه خوبی بیاریم؟

جواب:بله میشه، چون 9 ماه کافیه و هم میشه درس خوند و هم جمعبندی کرد البته اگه درست ازش استفاده بشه (کنکور فرایندی طولانیه و نباید به ماه و روز توجه کرد بلکه باید خواند و ادامه داد) .داوطلبایی که از مهر شروع میکنن و موفق نمیشن 3 دسته کلی هستن اگه سعی کنید جزو این 3 دسته نباشید قطعا موفق میشید.

حالا به طور خلاصه و مختصر این 3 دسته رو براتون معرفی میکنیم:

-دسته اول : کسایی هستن که شروع جدی ندارن و یه روز میخونن و دو روز نمیخونن و الکی خودشونو گول میزنن اونم با بهانه هایی مثل انتخاب منابع و گشتن دنبال مشاور خوب و یا اینکه دی وی دی های کدوم موسسه بهتره ، خودشونو تا دی و بهمن علاف میکنن و از اونجا هم میبینن که ای دل غافل تا الان خوب نخوندیم الانم از بقیه عقبیم پس نمیتونیم به خواسته‌مون(که اکثرا هم پزشکی میخوان و یا مهندسی دانشگاه های تاپ مثل شریف) برسیم پس ول میکنن به امون خدا و میمونن تا سال بعد.تخمین رتبه کنکور 1402 /

نکته مهم:دسته اول اگه در دی و بهمن و یا زودتر متوجه اشتباهشون بشن قابل جبرانه و میتونن به خواسته شون برسن که رسیدن به خواسته شون راه حل داره که تو یه مقاله جدا بحث میکنیم و راهکار میدیم.

-دسته دوم:کسایی هستن که با قدرت و درست شروع به خوندن میکنن اما متاسفانه وسط راه حواسشون پرت میشه و عقب میکشن (که ممکنه به علت نداشتن هدف مشخص و یا درگیر حاشیه شدن باشه و یا هزار و یک علت دیگه).این افراد ممکنه تو بهمن ماه و یا ماه شایع تر یعنی فروردین و دوران نوروز(دوران نوروز و کم نیاوردن یه بحث مفصله که تو یه مقاله دیگه توضیح میدم)عقب بکشن.این افراد غالبا تو کنکور رتبه های متوسطی میارن و میتونن پیرا پزشکی و یا مهندسی روزانه شهرهای کوچیکو بخونن اما هر ساله به امید هدفشون میشینن و بازم همون اشتباهات قبلیو تکرار میکنن.البته ناگفته نماند که اکثر کسانی که سال اول خوب نیستن اما سال دوم موفق میشن از این دسته هستن.


تخمین رتبه کنکور 1402 :


نکته مهم:دسته دوم اگه خودشون توانایی ادامه راهو ندارن و خسته ن بهتره که یه مشاور خوب همراه خودشون داشته باشن تا بهشون انگیزه بده و بتونن ادامه بدن.

-دسته سوم:امان از دسته سوم.این افراد بسیار هول و جوگیر!میباشند.با ساعت های نجومی مثل 12 ساعت و 15 ساعت شروع میکنن تا کم کاری تابستونشون جبران بشه.اما ای دل غافل که نمیدونن دارن خودشونو خسته میکنن و نمیتونن بیشتر از دو هفته دووم بیارن.بعضیاشون بعد از همون دو هفته کنار میکشن و آه ناامیدی سر میزنن و به مبارزه با ناعدالتی های کنکور برمیخیزن(که البته فی نفسه کار بدی نیست اما تو سال کنکور سمه).بعضیاشونم رو میارن به قرص های مختلف که بتونن بخونن و میخونن اما متاسفانه وابسته قرص ها و عوارضشون میشن و به کلی از مسیر منحرف میشن و به جای کنکور و دانشگاه باید دنبال کمپ ترک اعتیاد بگردن.

نکته مهم:دسته سوم اگه غرورشونو کنار بزارن و آهسته و پیوسته شروع کنن قطعا موفق میشن و اون دسته ای هم که قرص مصرف میکنن اگه بدونن که با قرص کسی موفق نشده و کنار بزارن میتونن به مسیر اصلی رقابت برگردن.

خب اینم از 3 دسته ناموفق و البته قابل درمان
سعی کنید جزو اونا نباشید تا هم در دنیا و هم در عاقبت رستگار بشید

حالا این همه گفتیم ناموفقا کدومن پس موفقا چی میشن؟اونا چطورین؟

دسته موفق:این افراد از مهرماه شروع میکنن به درس خوندن با ساعات پایین و حداقل 30 ساعت در هفته و بعدش کم کم ساعت مطالعه شونو بالا میبرن.وسط راه به چیزی جز موفقیت و هدفشون فکر نمیکنن(البته تفریح و استراحت لازمه منظور اینه که درگیر حواشی نمیشن) اگر هم یه جایی از مسیر اشتباه کنن سریع به مسیر اولیه برمیگردن.به تراز و رتبه آزمونها توجه نمیکنن(اگه بالا باشه مغرور بشن یا پایین باشه ناامید) بلکه خودشونو میسنجن که ببینن نسبت به چیزی که خوندن چقدر بلدن و چقدر جواب دادن.میدونن که آزمون وسیله ای برای سنجش خودشون نه موفقیتشون.از تجربه افراد بهره میگیرن و اشتباهاتشونو تکرار نمیکنن.به موقع جمعبندی میکنن و الکی به خودشون استرس وارد نمیکنن و روشهای درست درس خوندن رو از دیگران یاد میگیرن نه آزمون و خطا.

اینا فقط گوشه ای از نکات افراد موفق بود.برای موفق بودن باید خیلی چیزها رو رعایت کرد که شاید من نتونم همه شو اینجا بگم
پس در ختم کلام باید به جواب سوال اصلی گفت که بله میشه اگر ویژگی افراد موفق رو داشته باشید و عمل کنید.
یه حرف آخر هم باهاتون دارم

اینکه شما کوتاهی کردید یا هرچی بزارید به پای جوونی و اشتباهاتی که تو این سن وجود داره(قطعا همه اشتباه میکنن حالا شاید اونای دیگه تو جاهای دیگه اشتباه کنن و شما کنکور)
گذشته رو فراموش نکنید و ازش عبرت بگیرید اما گذشته رو بزارید تو گذشته بمونه
سرزنش کردن و غصه خوردن کاریو درست نمیکنه و بدتر میکنه
شما هنوز فرصت کافی داری برای رسیدن
از الان شروع کن
نزار امروزت مثل دیروزت بشه همین
همین الان و همین لحظه استارت کنکورتو بزن با برنامه ریزی درست
کنکوری های عزیز موفق باشید

کارشناس انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه کنکور 1402 | چگونه پزشکی تهران و مهندسی شریف قبول شویم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    سلام و خداقوت
    پزشکی ازاد تا نهایت چه رتبه ای رو قبول میکنه ؟؟؟

    پاسخ
  2. اسما

    سلام .
    من در تابستان سال یازدهم ، خیلی جدی شروع کردم به جمع بندی دهم و یازدهم و خیلی خوب تونستم پیش برم
    اما با شروع مدرسه و بلاتکلیفی به وجود آمده ، خیلی تمرکزم افت کرده
    چیکار کنم دوباره به حالت قبل برگردم؟

    پاسخ
  3. سام

    واقعا مقاله عالی و باانگیزه‌ای بود
    مرسی از حرفایِ قشنگ و دلگرمی که دادین
    منی که برای ۱۴۰۰ کنکور دارم هم میتونم از این حرفا استفاده کنم و واقعا استرسم بخاطره اینکه از مهر ماه درست و حسابی شروع کردم کمتر شده و دیگه میدونم وقت کم نمیارم

    پاسخ
  4. پوریا

    سلام گروه مشاوره حرفه ای میخواستم بدونم الان دانشگاه آزاد اهواز دکترای بیوتکنولوژی می گیره ؟و اگه آره چه رتبه ی می خواد آخه یکی از دوستام میگه اونجا درس می خونه. ممنون

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      دکتری پیوسته بیو که تو کل ایران صرفا تو دانشگاه تهرانه.به صورت ناپیوسته هم تا اونجا که میدونم خیر نداره

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403