تخمین رتبه ۱۴۰۳

تخمین رتبه ۱۴۰۳

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخمین رتبه ۱۴۰۳ موضوع اصلی این مقاله است.با محاسبه تعداد سوالات صحیح و غلط و درصد گیری می توانید به کارنامه های کنکور مشابه با خود در سال های گذشته مراجعه کنید و از این طریق رتبه تخمینی خود را مشاهده خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تخمین رتبه 1403

تخمین رتبه یکی از روش‌هایی است که داوطلبان کنکور سراسری و ارشد برای برنامه‌ریزی بهتر و انتخاب رشته و دانشگاه مناسب از آن استفاده می‌کنند. تخمین رتبه به داوطلبان کمک می‌کند تا حدودا بدانند با توجه به نمرات و درصدهای خود، چه رتبه‌ای در کنکور خواهند آورد و چه گزینه‌هایی برای آن‌ها موجود است. تخمین رتبه همچنین می‌تواند انگیزه و اعتماد به نفس داوطلبان را افزایش دهد و آن‌ها را از استرس و افسردگی دور نگه دارد.

برای انجام تخمین رتبه، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

استفاده از نرم‌افزارهای تخمین رتبه که بر اساس اطلاعات کارنامه‌های سال‌های قبل و ضرایب و سهمیه‌های مختلف، رتبه حدودی داوطلب را محاسبه می‌کنند. برای مثال، نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 1403 یا نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد 1403 از این دسته هستند.
استفاده از مشاوره‌های هوشمند که با توجه به سطح دانش و توانایی داوطلب، راهنمایی‌هایی برای ارتقا رتبه و انتخاب رشته ارائه می‌دهند. برای مثال، مشاوره هوشمند گزینه دو از این دسته هستند.
استفاده از روش‌های آماری و ریاضی که با استفاده از فرمول‌ها و مدل‌های مختلف، رتبه داوطلب را بر اساس توزیع نمرات و احتمالات مختلف برآورد می‌کنند. برای مثال، روش تخمین رتبه با استفاده از توزیع نرمال یکی از این روش‌ها است

تخمین رتبه کنکور ۱۴۰۳

تخمین رتبه کنکور ۱۴۰۳ یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان آزمون سراسری می باشد، برخی از داوطلبان حتی پیش از شرکت در آزمون سراسری می خواهند از رتبه های سال های قبل مطلع باشند تا بتوانند متناسب با آن برنامه ریزی کرده و خود را برای قبولی در رشته مورد نظرشان آماده کنند. دسته دیگر هم بعد از حضور در جلسه کنکور مشتاق این هستند که پیش از انتشار نتایج کنکور سراسری بتوانند رتبه خود را تخمین زده و آن را پیش بینی نمایند.

البته سازمان سنجش با برگزاری کنکور الکترونیکی قصد دارد تا این زمان اعلام نتایج کنکور را برای داوطلبان کوتاه کند زیرا با حذف کنکور کاغذی، فرآیند دریافت نتایج سریعتر شده و داوطلبان زودتر می توانند رتبه و کارنامه خود را مشاهده نمایند.

همانطور که می دانید کنکور 1403 تغییرات بسیاری داشته و برای دومین سال است که  در دو نوبت برگزار می شود. با اینکه داوطلبان دو بار امکان ثبت نام کنکور و  شرکت در آزمون را دارند اما نتایج کنکور اول فقط به صورت نمرات خام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و با حذف دروس عمومی کنکور، نتیجه آزمون تیر هم فقط حاصل آزمون و درصد های دروس اختصاصی می باشد.

پس رتبه نهایی چیست؟ رتبه نهایی داوطلبان از برآیند بهترین نتیجه این دو آزمون به همراه سوابق تحصیلی دروس امتحان نهایی به دست می آید. با استفاده از امکان تخمین رتبه ۱۴۰۳ می توانید به سادگی با وارد کردن درصد دروس کنکور ، تخمین رتبه در سهمیه و رتبه کشوری را انجام دهید. داوطلبان کنکور می توانند با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ۱۴۰۳ ، قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، برای انتخاب رشته برنامه ریزی کنند.

نحوه تبدیل تراز به رتبه کنکور ۱۴۰۳

با توجه به تغییراتی که در کنکور امسال پیش امده است و در نتایج اولیه نمره کنکور و سوابق تحصیلی ذکر شده است. نحوه تبدیل تراز به رتبه کنکور به صورت زیر خواهد بود:

داوطلبانی که در نوبت اول و دوم کنکور سراسری 1403 شرکت کرده اند، کارنامه آزمون اختصاصی خود را به همراه تراز سوابق تحصیلی دریافت کرده اند، این داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه بر اساس تراز، و با وارد کردن مجموع  40 درصد تراز سوابق تحصیلی و 60 درصد تراز آزمون اختصاصی، حدود رتبه خود در این آزمون را براساس داده های سال گذشته تخمین بزنند.

بعد از اعلام نتایج رتبه بندی کنکور شما می توانید از نرم افزار شبیه ساز سازمان سنجش برای انتخاب رشته خود استفاده کنید.

مشاوره تخمین رتبه ۱۴۰۳

برای استفاده از تخمین رتبه ۱۴۰۳ حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بسته به میزان سختی سوالات کنکور در هر سال درصدی که داوطلبان می توانند کسب کنند متفاوت است، چون هرچه کنکور سخت تر باشد درصد ها قطعا نسبت به سال قبل پایین تر خواهد آمد. بنابراین این موضوع شما را خیلی خوشحال یا خیلی ناراحت نکند و فرآیند تخمین رتبه کنکور را فقط در حد یک پیش بینی در نظر بگیرید.

نتیجه تلاش شما و درصدهایی که کسب کرده اید با سایر داوطلبان همان سال کنکور شما سنجیده می شود و ممکن است با کارنامه و تعداد درصدهای مشابه با سال های گذشته هم گاهی نتیجه قبولی داوطلبان متفاوت باشد.

تخمین رتبه کنکور Moshavergroup.com

نرم افزار تخمین رتبه ۱۴۰۳

در این بخش نرم لینک نرم افزار تخمین رتبه ۱۴۰۳ را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم تا با اگر میخواهید بدانید که با این درصدها چه رتبه ای به دست می آورید و چه رشته و دانشگاهی قبول می شوید کافیست از نرم افزار تخمین رتبه کنکور کانون استفاده کنید.

بعد از انتشار پاسخنامه کلیدی در سایت سازمان سنجش sanjesh.org میزان درصدهای خود را محاسبه کرده و با وارد کردن درصد دروس اختصاصی خود رتبه احتمالی شما به نمایش در می آید.

نرم افزار تخمین رتبه کانون برای گروه های آزمایشی، ریاضی، تجربی، انسانی ، هنر و زبان طراحی شده است. این نرم افزار حاوی یک بانک اطلاعات کامل از کارنامه داوطلبان کنکور دوره های قبل است که به مقایسه اطلاعات ورودی شما با داوطلبان کنکور دوره های قبل می پردازد.

تخمین رتبه ۱۴۰۳ براساس سختی سوالات

158694644596021.jpg 1

داوطلبان لازم است جهت استفاده از این نرم افزار گروه آزمایشی و سهمیه مناطق را مشخص نمایند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به تخمین رتبه ۱۴۰۳ پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل آزمون سراسری مانند برنامه ریزی درسی، ثبت نام، انتخاب رشته کنکور و …نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

داوطلبان عزیز کنکور سراسری می توانید برای مشاوره انتخاب رشته کنکور و نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور از طریق شماره تلفن موجود در این صفحه با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاورگروپ تماس بگیرید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️چطوری رتبه کنکور 1403 تخمین بزنم؟

✔️برای تخمین رتبه ۱۴۰۳ نیاز به درصدهای دروس اختصاصی دارین. این درصدها رو در نرم افزار تخمین رتبه کنکور موجود در مقاله وارد میکنین و رتبه حدودی تون رو دریافت می کنین. اگر نیاز به کمک دارین ما کنارتونیم 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل.

✔️با تخمین رتبه ۱۴۰۳ میشه فهمید چه رشته و دانشگاهی قبول میشم؟

✔️بله حدودا میشه فهمید البته یه سری نکات داره که همه رو کامل توی مقاله توضیح دادیم.

✔️روش استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ۱۴۰۳ چطوریه؟

✔️درصد هر درس اختصاصی که توی کنکور به دست آوردین رو توی نرم افزار وارد کنین. راهنمای کامل توی مقاله ارائه شده.

3.4/5 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مریم اتابک

    سلام خسته نباشید
    داوطلب کنکور ۱۴۰۲ هستم
    با توجه به تاثیر قطعی معدل نهایی ، با تراز نهایی ۹۷۰۰ و تراز کنکور ۷۸۱۰ ( ۶۰٪ کنکور و ۴۰٪ نهایی )
    امکان قبولی رشته کامپیوتر در دانشگاه های دولتی تهران رو دارم ؟

    پاسخ
  2. سعید

    سلام.با درصدای ادبیات 49.عربی76.دینی63.زبان54.ریاضی31.زیست77.فیزیک25.شیمی27.
    رتبه2943منطقه2 رو کسب کردم.قبولی پزشکی پردیس گیلان قبول شدم.ولی واقعا در تعجبم که این چه کنکوری بود که برگزار شد.بعد کنکور کاملا ناامید بودم ولی زمانیکه نتایج اعلام شد واقعا شکه شدم.

    پاسخ
  3. دانیال

    سلام مهندس جان . باورم نمیشه. اصلا فکرشم نمیکردم. میگفتم فیزیو پردیس زاهدان رو هم احتمالش کمه قبول بشم ولی با 4600 زیرگروه یک منطقه 2 و کشوری 10200 فیزیوتراپی پردیس مشهد قبول شدم. خدارو شکر

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      مبارکه موفق باشید

      پاسخ
  4. علی

    سلام اقای مشاور

    رتبه زیر گروه ۱ ۲۷۰۰ منطقه ۱ پزشکی ازاد شاهرود قبول شدم

    ممنون از شما که خیلی کمکمون کردین

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      مبارکه موفق باشید

      پاسخ
      1. نرگس

        رتبه کشوری ۵۷۰۸۵
        تراز کل ۶۴۵۸
        تراز زیر گروه یک ۶۲۷۲
        تراز زیر گروه دو ۶۶۳۱
        سهمیه ۵ درصد منطقه ۳
        پیرا تکمیل ازاد و خودگردانش شانس دارم
        تکمیل ظرفیت هست امسال؟

        پاسخ
  5. محمد

    سلام.

    با رتبه 2563 زیرگروه 1 منطقه 2 و کشوری 5606 و تراز 9621 پزشکی نیمسال دوم یاسوج قبول شدم.

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      مبارکه موفق باشید

      پاسخ
  6. هانیه

    فکرشو نمیکردم ولی با ۴۲۷۰ منطقه دو زیرگروه یک و کشوری ۹۴۰۰ پزشکی پردیس دزفول اوردم … خداروشکر … بعد یه سوال شهریش فک میکنین چقدرهه …

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      مبارکه
      از ترمی حدود 10 شروع میشه و سال به سال اضافه میشه

      پاسخ
  7. حسین

    مهندس جون مادرت جواب بده خواهش میکنم با رتبه ۷۹۸ در سهمیه ۲۵ درصد پردیس دندان قبول میشم!؟ یا تعهدی؟

    پاسخ
    1. user3

      چرا قسم میدین ؟!!
      شانس دارید بله

      پاسخ
  8. M

    کارنامه قبولی ذاروسازی کرمان

    پاسخ
    1. user3

      در سایت هست سرچ کنید

      پاسخ
  9. y

    سلام بادرصد فارسی۱۰عربی۷۰دینی۶۰ زبان۴۰ ریاضی۴۰شیمی ۴۰فیزیک۲۰وزیست۵۰ منطقه۳ رتبم چند میشه

    پاسخ
    1. user3

      بچه ها واسه تخمین رتبه کنکور 99 تجربی مطلب زیر رو بخونید کامل توضیح دادم چجوری خودتون تخمین بزنید
      https://moshavergroup.com/%d8%aa%d8%ae%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-99-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3/

      پاسخ
  10. مرتضی

    الان یعنی با این توضیحات شما اگر درصدامون رو توی تخمین رتبه ی سال 94 بزنیم تقریبا درست درمیاد؟

    پاسخ
    1. user3

      ببینید بین 94 و 95 باید تخمین بزنید

      پاسخ
  11. S

    سلام ببخشید کارنامه ازاد خوراسگان دندان.را میفرمایید.منطقه2

    پاسخ
  12. نرگس

    واقعا اینکه کنکور 99 سختیش مثل کنکور94 هستش درسته؟منبع اطلاعاتتون کی بوده؟با تخمین رتبه 94 رتبم با تخمین رتبه98 و97 کلی فرق داره.

    پاسخ
  13. امین

    با سلام
    چرا سوال منو جواب ندادین در مورد دشواری سوالات؟
    اگر امکان درج نیست، برای خودم شخصی ایمیل کنید، ولی حتما جواب بدین چون برام مهمه

    پاسخ
  14. بهراد

    جناب مگه نگفتین الان تخمین رتبه انجام نمیدین ؟ پس چرا واسه این آقا رامین تخمین انجام دادین ؟! اینجا هم پارتی بازیه؟!! اه

    پاسخ
    1. user3

      تمامی مخاطبین سایت عزیزند و هیچ قصد و غرضی در عدم پاسخگویی به هیچ یک از عزیزان نیست . لطفا در گرفتن پاسخ کامنت صبور باشید . نیازی به پارتی بازی نیست ! تیم مشاورگروپ خودشو در معرض پرسش و انتقاد کاربران قرار میده و از اعتبارمون دفاع می کنیم. با سپاس از شما و دیگر همراهان سایت مشاورگروپ

      پاسخ
      1. Aytan

        با عرض سلام و خسته نباشید… خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید…
        رشته ی انسانی منطقه ی 3
        دینی 57درصد…فلسفه و منطق 50درصد..روان شناسی 50درصد…جامعه شناسی 46درصد…عربی عمومی 46درصد…عربی اختصاصی 50درصد…تاریخ و جغرافیا 33درصد…
        ادبیات اختصاصی 27درصد…ریاضی 5درصد…رتبم تقریبا چقدر میشه؟!

        پاسخ
  15. رامین

    سلام بر استاد عزیز

    اول از همه بگم کنکور پارسالو ۲۷۰۰ شدم دقیقا بین همون بازه ی که گفتین .

    منطقه سه هستم

    ادب۴۵ عربی ۵۵ دینی ۶۵ زبان ۵۰ ریاضی ۴۵ زیت ۶۵ فیزیک ۶۰ شیمی ۴۰

    استاد از پشت کنکور موندن خسته شدم . به نظرت میتونم به پردیس سه رشته هر شهری امید داشته باشم .

    خیلی ممنون

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      1500-3000
      برای پردیس سه رشته نهایتا باید زیر 2300 باشید حالا ببینیم رتبتون چند میشه.بهتر بود زمین هم میخوندید و میزدید

      پاسخ
  16. سعید

    سلام من تجربی نظام قدیم منظقه 2 هستم با درصد های ادبیات 80 عربی 80 دینی 82 خارجه 45 زمین 10 ریاضی 26 شیمی 40 و فیزیک 45 و زیست 55 چ رتبه ای میاورم؟پرستاری کرمانشاه قبول میشوم؟

    پاسخ
  17. مرتضی

    سلام منطقه دو هستم

    ادبیات 70 عربی 90 دینی 90 زبان 70 ریاضی 65 زیست 78 فیزیک 67 شیمی 65

    پاسخ
  18. حسام

    ادبیات 25زبان25دینی48عربی73

    ریاضی62زیست63فیزیک72شیمی68

    منطقه سه

    پاسخ
  19. مهرانه

    سلام

    یه کارنامه با تراز ۸۲۰۰ منطقه یک

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی