تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی : 

جهت مشاوره در زمینه تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی : پس از اعتراضات متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی مبنی بر صورت گرفتن تخلفات متعدد در این آزمون، مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در چارچوب قانونی خبر داد.


تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی : 

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :  به گزارش مشاور گروپ و به نقل از فارس، برخی از متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در ارتباط با سامانه فارس من اعلام کردند در این آزمون که روز جمعه هفته گذشته در تاریخ هفدهم اسفندماه برگزار شد تخلفاتی صورت گرفته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :     این افراد اعلام کردند سؤالات آزمون استخدامی در سطح بسیار پایین و غیر استاندارد طراحی شده بود و میان داوطلبانی که برای آزمون مطالعه کرده‌اند و آنهایی که تلاشی نکرده‌‌اند، تفاوتی وجود نداشت.

آنچه که داوطلبان مطرح کرده‌اند حکایت از صورت گرفتن تخلفاتی نظیر استفاده از تلفن همراه در جلسه آزمون، مهر و موم نبودن دفترچه سؤالات و مشورتی پاسخ دادن سوالات آزمون در حوزه‌های شهرهای کوچک است.

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :  حسام آشنا، مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در این خصوص گفت: سطح سؤالات طرح شده برای آزمون فراگیر استخدامی کاملا استاندارد بوده و توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه این سؤالات طرح شده است.

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :  وی با بیان اینکه دفترچه سؤالات آزمون‌ها هیچ وقت مهر و موم نمی‌شود، اظهار داشت: دفترچه‌ها بسته‌بندی شده و در کیسه‌های پلمپ شده ارسال می‌شود و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.

آشنا تأکید کرد: به غیر از عوامل اجرایی که مسئولیت توزیع دفترچه‌ها را بر عهده دارند، هیچ شخص دیگری قبل از‌ آزمون به دفترچه سؤالات دسترسی نداشته است.

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :  مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی ادامه داد: در هیچ حوزه‌ای داوطلبان به صورت مشورتی به سوالات پاسخ نداند و آزمون در چارچوب قانون برگزار شده است.

آشنا با بیان اینکه در هر حوزه علاوه بر مراقبین آزمون، ناظرین آزمون نیز حضور دارند گفت: مسئولین حفاظت حضور داشتند و هیچ داوطلبی اجازه استفاده از تلفن همراه را نداشت.

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی :  مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان درباره ادعای تقلب در آزمون خاطرنشان کرد: اگر منظور از تخلف، تقلب است در همه آزمون‌ها تقلب صورت می‌گیرد و با تقلب حتما برخورد می‌شود و افراد متقلب شناسایی می‌شوند و برای‌ آنها صورت جلسه ترتیب داده می‌شود.

 


تخلفات سازمان جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را پیگیری کنید

باسلام

موضوع تخلفات جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی

به استحضار میرساند آزمون دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۳۹۷۱۲۱۷ توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار شد که چندین تخلف و اجحاف در حق، در این پروسه محرز بود که از خبرگزاری محترم فارس بعنوان یک رسانه ی صدای مردم و رسانه ای که نشان داده احقاق حق سرلوحه سیاستهای آن خبرگزاری است، انتظار و استدعا داریم که صدای اعتراض ما رو به مسئولین ذیربط برساند تا حداقل در ازمونهای بعدی سازمان سنجش رو بعنوان یک سازمان شناخته شده و دارای اعتبار و مورد قبول داوطلبین آزمونهای استخدامی مجری برگزاری آزمون ها قرار دهد. موارد تخلف به شرح زیر میباشند.
۱ سوالات در سطح بسیار پایین و غیراستاندارد طراحی شده بود طوری که بین خواندن و ماهها تلاش کردن برای این فرصت استخدامی در این شرایط سخت اقتصادی و وضعیت اشتغال٬ و نخواندن هیچ تفاوتی وجود نداشت.
۲ برخلاف آزمونهای سازمان سنجش که همراه داشتن گوشی تخلف محسوب میشد، بسیاری از داوطلبین با گوشیهای خود از سوالات عکس میگرفتند و بیرون مخابره میکردند که نمونه هایی از این عکس ها که در برخی گروههای مجازی منتشر شده است موجود میباشد.
۳دفترچه ی سوالات برخلاف دفترچه عمومی مهر و موم نداشت که اینگونه به ذهن متبادر میشد که برخی از ما بهتران قبل از شروع آزمون به ان دسترسی داشته اند.
۴ برخلاف روال سنجش که آزمون را متمرکز و در مراکز استان برگزار می نمود، جهاد در چندین شهر کوچکتر نیز حوزه امتحانی گذاشته بود که شواهد و روایتها حاکی از ان است که در برخی از این حوزه ها داوطلبین بصورت مشورتی با دوستان خود و برخی از مراقبین وظیفه نشناس به سوالات پاسخ داده اند.
لذا عاجزانه تقاضا داریم که درخواست ما را پیگیری نمایید و باطل نمودن این آزمون را خواستار بشوید و درخواست داریم در آزمونهای بعدی از جهاد دانشگاهی بعنوان مجری استفاده نشود تا حداقل حق آیندگان پایمال نشود. باتشکر از مسولیت پذیری شما


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تخلفات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بنیامین

    آقا ورقه امتحان من رو بدین تا با نتیجه ای که واسم زدن مقایسه کنیم یعنی غیر ممکنه آخه من 3 مواد درسی رو سفید گذاشتم دیدم یه جوری منفی زدن که اصلا از کلم دود بلند شد جمع کنید به مولا زشته به حضرت عباس جوانان مملکت رو پیر کردین دیگه بریدیم!

    پاسخ
  2. مهدی

    تخلف نشده پس چی شده؟؟ یه درسی رو کلا سفید گذاشتم پس چطوری منفی شده؟؟؟؟؟ یه قسمت رو بالای ۸۰ زدم دیدم نوشته ۳۰ یعنی من و دوستان دیگه اینقدر اسکول هستیم که نفهمیم سوالات رو درست زدیم یا نه؟؟ باو جمع کنید این مسخره بازیارو انشالله تو آزمون بعدی از ایران خارج شدم رفته پدر مردم رو درآوردین با این مسخره بازیا اصلا قبولی غیر ممکنه با پارتی یا نمیدونم سهمیه های جانبازی شهیدی آخر مملکت هم شده این نه کاری نه اقتصادی کل مملکت شده دلالی اقتصاد رو به فنا دادین

    پاسخ
  3. Arezu

    باسلام ازمون استخدامی که جهادبرگزارکردتخلفاتی وجودداشت هم درزمان برگزاری ازمون وهم دراعلام نتایج وهم تقلب دربعضی حوزه هاکه نه تنهامن درصدایی که حساب کردم بادرصدای کانامه جورنبودخیلی ازدوستان به صراحت اعلام کرده بودن درسایت ای استخدامی که برادذسی که هیچی نزدن منفی یادرصدای انچنانی زدن یادرسی مثل قانون که مطمعن بودن جوابای درسشون جواباشون توکتاب قانون اومده ولی درصداشونوخیلی پایین زدن کارنامه بااین همه مااعتراض دادیم بعدیک ماه طول دادن که رسیدگی میشه ودوباره کارنامه هابررسی میشه یه جواب نوشتن براهمه که بررسی شدوتغییری حاصل نشدواقعامتاسفم که نه تنهامابه حقمون نرسیدیم بازازمون های بعدی هم باجهاد!!!خواهشاپیگیری کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی