تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

جهت مشاوره در زمینه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، موضوع مورد بحث در این مقاله است. در اینجا سعی داریم در این خصوص اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار قرار دهیم و جزئیات شرایط و زمان و همچنین سامانه ثبت نام تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در پایان نیز در صورت بروز هرگونه سوالی،‌ با ما تماس بگیرید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،  از تاریخ 27 آذر 1401 تا 4 دی 1401 انجام خواهد شد و داوطلبان برای ثبت نام باید به سامانه جذب به عنوان سایت تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،  مراجعه کنند.

در بخش های بعدی به بررسی جزئیات شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، می پردازیم تا شما عزیزان برای ثبت نام و یا اطلاع رسانی در این خصوص، اطلاعات کافی در درسترس خود داشته باشید.

برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اخبار جذب هیات علمی، مراحل گزینش هیات علمی، حداکثر سن جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 و… با 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazb.cfu.ac.ir

شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، شامل سه دسته شرایط عمومی، شرایط اختصاصی،‌ و شرایط ویژه می باشد که در ادامه این قسمت برای شما عزیزان قرار داده شده  است.

شرایط عمومی تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی :

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • تحقق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی
  • عدم سوپیشینه
  • برخورداری از از سلامت جسمی و روحی لازم و نداشتن نقص عضو
  • التزام به قوانین و مقررات صنفی، اخلاق حرفه ایی
  • برخورداری از حسن شهرت اخلاقی، عقیدتی و سیاسی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی

شرایط ویژه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی:

  • داشتن سطحی منتاسب از آگاهی و معارف دینی
  • داشتن سوابق دفاع از اهداف جمهوری اسلامی و سوابق ارزشمند علمی در این راستا
  • توانایی در جهت ارتقای دینی و پرورش نسل دانشجو، مومن، انقلابی، متعد، امیدوار با هویت اسلامی
  • التزام عملی به گسترش و تقویت ایمان، اعتقاد اسلامی،‌ تهذیب نفس و افزایش باور عمومی نسبت به عقاید اسلامی و اعتلای روح معنویت و مکام و فضائل اخلاقی
  • التزام به گسترش و تقویت برنامه  های اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و اعتقاد به بومی سازی علم در ساخت های متنوع آن .

شرایط اختصاصی تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی:

  • دکتر معلم به فردی اطلاق می شود که با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر به عنوان عضو رسمی – قطعی آموزش و پرورش در رسته آموزشی و فرهنگی و رشته شغلی دبیر / هنر آموز / آموزگار / امور تربیتی (پرورشی) مشغول به خدمت می باشند.
  • مامور آموزشی به افرادی اطلاق می شود که در وضعیت استخدامی رسمی قطعی آموزش و وپرورش میباشند و از سال 1391 با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر، حداقل 2 سال به عنوان نیروی آموزشی موظف در دانشگاه فرهنگیان،‌ مشغول به تدرس موظف بوده اند.
  • دکتر کارشناس به افرادی اطلاق می شود که در وضعیت استخدامی رسمی قطعی،‌ با مدرک دکتری تخصصی معتبر و دارای حکم اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه می باشند و حداقل به مدت 5 سال سابقه همکاری موظف مامور از آموزش و پرورش یا عضو غیر هیئت علمی دانشگاه، با دانشگاه را دارند. ( کارکنان دارای حکم مدرسی دانشگاه نیز شامل این مورد می شوند.)
  • دارا بودرن مدرک دکتری تخصصی همراه با رساله تحقیقی از دیگر شرایط الزامی برای تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی است.
  • مدارک تحصیلی در مقطع آخر تحصیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) می بایست مرتبط بوده و با رشته مورد تقاضای فرد برای عضویت هیات علمی مرتبط باشد.
  • مدارک تحصیلی فرد متقاضی هیات علمی می بایست از دانشگاه های معتبر و مورد تایید وازرت خانه ها (علوم تحقیقاتو فناوری یا بهداشت درمان و آموزش پزشکی) اخذ شده باشد. مدارک نیمه حضوری،‌ غیر حضوری، معدل،‌ ضمن خدمت، دانشگاه های بدون ارزشیابی و یا دارای ارزشیابی ب و ج خارج از کشور،‌ به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود.
  • متقاضیان دارای برجستگی های پژوهشی مانند رتبه های اول مقطع دکتری و دارندگان حداقل 5 مقاله علمی پژوهشی معتبر و مورد تایید به تشخیص رئییس دانشگاه و تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه ،‌ شامل این مورد نمی شوند.
  • حداقل معدل برای متقاضیان تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، برای دوره کارشناسی 15،‌کارشناسی ارشد 16، و دکتری تخصصی 17 می باشد. آن دسته از متقاضیانی که معدل آنها در کارشناسی حداکثر تا 1 نمره پایین تر است، به شرط داشتن برجستگی های علمی به تشخیص هیات اجرایی جذب،‌ از کسری معدل دوره کارشناسی این بند،‌ معاف می شوند.
  • دارا بودن مدرک معتبر و تسلط بر مهارتهای ۴ گانه زبان انگلیسی نیز برای تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، لازم است. (در صورت نداشتن مدکر معتبر،‌ سطح تسلط متقاضی توسط کمیته توانمندی علمی بررسی و با تایید هیات اجرایی ارزیابی می شود.)
  • تسلط کافی به مهارت های کاربردی رایانه و داشتن گواهینامه معتبر به تشخیص هیات اجرایی جذب دانشگاه
  • فرد متقاضی می بایست ار تاریخ ابلاغ دستور العمل تا پیش از باز نشستگی،‌بتواند حداقل 10 سال به عنوان هیات علمی خدمت کند.
  • شرایط سنی برای مشمولین شامل افراد با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و حداکثر 45 سال میشود.
  • به ازای هرسال خدمت آموزشی و تدرس از سال 1391 در دانشگاه فرهنگیان مشروط به تدریس حداقل 6 واحد در مقطع کارشناسی یا (بالاتر در هر ترم سقف سنی افراد حداکثر تا 5 سال اضافه می شود شیوه محاسبه بدین صورت است که برای هر یک از نیم سالهای تحصیلی اول و دوم به غیر از تابستان 3 ماه سقف سنی متقاضی افزوده می شود.
  • در صورت گذراندن خدمت دوره ضرورت با شرط دارا بودن کارت پایان خدمت به میزان طول دوره خدمت حدکثر تا 2 سال به سقف سنی افرادیاد شده اضافه می شود کارت پایان خدمت موارد خاص و با نواع معافیت مشمول امتیاز این ماده نمی شوند.
  • به ازای کسب رتبه اول فارغ التحصیلی در هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های دولتی صرفا روزانه یک سال به حداکثر سن پذیرش متقاضیان  برای تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی اضافه می شود.
  • با لحاظ نمودن تمامی موارد مندرج، حداکثر سن پذیرش متقاضیان تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی نباید از 50 سال بیشتر باشد.

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

نحوه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

نحوه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، به شرح زیر است:

کلیه متقاضیان تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،‌ باید در تاریخ مشخص شده نسبت به ثبت نام در طرح تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، اقدام نمایند. لازم به ذکر است که داوطلبین یا مطالعه دستور العمل تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، باید از تاریخ 140/9/27 تا 1401/10/4 در سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان مراجعه کرده و مدارک و مستندات لازم را در این زمینه بارگزاری کنند.

اطلاعات متقاضیان ثبت نام کرده در فراخوان تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، پس از بررسی اولیه در دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه در مسیر بررسی صلاحیت عمومی و توامندی علمی بر اساس ضوابط جذب این دستور قرار بگیرند.

نتایج به منظور تصمیم گیری در هیات اجرایی جذب دانشگاه با حضور نماینده های مرکزی جذب مطرح و سپس احکام افراد مورد تایید توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه،  صادر و برای ممهور شدن در اختیار مرکز هیات امنا هیات های ممیزه وزارت علوم حقیقات و فناوری قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،‌ می توانید فایل دستور العمل ابلاغ شده در این زمینه را درزیر قرار داده ایم مشاهده نمایید.

سامانه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

 سامانه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، سامانه جذب به نشانی jazbtd.cfu.ac.ir می باشد که داوطلبین طرح تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، می توانند در بازه زمانی از 27 آذر ماه 1401 تا 4 دی ماه 1401 نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک در این سامانه اقدام نمایند.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ،‌ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه اخبار جذب هیات علمی، مراحل گزینش هیات علمی، حداکثر سن جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 و… با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

❓شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،‌ چیست؟

✔️ شرایط تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، در مقاله به طور کامل ذکر شده است. در صورت بروز هر گونه سوال با ما در تماس باشید.

❓زمان ثبت نام طرح تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، کی هست؟

✔️ زمان ثبت نام طرح تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،‌ از 27 آذر تا 4 در ماه 1401 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه نمایید.

❓سایت تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی،‌ کدام است؟

✔️ سامانه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی، سایت جذب به نشانی jazbtd.cfu.ac.ir می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تبدیل وضعیت دکتر معلمان به هیات علمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403