تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ در این مقاله ذکر شده است. آن دسته از متقاضیانی که نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد دارند می توانند در این زمان تعیین شده به عنوان تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری e1559305294410

تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

در این مقاله تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲ که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد منتشر شده است.

1- آیا هزینه ثبت نام در بازه زمانی مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ افزایش می یابد ؟

خیر ، هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در این مرحله تغییری نمی کند .

2- آیا هم زمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟

بله ، در این مرحله اطلاعات ثبت نامی داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و امکان ویرایش آن فراهم می شود .

3- آیا در بازه زمانی مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ هم امکان انتخاب دو رشته امتحانی وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در این مرحله می توانند نسبت به انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور اقدام نمایند .

#خبر_مهم

❌ آغاز فرصت ویرایش اطلاعات و همچنین ثبت‌نام مجدد جاماندگان آزمون ارشد ۱۴۰۲

? متن اطلاعیه سازمان سنجش :

?بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان ثبت‌نام كننده در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی كشور می‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی كه در زمان مقرر در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ تا روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه درخصوص اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

??ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده كه در بازه زمانی فوق ( ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ لغایت ۱۴۰۱/۰۹/۲۲) این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.


نحوه ثبت نام در مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می توانند در مهلت مقرری که توسط سازمان سنجش تعیین شده است ، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایند و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش در این آزمون ، با تهیه مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد که در دفترچه قید شده است نسبت به ثبت نام خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام ، به منظور واریز هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باید با کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری هزینه مورد نظر را توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید. پس از دریافت شماره سریال پرداخت می توانید ادامه مراحل ثبت نام خود را با بارگذاری یک قطعه عکس ۴*۳ و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام انجام دهید.

پس از انجام ثبت نام و تایید نهایی از شماره پرونده و کدپگیری که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و آن را تا زمان پذیرش در دانشگاه و اعلام نتایج نهایی حفظ کنید .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

یکی دیگر از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ در رابطه با اشتباه در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی است. در این رابطه لازم است بدانید که ورود صحیح اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت ثبت نادرست اطلاعات از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع باز هم هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که سهوا اطلاعات ثبت نامی خود را در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به اشتباه در سیستم وارد و ثبت کرده اند.

اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید، حتما قبل از اتمام زمان ثبت نام با مراجعه مجدد به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایید. اگر پس از اتمام زمان ثبت نام متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود شدید لازم است به اطلاعتان برسانیم که سازمان سنجش در مهلت مجددی که برای جاماندگان از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در نظر خواهد گرفت، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را نیز در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد. در ضمن چنانچه فرصت مراجعه به سایت سنجش و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خو را ندارید می توانید از طریق تماس با مرکز مشاورگروپ، ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را به کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ بسپارید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی