مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ | شرایط و نحوه ثبت نام

تاریخ مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ | شرایط و نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ و شرایط ثبت نام داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی لازم، می توانند فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام دهند. لازم به ذکر است، ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، به صورت همزمان و از طریق نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می پذیرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ 

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غيردولتی و همچنين دانشگاه آزاد اسلامی و بيست و ششمين المپياد علمی- دانشجويی كشور كه در مهلت تعيين شده (99/09/16 لغايت 99/09/26) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌ نام در آزمون مذكور اقدام نمايند می ‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت ‌نام‌ در آزمون‌ مذكور از روز سه‌ شنبه مورخ 1400/02/21 لغايت شنبه مورخ1400/02/25  در نظرگرفته شده است كه متقاضیان می ‌توانند منحصرا از طريق پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در اين خصوص اقدام نمايند.

***مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ 21 الی 25 اردیبهشت ماه 1400

ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

آن دسته از متقاضيانی كه در مرحله اول (99/09/16 لغايت 99/09/26) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می ‌توانند در صورت تمايل در بازه زمانی فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌ نامی خود اقدام نمايند.

زمان ویراش اطلاعات از از تاریخ 21 الی 25 اردیبهشت ماه 1400

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ 

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، مانند دیگر ثبت نام های کنکور ها و آزمون ها انواع ارگان ها و دانشگاه ها، سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در تاریخ بیان شده به آدرس این سایت مراجعه نموده و از بخش کارشناسی ارشد و لینک ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد (5 لغایت 8 بهمن ماه 99) ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

متقاضيان می ‌توانند با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته و اطلاع از شرايط عمومی و اختصاصی، مقررات وظيفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غير ايرانی و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران، در صورتی كه دارای شرايط مذكور باشند، می ‌توانند حداكثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته ‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در اين آزمون شوند.

***آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400 منحصرا در داخل كشور انجام می پذيرد.

زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و نحوه ثبت نام

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می باشند، در صورتی که در بازه زمانی مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، یعنی از تاریخ21 الی 25 اردیبهشت 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند. مراحلی که متقاضی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید طی کند به شرح زیر است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور برای خريد كارت اعتباری ثبت‌نام (سريال 12 رقمی) و دريافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام کارشناسی ارشد.
  • تهيه فايل عكس اسكن شده .
  • آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت ‌نام.
  • پرداخت مبلغ 900.000 (نهصد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌ نام .

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  ۱۴۰۰

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400، مبلغ 900.000 ریال (90 هزار تومان) می باشد.

متقاضیانی كه علاوه بر رشته‌ انتخابی يا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌ مند به‌ شركت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كد رشته‌ امتحانی دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمايند.  اين دسته از متقاضیان می ‌بايست برای رشته امتحانی‌ دوم يک‌ كارت اعتباری ديگر، به مبلغ 900.000 (نهصد هزار) ريال علاوه بر كارت اعتباری اول خريداری نمايند.

متقاضیان ثبت‌نام و شركت در آزمون كد رشته ‌های امتحانی (اصلي و شناور) كه علاقه ‌مند به شركت در گزينش رشته ‌های تحصيلی دانشگاه پيام‌ نور هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 137.000 (يكصد و سی و هفت هزار) ريال ديگر نيز برای اعلام علاقه ‌مندی بری دوره مذكور، اقدام نمايند.

متقاضیان ثبت ‌نام و شركت در آزمون كد رشته‌ های امتحانی(اصلی و شناور) كه علاقه ‌مند به شركت در گزينش رشته ‌های تحصيلی موسسات آموزش عالی غيردولتی و غير انتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 137.000 (يكصدو سی و هفت هزار) ريال ديگر نيز برای اعلام علاقه ‌مندی برای دوره‌ مذكور، اقدام نمايند.

****با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتی از طريق پيام كوتاه به متقاضیان ارائه شود، متقاضیانی كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت مبلغ 8500 (هشت هزار و پانصد) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، می ‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی

داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نشده اند، می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش کشور انجام دهند.

به متقاضیان توصیه می شود،  ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه ثبت نام را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات لازم را براساس بند های برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت ‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذيرفته‌ شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصيل متقاضی جلوگيری خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتی و محل آزمون

براساس برنامه زمانی پيش ‌بينی شده آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400 در6 تا 8 مردادماه برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

محل آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان مندرج در بند 37 تقاضانامه تعيين می ‌گردد. لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

برگزاری‌ المپياد علمی ‌- دانشجويی کشور

متقاضیانی که در زمان ثبت نام ارشد نتوانسته اند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند، می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد (5 الی 8 بهمن 99) ثبت نام خود را انجام دهند. علاقه مندان می ‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400، در اولين ‌مرحله دوره بيست و ششمين آزمون المپياد علمی – دانشجويی‌ كشور بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شركت نمايند.

پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمی و كدپيگيری 16 رقمی يک نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداری نمايید.

***در انتخاب كد رشته ‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنين شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت نمايید؛ لذا پس از دريافت كد پيگيری 16 رقمی، در اين خصوص به درخواست ‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و يا جابجايی، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور، مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 21 الی 25 اردیبهشت ماه اعلام شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبان برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می پذیرد.

تاریخ مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 چه زمانی است؟

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از تاریخ 5 الی 8 بهمن ماه 99 تمدید شده است.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چگونه است؟

شرایط و فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در این مقاله ارائه داده شده است.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ | شرایط و نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی