زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402 را دارند، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به صورت همزمان می باشد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402، پس از آگاهی از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد می توانند به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی ارشد ، ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام آزمون ارشد معمولا در آذر ماه آغاز می شود.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد 1402 از سایت سازمان سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام، در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 به سایت سنجش مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت زیر است:

مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” از طریق منوی سمت راست

کلیک بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402”

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد و دریافت سریال 12 رقمی ثبت نام

درج شماره سریال خریداری شده و ورود به صفحه ثبت نام

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک ثبت نام

تایید و ثبت نهایی اطلاعات

دریافت کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر شد. زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ از روز چهارشنبه 1401/09/16 تا روز سه شنبه 1401/09/22 خواهد بود،  تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تغییر تاریخ ثبت نام کنکور ارشد 1402 از سایت سنجش منتشر نشده است. به محض تغییر زمان ثبت نام کنکور ارشد ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

تمدید زمان ثبت نام کارشناسی ارشد

داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 نشده اند، می توانند در تمدید زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 با مراجعه به سایت سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 از سایت سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان تمدید ثبت نام ارشد 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد

داوطلبان پس از اطلاع از زمان دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد باید به سایت سنجش مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد از شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی یابند. دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 همزمان با شروع فرآیند ثبت نام از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد همزمان با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری می باشد. ثبت نام آزمون ارشد برای دانشگاه سراسری به صورت همزمان و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. در ضمن برای ثبت نام آزمون ارشد سراسری و آزاد یک دفترچه ثبت نام با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر خواهد شد.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 را دارند، باید پس از آگاهی از زمان ثبت نام ارشد 1402 با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی، به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و پس از خرید کارت اعتباری و ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی، فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل و مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ثبت نام کنکور ارشد و آگاهی از آخرین اخبار مربوط به زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد 1402 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول زمان ثبت نام ارشد

✔️برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به چه سایتی مراجعه کنیم؟

✔️سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش کشور می باشد.

✔️دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد چه زمانی منتشر می شود؟

✔️دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد همزمان با شروع فرآیند ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

✔️ثبت نام کنکور ارشد 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️زمان دقیق ثبت نام ارشد 1402 در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی