زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400 و زمان اعتراض به نتایج امتحانات نهایی در این مقاله ارائه داده شده است. دانش آموزان برای مشاهده کارنامه امتحانات نهایی و ورود به سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی باید به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه پادا از طریق نام کاربری و رمزعبور پادا امکانپذیر است. نام کاربری همان کدملی دانش آموزان می باشد. رمزعبور پادا از طریق مدیر مدرسه قابل دریافت است.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400 در تاریخ 1400/04/10 اعلام شده است. دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی و دریافت کارنامه خود لازم است از 10 تیرماه 1400 به سایت پادا به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند. دانش آموزان تا پنج روز بعد از اعلام نتایج می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، نتایج امتحانات نهایی دوازدهم در تاریخ 10 تیرماه از طریق سایت پادا قابل مشاهده می باشد.

نتایج امتحانات نهایی خرداد 1400 کی اعلام میشه؟

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 1400 در تاریخ 10 تیرماه اعلام شده است. طبق ماده ۵۲ آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه، دو هفته پس از آخرین امتحان، نتایج توسط مدارس اعلام می شود. نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم، ۱۰ تیرماه از طریق سامانه دانش‌ آموزی “پادا” و به صورت الکترونیکی در اختیار دانش آموزان قرار می‌ گیرد. دانش آموزان تا پنج روز بعد از اعلام نتایج می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند.

نحوه مشاهده نتایج امتحانات نهایی

نحوه مشاهده نتایج امتحانات نهایی از طریق سایت پادا در ادامه بیان شده است. دانش آموزان برای دریافت کارنامه لازم است در زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400 (10 تیرماه) به سایت پادا مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج امتحانات نهایی:

1588677335 64دانش آموزان و والدین برای ورود به سامانه اعلام نتایج امتحانات نهایی ، لازم است به سایت پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

1588677335 64از طریق منوی اصلی سامانه، بر روی گزینه “مشاهده کارنامه” کلیک نمایید.

1588677335 64نام کاربری، کلمه عبور پادا و کد امنیتی را در قسمت خواسته شده وارد نموده و بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک کنید.

1588677335 64پس از ورود به سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی پادا می توانید کارنامه خود را مشاهده و درصورت لزوم و داشتن پرینتر می توانید با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کنید.

نکته 1 : درصورت نیاز به پرینت از اول با مرور گر کروم وارد شوید.

نکته 2 : درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره)قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی و اعتراض به نتایج

معمولا دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان نهایی نتایج اعلام می شود (دانش آموزان از 10 تیرماه برای مشاهده نتایج می توانند به پادا مراجعه نماید.) و می توانید در صورتی که از نحوه تصحیح و نمره دهی راضی نبوده اید و احساس می کنید، نمره بیشتری خواهید گرفت می توانید اعتراض بزنید و معمولا مهلت 5 روزه ای برای اعتراض به نمره امتحانی وجود دارد. دانش آموزان می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند.

دانش آموزان در زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی (10 تیرماه 1400) برای مشاهده نتایج امتحانات می توانند به سایت زیر مراجعه نمایند:

pada.medu.ir/#/login/karnameh


دانش آموزان برای دریافت نتایج امتحانات نهایی 1400 لازم است از تاریخ 10 تیرماه به سایت دریافت کارنامه پادا مراجعه نمایند و پس از درج نام کاربری و کلمه عبور پادا کارنامه خود را دریافت نمایند. از مراجعه حضوری به مدرسه برای دریافت کارنامه امتحانات نهایی خودداری نمایید. در ضمن، دانش آموزانی که به نتایج امتحان خود اعتراض دارند، تا پنج روز بعد از اعلام نتایج می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند. در صورت بروز مشکل برای مشاهده اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071614 دریافت نمایید.

سوالات متداول دانش آموزان

نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی در این مقاله بیان شده است.

سایت دریافت کارنامه امتحانات نهایی چیست؟

دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی باید به سایت پادا مراجعه نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج امتحانات نهایی چگونه است؟

معمولا مهلت 5 روزه ای برای اعتراض به نمره امتحانی وجود دارد. دانش آموزان می توانند اعتراضات خود را به مدیر مدرسه ارائه کنند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Reza

    سلام نتایج شهریور 98 تجربی نظام قدیم کی اعلام میشه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی