تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی نیست؟ نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟ با ما همراه باشید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر مدیریت و نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی کشور، مدیریت دانشگاه‌های علوم پزشکی را عهده‌دار است. بطور معمول استخدام و جذب نیرو توسط وزارت بهداشت از طریق برگزاری آزمون استخدام صورت میپذیرد، پذیرفته شدگان آزمون کتبی پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی و قراردادی در این وزارتخانه و سازمان های تابعه مشغول به کار میشوند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته، تعامل و همکاری مناسب سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی، روز شنبه 23 اسفند اعلام می شود.

وی افزود : با توجه به انجام آخرین مراحل بررسی مدارک داوطلبان، انتظار می رود نتایج نهایی آزمون قراردادکار معین در هفته جاری نهایی و از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شود.

افراد معرفی شده در این مرحله، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی هر دانشگاه، نسبت به انجام مراحل بعدی، اقدام کنند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز شنبه 23 اسفندماه 99

تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعامل و همکاری مناسب سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی روز شنبه ۲۳ اسفند ماه اعلام می شود.

سیدکامل تقوی نژاد افزود: معرفی افراد در مشاغل بدون مصاحبه، به میزان یک برابر ظرفیت اعلام شده و در مشاغل دارای مصاحبه شامل کارشناس شبکه، کارشناس تحلیلگر سیستم، مددکار بهداشتی درمانی، کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، ‌کاردان بالینی فوریتهای پزشکی و کارشناس تریاژ تلفنی به میزان سه برابر ظرفیت، اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه، افراد معرفی شده در این مرحله، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی هر دانشگاه، نسبت به انجام مراحل بعدی، اقدام کنند، یادآور شد: پیش بینی می شود افراد پذیرفته شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت شروع بکار نمایند و با اضافه شدن این افراد کسری نیروی تخصصی این وزارت تا حد مطلوبی مرتفع می شود.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید در زمان مقرر، (23 اسفند) به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت، به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد.

لینک ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

تقوی نژاد همچنین با اشاره به آزمون استخدام قراردادی برگزار شده در ۲۴ مهر سال جاری، با هدف جذب و بکارگیری تعداد 2283 مجوز در قالب قراردادکار معین برای ۵۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و زمان اعلام نتیجه نهایی آن گفت: با توجه به انجام آخرین مراحل بررسی مدارک داوطلبان، انتظار می رود نتایج نهایی آزمون قراردادکار معین در هفته جاری نهایی و از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شود.

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کارنامه نتايج اولیه داوطلبان (23 اسفند99) در سايت سازمان‌سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان هریک از دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی می ‌بايست با توجه به نتیجه اولیه (نمرات خام) مندرج درکارنامه اقدام نمایند.

✅ لازم به ذكر است كه براي كليه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس انتخاب شغل محل مربوطه كارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان موظفند براساس موارد ذيل عمل نمايند:

✅ كليه شرکت کنندگان در آزمون بایستی با مراجعه به سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اطلاعات مربوط به فهرست اولیه شرکت کنندگان مشمول بررسی مدارک، زمان و مکان بررسی مدارک و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی را کسب نمایند.

✅ عدم مراجعه داوطلبان اعلام شده در فهرست اولیه بررسی مدارک در زمان مقرر اعلام شده در سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

✅ مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می ‌شود.

پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

لازم به توضيح است اعلام نمرات خام در كارنامه و کسب حدنصاب به منزله پذیرفته شده نهایی آزمون نخواهد بود و صرفا در صورت بررسی صحت مدارک و مستندات و تایید اطلاعات ثبت‌نامی ، سهميه‌ های استخدامی (ايثارگران و معلولين و…) و حسب مورد كسب امتياز لازم در مصاحبه، داوطلبان واجد شرايط به ترتيب نمرات فضلی و با توجه به ظرفيت مورد نياز پذيرفته‌شدگان اوليه مشخص به گزينش معرفی خواهند شد. بديهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تایید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، نتایج اولیه آزمون، روز شنبه 23 اسفند ماه 99 اعلام می شود.

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

نتایج آزمون از طریق سایت سازمان سنجش کشور، sanjesh.org منتشر می شود.

نحوه پذیرش داوطلبان چگونه است؟

جزئیات پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت در این مقاله اراده داده شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی