تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98

جهت مشاوره در زمینه تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98 : خوب همانطور که میدانید کنکور هنر 98 روز پنجشنبه 13 تیر ماه با حضور 78 هزار و 585 داوطلب برگزار شد.

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98,انتخاب رشته کنکور هنر,انتخاب رشته کنکور هنر 98,انتخاب رشته هنر,انتخاب رشته هنر 98,کنکور سراسری هنر,کنکور سراسری هنر 98,کنکور هنر,کنکور هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98 : همانطور که در جریان هستید گروه آزمایشی هنر جزو رشته های شناور کنکور سراسری محسوب می شود، بیشتر شرکت کنندگان کنکور هنر این رشته را به عنوان رشته شناور انتخاب کرده اند.

لذا  اکنون داوطلبان بسیاری بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج کنکور هنر 98 هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که نتایج کنکور هنر اوایل مرداد ماه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98 ، حتما مستحضر هستید که برخی از رشته های گروه آزمایشی هنر دارای آزمون عملی است. یکی از سوالات متداول داوطلبان در رابطه با آزمون عملی کنکور، زمان ثبت نام و برگزاری آن است. ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 98 چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری هنر آغاز شد. زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 98 از اواسط مرداد ماه آغاز خواهد شد.

سوالات خود را در از طریق شماره های زیر ، با مشاوران ما در میان بگذارید…

شما می توانید با شماره گیری  9099071613 و 9092301612  (بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاورین تخصصی مرکز مشاور گروپ در تماس باشید …

انتخاب رشته کنکور هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98 ،  از نظر سطح رقابتی می توان گفت کنکور هنر به عنوان دومین گروه آزمایشی برای کنکورهای رشته تجربی و ریاضی است و متاسفانه انتخاب رشته هنر به ندرت از سوی مشاوران انتخاب رشته جدی گرفته می شود و نیز کمتر کارشناس کنکوری را می توان پیدا کرد که به تفسیر رشته ها و زیر گروه های کنکور هنر 98 بپردازد .

اما در این بین جمع کثیری از داوطلبان علاقه مند به کنکور هنر نیز می باشند که رشته هنر را به عنوان زیر گروه اصلی خود انتخاب کرده اند و لذا انتخاب رشته کنکور هنر 98 برای این دست از داوطلبان بسیار حیاتی و پر استرس است .

به همین جهت تیم تخصصی مشاوره و انتخاب رشته مشاور گروپ این مطلب را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا متقاضیان گروه آزمایشی هنر نیز بتوانند بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 با اطلاعات کامل و آگاهی دقیق انتخاب رشته هنر 98 را با موفقیت انجام دهند .


زیر گروه ها در انتخاب رشته هنر ۹۸

زیر گروه ۱ در انتخاب رشته هنر شامل رشته هایی نظیر : ارتباط تصویری ، تلویزیون و هنر های دیجیتالی ، صنایع دستی ، مجسمه سازی ، طراحی صحنه و…

زیر گروه ۲ در انتخاب رشته هنر بیشتر به موارد تاریخی و باستان شناسی می پردازد و شامل رشته هایی نظیر  هنر اسلامی ، مرمت  و احیای بناهای تاریخی ، طراحی صنعتی و… است.

زیرگروه ۳ در انتخاب رشته هنر مربوط به موزه ، مرمت بناهای تاریخی است و تفاوتش با زیر گروه ۲ عدم وجود فعالیت های طراحی است ، اما بدون شک پر طرفدارترین زیرگروه ها در انتخاب رشته هنر زیرگروه های ۴ و ۵ هستند که در زیر گروه ۴ رشته های مربوط به بازیگری و سینما  و در زیر گروه ۵ رشته های مربوط به موسیقی و آهنگسازی وجود دارند داوطلبان برای موفقیت در رشته های بازیگری باید درصد بالایی در درس خلاقیت های نمایشی و برای موفقیت در رشته های موسیقی باید درصد بالایی در درس خلاقیت موسیقی کسب کرده باشند زیرا این دو درس با ضریب ۴ مهم ترین درس در زیر گروه مربوط به خود به شمار می آیند.

نحوه پر کردن انتخاب ها در انتخاب رشته هنر 98

تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98 ، جهت انتخاب رشته هنر و یا انتخاب رشته زبان فقط و تنها یک کلمه برای پر کردن انتخاب ها کافی است و آن کلمه ” علاقه ” است. چرا که اگر علاقه ای نباشد یادگیری یک هنر جدید و یا یک زبان جدید کاری بسیار خسته کننده خواهد بود . لذا تاکید فراوان داریم که تنها براساس علاقه اقدام به انتخاب رشته نمایید .

در پایان لازم به ذکر است که جهت مشاهده رتبه قبولی های هنر کنکور 98 می توانید در روزهای آتی به وبسایت مشاوره انتخاب رشته مشاور گروپ رجوع کنید .

مشاوران مرکز تخصصی انتخاب رشته کنکور هنر 98 مشاور گروپ ؛ با داشتن تجربه تخصصی در امر انتخاب رشته کنکور تجربی 98 ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان  و با در نظر گرفتن مهمترین و اصلی ترین ملاک های انتخاب رشته شما داوطلبان عزیز را در انتخاب درست رشته ، دانشگاه و شهر راهنمایی خواهند نمود .

شما می توانید با شماره گیری  9099071613 و 9092301612  (بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاورین تخصصی مرکز مشاور گروپ در تماس باشید …

مشاوره طریقه انتخاب رشته کنکور هنر 98 در سایت سنجش


مشاوران تخصصی و مجرب مرکز مشاور گروپ با اطلاع دقیق از بازار کار هر رشته و نیز آگاهی کامل از کیفیت آموزشی و اعتبار مدرک هر دانشگاه ، به طور تضمینی توانایی انتخاب بهترین انتخاب ها متناسب با تراز کسب شده هر داوطلب را دارند .

شما عزیزان می توانید همه روزه و از طریق شماره های زیر با مشاورین تخصصی مرکز مشاور گروپ در ارتباط باشید .

9099071613 و 9092301612

  (بدون کد و با تلفن ثابت )

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تاریخ اعلام نتایج کنکور هنر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی