زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری موضوع اصلی این مقاله است. برای اطلاع از زمان دقیق و نحوه اعلام نتایج با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور تیر ماه کلیه داوطلبانی که با ثبت نام کنکور سراسرaی در این رقابت شرکت کرده اند می توانند از نتایج اولیه و نمره خام آزمون خود مطلع شوند. برای این کار باید در تاریخ اعلام شده به سامانه رسمی سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات لازم کارنامه اولیه خود را در حساب کاربری شان وارد نمایند. نوبت دوم کنکور سراسری 1403 در روز های 14 و 15 تیر ماه ۱۴۰۳ در ساعات مقرر و در ۴۱۷ شهرستان و در ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی برگزار شد.

به گفته رئیس سازمان سنجش دکتر پورعباس نتایج اولیه و نمره خام داوطلبانی که در این دو روز در آزمون نوبت اول کنکور سراسری 1403 شرکت نموده اند، نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد. به محض مشخص شدن زمان دقیق این مقاله به روز رسانی و اخبار جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

به روز رسانی: مشاور رییس و مسئول روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور 1403 تا اواسط اسفند ماه جاری خبر داد. بنابراین احتمالا نتایج اولیه کنکور تیر ماه حداکثر تا اواسط مرداد اعلام می گردد و به صورت نمرات خام در پروفایل کاربری شرکت کنندگان آزمون سراسری قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دی ماه مشاور گروپ Moshavergroup.com

لازم به ذکر است نمره کل داوطلبان بعد از برگزاری نوبت دوم کنکور 1403 و اعلام سوابق تحصیلی داوطلبان از وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش مشخص می شود. نمره کل در واقع نمره تراز شده شامل 60 درصد نمره آزمون کتبی کنکور و 40 درصد سهم سوابق تحصیلی می باشد و از این به بعد، هر سال نسبت به سال های گذشته این درصد به افزایش تاثیر سوابق تحصیلی سوق پیدا می کند تا جایی که تاثیر کنکور در آینده جوانان کشور عزیزمان ایران به حداقل برسد.

نحوه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

نحوه اعلام نتایج اولیه کنکور به صورت اینترنتی بوده و همانند دیگر آزمون هایی که سازمان سنجش مسئولیت برگزاری آن ها را بر عهده دارد، نتایج از طریق پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی این سازمان یعنی sanjesh.org به اطلاع عموم داوطلبان خواهد رسید. بدین ترتیب کلیه شرکت کنندگان برای مشاهده و دریافت کارنامه اولیه آزمون خود باید در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مقرر شده به این سامانه مراجعه نمایند.

در این مقاله به یکی از سوالات متداول داوطلبان در رابطه با زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ پاسخ داده ایم. داوطلبان هریک از گروه های آزمایشی برای مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۳ باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند. نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ در طی دو مرحله اعلام می شود. نتایج اولیه حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

متقاضیان در صورت کسب رتبه لازم می توانند فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند. تاریخ اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری در ادامه مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید در تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. لازم به ذکر است، نتایج اولیه و نتایج نهایی صرفا از طریق سایت سنجش و به صورت غیرحضوری قابل مشاهده می باشد. ورود به سایت سنجش و مشاهده نتایج از طریف درج اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده، شماره داوطلبی و اطلاعات ثبت نامی امکان پذیر است.

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ، ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳، در اسفند ماه و مرداد ماه اعلام شده است. براساس اخبار منتشر شده از سایت سنجش، نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ تا اواسط اسفند و اواسط مرداد اعلام می شود. تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری  1403 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور به صورت کارنامه تا ۱۰ مرداد ماه در سایت سازمان سنجش اعلام می‌ شود و انتخاب رشته کنکور سراسری برای افراد مجاز نیمه اول مرداد آغاز خواهد شد. 

**نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد….

ورود به سامانه اعلام نتایج کنکور سراسری

تاریخ اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

تاریخ اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳، هفته آخر شهریور سال جاری اعلام شده است. براساس اخبار منتشر شده، فهرست پذیرفته شدگان نهایی هفته آخر شهریور اعلام می‌ شود و کارنامه نهایی انتخاب رشته کنندگان هفته آخر شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌ گیرد. تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نتایج نهایی کنکور) از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت کارنامه کنکور سراسری

داوطلبان به صورت زیر می توانند نسبت به دریافت کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری اقدام نمایند:

1588677335 64برای دریافت کارنامه آزمون سراسری لازم است در زمان اعلام شده به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه نمایید.

1588677335 64از طریق منوی سمت راست صفحه، بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید.

1588677335 64سپس بر روی گزینه “کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۳” کلیک کنید.

1588677335 64با استفاده از سه روش زیر می توانید کارنامه کنکور خود را دریافت نمایید:

روش اول : وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد
روش دوم : وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری ثبت نام (شماره 16 رقمی) و شماره شناسنامه
روش سوم : وارد کردن شماره پرونده ، شماره سریال ثبت نام (شماره 12 رقمی) و شماره شناسنامه

وارد کردن تصویر کد امنیتی

مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

راهنمای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری در ادامه بیان شده است. تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نتایج نهایی) ، نیمه دوم شهریورماه اعلام شده است. داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی آزمون باید به سایت سنجش مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خواسته شده نتایج نهایی کنکور خود را مشاهده نمایند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری:

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org 
  2. کلیک بر روی گزینه “سراسری” از منوی سمت راست
  3. کلیک بر روی لینک “نتایج نهایی آزمون سراسری (رشته محل های با آزمون) سال ۱۴۰۳”
  4. دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری با استفاده از یکی از دو روش بیان شده:
  • روش اول : با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  • روش دوم : با وارد کردن  شماره پرونده و شماره شناسنامه

اعتراض به نتایج کنکور سراسری  1403 فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک این سازمان امکان پذیر می باشد.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع زمان اعلام نتایج اولیه کنکور اردیبهشت ماه پرداختیم و امیدواریم بعد از مشاهده نتایج لبخند رضایت بر لبان شما عزیزان نقش ببندد. اگر برای شرکت در نوبت دوم کنکور در تیر ماه نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید همیشه می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون با توجه به تغییرات بسیار زیاد کنکور سراسری 1403 نسبت به آزمون سال های گذشته و مفهومی تر شدن تست های کنکور، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️نتایج کنکور دی کی میاد؟

✔️تا حالا اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دی ماه به صورت دقیق مشخص نشده اما به گفته رئیس سازمان سنجش نتایج اولیه و نمره خام آزمون در نیمه اول اسفند منتشر میشه

✔️سایت اعلام نتایج اولیه کنکور دی چیه؟

✔️با شروع زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دی ماه لینک مستقیم ورود به سایت اعلام نتایج آزمون سراسری 1403 نوبت اردیبهشت در این مقاله قرار میگیره. کلیه داوطلبان برای مشاهده نتایج باید از طریق sanjesh.org اقدام نمایند.

✔️زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 چه تاریخی تعیین شده؟

✔️بعد از برگزاری نوبت دوم در تیرماه، اسامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منتشر و نتایج نهایی در شهریور 1403 اعلام میشه

4.2/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیر

    سلام تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی ازمون سراسری۹۸کیه تاریخ دقیق ‌ممنون میشم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی