تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ چگونه است

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری 98 چگونه است

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ , همانطور که می دانید در دی ماه سال 95 نمایندگان مجلس شواری اسلامی و در جریان بررسی برنامه ششم توسعه ، اصلاحاتی را در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تدوین کردند.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر ۲۵ درصد در کنکور سراسری 97

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ : که براساس آن دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به ارائه خدمات جدید به جانبازان زیر 25% ، همسران و فرزندان آنان ، رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسران و فرزندان آنان شد.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ : یکی از مهمترین این خدمات می توان به ایجاد ظرفیت های جدید استخدام در ارگان های اجرایی ، خدمات شری و نیز ظرفیت در پذیرش انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد اشاره کرد . سایت مشاور گروپ در اینجا چگونگی و شرایط اعمال تاثیر سهمیه زیر 25درصد را شرح داده است.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳: توجه داشته باشید که اعمال این سهمیه برای این گروه از داوطلبان پس از بررسی و تایید از سوی ارگان مربوطه انجام خواهد شد . همچنین باید دقت داشت که این سهمیه با سهمیه 25 درصدی ایثارگران در کنکور سراسری متفاوت است .

داوطلبان مشمول استفاده از این سهمیه باید جهت اعمال سهمیه خود پس از بررسی و تایید از سوی ارگان مربوطه ، کد 1 رقمی ایثارگری ارتش و کد ایثارگری سپاه را در کنکور سراسری دریافت کنند .

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ : جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور سراسری و شرایط ثبت نام کنکور سراسری با شماره زیر تماس بگیرید .

همچنین جهت دریافت کد 12 رقمی داوطلبان مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور سراسری و نیز اطلاع دقیق از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ , مراحل درج سهمیه ایثارگران در سایت سازمان سنجش

تاریخ دقیق وارد کردن سهمیه جانبازان زیر 25 درصد :

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ , داوطلبانی که جزو فرزندان و یا همسران جانبازان زیر 25 درصد و یا رزمندگانی که حداقل 6 ماه سابقه جبهه دارند و نیز در بهمن ماه در کنکور ثبت نام کرده اند ، می توانند در تاریخ 18 تا 21 خرداد وارد سایت سازمان سنجش شده و نسبت به ویرایش اطلاعات سهمیه جانبازان خود اقدام و ثبت نهایی را انجام دهند . توجه داشته باشید که شما قبل از ویرایش سهمیه خود حتما باید کد 12 رقمی را دریافت کرده باشید و در غیر این صورت و بدون کد ، ویرایشی انجام نمی پذیرد.

توجه داشته باشید که در صورت ثبت سهمیه برای شما باید زمانی که کارت ورود به جلسه را دریافت می کنید حتم روی کارت استفاده از سهمیه ایثارگران درج شده باشد که در برخی موارد در کارنامه مشمولان نیز استفاده از سهمیه درج می شود.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر ۲۵ درصد در انتخاب رشته دانشگاه سراسری چقدره ؟

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری , همانطور که می دانید 5 درصد از سهمیه کل دانشگاه ها به فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد یا رزمندگانی که حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه دارند ، اختصاص داده شده است.

این در حالی است که 25 درصد از سهمیه کل دانشگاه ها برای فرزندان و همسران بالای 25 درصد بود اما هم اکنون 30 درصد سهمیه کنکور متعلق به خانواده ایثارگران می باشد.

توجه داشته باشید که در کنکور چه داوطلبانی که از سهمیه 5 درصدی استفاده می کنند ، و چه افرادی که از سهمیه 25 درصدی ف حتما باید 70 درصد نمره آخرین نفر قبولی در آن کد رشته را کسب کرده باشند .

توجه : سهمیه ایثارگران 5 درصدی یک پنجم ایثارگران 25 درصدی می باشد.

تاثیر سهمیه جانبازان زیر ۲۵ درصد در شهریه دانشگاه چقدره ؟

تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری 99 : تمامی داوطلبانی که در کنکور از سهمیه 5 درصدی ایثارگران زیر 25 درصد استفاده می کنند ، حداقل از 30 درصد شهریه دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم معاف و در برخی از موارد امکان معاف از کل شهریه نیز وجود دارد.

3.9/5 - (42 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403