بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره بورسیه دانشجویان افغان، نحوه دریافت بورسیه و همچنین مدت زمان بررسی درخواست، به همراه اطلاعات مهم و کاربردی دیگر،‌ تا پایان مقاله همراه ما باشید در پایان نیز خوشحال می شویم در کامنت ها، نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید. مشاور گروپ،‌ مرجع تخصصی مشاوره تحصیلی.

دانشجویان افغان که ممکن است در ایران و یا در کشور خودشان، دارای شرایط دریافت بورسیه باشند، می توانند برای ثبت درخواست خود برای بورسیه دانشگاه تهران و همچنین سایر دانشگاه ها،‌  اقدام کنند. بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، از فرصت های تحصیل در ایران برای دانشجویان خارجی به حساب می آید.

بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، در سال های گذشته نیز صورت می گرفته است. در سال جدید مدیرکل امور اعضای هیات علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران،‌ از شرایط این بورسیه برای سال جدید خبر داد. مطابق این صحبت ها‌، تصمیمات دانشگاه تهران برای کمک به دانشجویان افغانستانی اعلام شد.

  • ابتدا بودجه دانشگاه تهران برای بورسیه دانشجویان افغانستانی ۵ برابر شده
  • شهریه دانشجویان افغان به صورت ریالی دریافت خواهد شد.
  • همچنین درخواست داوطلبان برای بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، طی ۲۰ روز بررسی می‌ شود.

به گفته معصومه ملک، در مراسم گرد همایی دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، ۴۷۰ نفر دانشجوی افغانستانی در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند که ۱۴۰ نفر از این دانشجویان، دختر هستند. البته باید در نظر داشته باشید که دانشجویانی که بورس می‌ گیرند، یک سری تکالیف و وظایفی هم دارند و در دوره تحصیل نباید دچار افت تحصیلی شوند.

بورسیه های تحصیلی رایگان برای افغانستان 2022

بورسیه های تحصیلی رایگان برای افغانستان 2022 مانند سال های قبلی نیز از سوی دانشگاه های مختلف هر کشور اعلام خواهد شد و دانشجویان افغانی برای دریافت آن می توانند  اقدام نمایند.

دانشجویان افغانی با در نظر گرفتن شرایط خود می توانند چه از داخل ایران و چه از افغانستان، نسبت به پذیرش از دانشگاه های برتر کشور های خارجی درخواست دهند. به طور معمول مهاجرت تحصیلی دانشجویان اهل افغانستان‌، به این صورت است که مرحله درخواست پذیرش از دانشگاه ها به صورت آنلاین اما مرحله درخواست ویزای تحصیلی به صورت حضوری در سفارتخانه ها قابل پیگیری خواهد بود. بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، از جمله بورسیه های در دسترس این دانشجویان عزیز خواهد بود.

دانشجویان افغان می توانند با تامین شرایط لازم در هر سه مقطع کارشناسی (3 تا 4 سال)، کارشناسی ارشد (2 سال) و دکتری (4 تا 5 سال) ادامه تحصیل دهند.

در صورتی که سوالات بیشتری در این خصوص و یا بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، دارید می توانید با ما در مشاور گروپ،‌ تماس بگیرید تا با توجه به شرایط ویژه خودتان، راهنمایی های لازم را در این زمینه خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

تماس با 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تحصیل در ایران برای دانشجویان خارجی

تحصیل در ایران برای دانشجویان خارجی،‌ دارای شرایط و ضوابطی است که برای اطلاع از آنها می توانید با ما تماس بگیرید. اما به طور کلی،‌ با وجود شرایط عمومی در ایران،‌ شیوه آموزش و سطح دانشگاه ها در مقایسه با دانشگاه های مطرح خارجی،‌ متقاضیان چندانی برای تحصیل در سیستم آموزشی ایران و دانشگاه های ایرانی وجود نخواهد داشت. بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران، از فرصت های تحصیل در ایران برای دانشجویان خارجی به حساب می آید.

در خصوص متقاضیان محدودی مانند دانشجویان افغان و … نیز اطلاعات جزئی تر به زودی در همین مقاله قرار خواهد گرفت. و شما برای دریافت می توانید به سایت مشاور گروپ، به این مقاله مراجعه کنید.

232

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بورسیه دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیدمشرف الله محمودی

    من در دانشگاه تهران ثبت نام کردم برای ترم خزانی چه زمانی ویزه خواهد برآمد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی