بهداشت حرفه ای بدون کنکور

بهداشت حرفه ای بدون کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه بهداشت حرفه ای بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور ، زمان، هزینه، جدیدترین شرایط ثبت نام و … تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. رشته بهداشت حرفه ای با هدف پرورش متخصصان سلامت شغلی ایجاد شده و مهندس بهداشت حرفه ای به شناسایی، ارزشیابی و حذف یا کنترل عوامل خطرآفرین در محیط های شغلی می پردازد.

ارتقا سلامت جسمی و روانی کارگران و کارمندان کارخانه ها و شرکت ها و … همگی به عهده مهندسان بهداشت حرفه ای بوده و با تجویز مراقبت های بهداشتی درمانی به سالم سازی محیط کار و حفظ سلامت افراد کمک می نمایند.

کسانیکه خواهان ادامه تحصیل در این رشته بوده اند اما به هر دلیلی در کنکور سراسری موفق به دریافت پذیرش بهداشت حرفه ای از هیچ دانشگاهی نشده اند، در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام بدون کنکور می توانند از امکان ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور استفاده نمایند.

ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور

ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور مطابق با مصوبه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مناطق محروم انجام می شود. در همین راستا سازمان سنجش پذیرش دانشجویان بهداشت حرفه ای بدون کنکور را در زمان ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن امکان پذیر می نماید.

بعد از ثبت نام و انتخاب کد رشته بهداشت حرفه ای در زمان ثبت نام، از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه حضوری می شود. توجه داشته باشید که ظرفیت پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور بسیار محدود بوده و تنها پذیرش دانشجویان بومی پذیرش میسر خواهد بود. برای اطلاع از ظرفیت و محل کد رشته دفترچه ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور که در ادامه ارائه می گردد را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402

در این قسمت به شرایط ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402 می پردازیم. تا اینجای مقاله متوجه شدیم که امکان ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور وجود دارد اما توجه داشته باشید که پذیرش و قبولی در بیشتر رشته های پیراپزشکی ، صرفا از میان داوطلبان بومی انجام می گیرد و بهداشت حرفه ای هم از این قاعده مستثنی نیست.

از جمله شرایط جدید پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • داشتن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید به همراه مدرک تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱، پیش‌ دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)
  • حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • سلامت جسمی و روانی داوطلب متناسب با رشته مورد نظر
  • حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه، نمی توانند اقدام به به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمایند.
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه فاقد هرگونه مشکلی برای ثبت نام  باشند.
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی برای متقاضیان ارائه می شوند.
  • در دوره های گذشته اگر داوطلبی امکان گذارندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم تحصیل خود پرداخت می کرد.
  • دانشجویان متعهد به خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی اعلام شده توسط دانشگاه ، هستند.

شرایط ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور Moshavergroup.com

نکته مهم : تمامی اطلاعات  درج شده درباره ثبت نام بدون کنکور بهداشت حرفه ای مربوط به کنکور سراسری سال های گذشته میباشد و اگر تغییرات و رشته های جدید اعلام شود این مقاله بروز رسانی می شود. این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین منبع شما برای انتخاب رشته در هرسال تحصیلی، راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری همان سال می باشد.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور هستید یا خیر می توانید با کارشناسان مجموعه مشاورگروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید، با خرید بسته های تماس، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

زمان ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور

زمان ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن، و در قالب زمان ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی تعیین می گردد. داوطلبان برای اخذ پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در نوبت بهمن می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ برای ثبت نام اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور، متقاضیان می توانند تا تاریخ 12 دی 1401 مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام بهداشت حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲
آغاز پایان
1401/9/30 1401/10/12

هزینه ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور

هزینه ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور در قالب مبلغ خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از کلیه داوطلبان دریافت می گردد. بدین ترتیب کلیه متقاضیان باید برای ثبت نام و اخذ پذیرش این رشته به صورت اینترنتی مبلغی معادل 762/000 ریال (هفتاد و شش هزار و دویست تومان) بپردازند. 750/000 ریال معادل 75 هزار تومان به منظور خرید کارت اعتباری و 1200 تومان به عنوان هزینه خدمات پیامکی در نظر گرفته شده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402 در این بخش از مقاله قرار گرفته است. در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی که به تازگی توسط سازمان سنجش منتشر شده است، صفحه ای مبنی بر ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور وجود دارد.

در این دفترچه رشته کاردانی بهداشت حرفه ای بدون کنکور وزارت بهداشت بر اساس سوابق تحصیلی و  با پذیرش به صورت خاص و با ذکر کد رشته و محل آموزش مشخص شده است.

بر این اساس، داوطلبین رشته علوم تجربی مجاز انتخاب این کد رشته ها خواهند بود. لازم به ذکر است که پذیرش در این رشته ها صرفا در مقطع کاردانی می باشد. دفترچه انتخاب رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهد داد. لینک دانلود در متن زیر قرار دارد.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 1402 کلیک کنید

ظرفیت پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور Moshavergroup.com

لیست دانشگاه های بهداشت حرفه ای بدون کنکور سراسری

در این بخش از مقاله لیست دانشگاه های بهداشت حرفه ای بدون کنکور سراسری ارائه می گردد. در نوبت مهر 1401 تنها دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نمود.

در سال های گذشته رشته های مهم پیراپزشکی بدون کنکور مانند  رشته های : مامایی – بهداشت حرفه ای – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و … پذیرش می شد. اما در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه 1401، وزارت بهداشت تنها در مقطع کاردانی رشته های پیراپزشکی زیر اقدام به پذیرش دانشجو نموده است:

  • کاردانی بهداشت عمومی بدون کنکور – بهداشت خانواده
  • کاردانی بهداشت عمومی بدون کنکور – مبارزه با بیماری ها
  • کاردانی مامایی

امیدواریم در نوبت مهر ماه 1402 ثبت نام بدون کنکور رشته بهداشت حرفه ای هم برای علاقه مندان به این حوزه امکان پذیر شود. بلافاصله بعد از انتشار دفترچه نوبت مهر ماه این مقاله به روز رسانی و جدیدترین اخبار به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

سایت ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور 1402

سایت ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesgh.org می باشد. متقاضیان ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و پس از دانلود دفترچه مربوطه و مطالعه آن ، اقدام به وارد کردن کد رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور نمایند. تمامی اطلاعات تکمیل درباره رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در هر سال را می توانید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته همان سال مشاهده نمایید.

با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان به لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی، لینک ورود به سیستم ثبت نام تکمیل ظرفیت سایت سنجش در جدول زیر قرار گرفته است.

برای ورود به سامانه ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور کلیک کنید

(با توجه به اینکه زمان ثبت نام نوبت بهمن به اتمام رسیده و هنوز زمان ثبت نام نوبت مهر آغاز نشده است، لینک غیر فعال است.)

با آغاز فرآیند نام نویسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور مجددا این لینک فعال می گردد.

راهنمای ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور

راهنمای ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور در این بخش از مقاله ارائه شده تا گام به گام همراه با راهنما پیش رفته و مراحل ثبت نام خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد پذیرش و نام نویسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور در سایت سنجش انجام می شود. از طریق لینک موجود در جدول بالا مستقیما به سایت وارد شوید یا sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید.

در بخش سراسری موجود در منوی رنگی سمت راست سایت یا با استفاده از ستون میانی روی گزینه « ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» کلیک نمایید.

بعد از مطالعه اطلاعات مندرج در این صفحه، از منوی سمت راست روی گزینه خرید کارت اعتباری بزنید.

حالا از بخش سریال های ثبت نام، در بخش آزمون سراسری، گزینه «سریال ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» را انتخاب کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

در این مرحله، با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

بدین ترتیب یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت و ذخیره کنید زیرا در اختیار داشتن این شماره برای تکمیل ثبت نام در مراحل بعدی ضروری می باشد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

با اتصال به صفحه درگاه بانکی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور اقدام نمایید. در صورت پرداخت موفق شماره سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. این سریال به شماره تلفن همراه شما پیامک می گردد، حتما آن را ذخیره کنید.

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی کلیک کنید به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد شوید.

سریال ثبت نام 12 رقمی (شماره سریال کارت اعتباری) را به همراه عبارت امنیتی در کادر های مربوطه وارد کنید. روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

تصویر اسکن شده خود را بارگذاری نمایید. در مرحله بعد، اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و اگر مشمول سهمیه بهداشت حرفه ای بدون کنکور هستید اطلاعات آن را وارد نمایید.

حالا به تعیین و انتخاب اولویت های انتخابی خود بپردازید و کد رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور را وارد نمایید.

در صورت تکمیل این مراحل کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید که اگر کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام را دریافت نکرده باشید ثبت نام شما تکمیل نشده است.

برای اینکه در زمان اعلام نتایج نام خود را در بین پذیرفته شدگان بهداشت حرفه ای بدون کنکور جستجو کنید باید این کدرهگیری و شماره پرونده را در اختیار داشته باشید.

اگر نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید تصمیم قطعی خود را برای شرکت در رقابت بهداشت حرفه ای بدون کنکور بگیرید، می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید. هفت روز هفته حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم.

ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور و موضوعات پیرامون آن از قبیل نحوه ثبت نام در سایت سازمان sanjesh.org پرداختیم. همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم پذیرش بدون کنکور بهداشت حرفه ای در نوبت بهمن 1401 انجام نشد اما امید داریم در نوبت مهر ماه 1402 این اتفاق میسر گردد.

جدیدترین اطلاعات مربوط به رشته های پیراپزشکی کنکور از جمله بهداشت حرفه ای را از مشاوران مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. همچنین اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام کارشناسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور چگونه است؟

✔️در حال حاضر پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور تنها برای مقطع کاردانی انجام می پذیرد. اگر این شرایط برای مقطع کارشناسی فراهم شود بلافاصله این مقاله به روز رسانی می گردد و اطلاعات جدید بارگذاری می شوند.

✔️لیست دانشگاه های پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور را از کجا پیدا کنم؟

✔️برای دریافت لیست دانشگاه های بهداشت حرفه ای بدون کنکور به مقاله مراجعه کنید.

✔️ثبت نام بهداشت حرفه ای بدون کنکور سراسری 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️در نوبت بهمن ماه پذیرش بهداشت حرفه ای بدون کنکور انجام نشد اما احتمالا برای نوبت مهر ثبت نام بهداشت حرفه ای انجام می پذیرد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از زمان ثبت نام به متن مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهداشت حرفه ای بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی