بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 از زبان دانشجوی پزشکی شهید بهشتی

بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 از زبان دانشجوی پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 : این روزها شنیدن کلمه زیست شناسی برای کنکوری‌ها حجم زیادی از درس و سوالات سخت را تداعی می‌کند. البته طبیعی است که زیست شناسی با بالاترین تاثیر در کنکور تجربی دغدغه بسیاری از دانش آموزان و داوظلبان این رشته پرطرفدار شود.

بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98

 بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 : برای اینکه از پس زیست شناسی بربیایید باید فاکتورهای موفقیت در این درس را داشته باشید. یکی از این فاکتورها داشتن بهترین منابع زیست شناسی کنکور است. مطمئناً داشتن منابع عالی برای یادگیری و تست زنی در درس زیست شناسی می‌تواند تا حد زیادی به شما در راه کسب درصد بالا کمک کند.

زیست جامع گاج

  بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 : اگر از شما سوال پرسیده شود نزدیک‌ترین سوالات به سبک امروزی کنکور را از کجا پیدا کنیم چه جوابی ‌می‌دهید؟ جواب شما را نمی‌دانم! اما آیا فکر نمی‌کنید نزدیک‌ترین سوالات به کنکور همان تست‌های سال‌های اخیر کنکور باشد؟ کتاب زیست شناسی جامع گاج به خوبی سوالات کنکور را چه داخل و چه خارج از کشور پوشش داده و همچنین سوالات آزمون‌های سنجش را هم در خود جای داده است.

برای چه کسانی مناسب است؟

اگر سطح درسی‌تان در زیست شناسی متوسط

 بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 :  رو به ضعیف است و در آزمون‌های آزمایشی به زحمت درصدتان به ۵۰ می‌رسد، این کتاب مناسب شماست.
این کتاب را به افرادی که سطح درسی‌شان در زیست‌شناسی پایین است و تازه می‌خواهند مطالعه را شروع کنند، توصیه می‌کنیم.

زیست‌شناسی الگو

برای چه کسانی مناسب است؟

تقریبا همه داوطلبان با هر سطحی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. اگر نیاز به آموزش دارید و حل تست‌های فراوان با سبک کنکورهای جدید دغدغه شماست این کتاب مناسب وضعیتتان است.

زیست iQ گاج

  بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 : نسل سوالات به اصطلاح آبکی در زیست شناسی کنکور منقرض شده است. سوالات کوتاه پاسخ و به قول خودمان « فندقی» که با خواندن سطحی کتاب هم می‌شد به آن‌ها جواب درست داد. بررسی تست‌های زیست کنکور چند سال اخیر نشان می‌دهد که هر ساله سوالات نسبت به سال قبلشان سخت تر طراحی می‌شوند و این روند همچنان ادامه دارد . این موضوع اهمیت استفاده از یک منبع در حد و اندازه زیست کنکور را بیشتر از قبل می‌کند.

برای چه کسانی مناسب است؟

 بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 :  از نظر ما کتاب آیکیو برای کسانی مناسب است که مفهوم مطالب کتاب زیست شناسی را فهمیده‌اند و به دنبال سوالاتی هستند تا به آن‌ها ایده‌های جدید بدهد و به چالش پاسخگویی دعوتشان کند. سطح تست‌های کتاب بالاست و به کسانی توصیه می‌شود که در درس زیست شناسی وضعیتشان متوسط یا قوی است. این کتاب را به کسانی توصیه می‌کنیم که مفهوم درس را تا حد زیادی یاد گرفته و به درصدهای بالای ۸۰ فکر می‌کنند. برای کسانی که در زیست شناسی ضعیف هستند و نیاز به یادگیری کامل مطالب درسی و مفاهیم دارند توصیه نمی‌شود.


رتبه های برتر


خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی


زیست خیلی سبز

 بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 :  استراتژی کلی در کتاب زیست شناسی خیلی سبز به این شکل است که یک فصل با تست‌های مربوط به آن شروع می‌شود و در پایان تست‌ها قسمت پاسخنامه تشریحی کتاب قرار دارد. در قسمت پاسخنامه تشریحی کادرهای آموزشی قرار داده شده و در آن مطالب کتاب درسی را باز کرده و مفهوم اصلی کتاب را آن طور که باید در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و یک مطلب را از تمامی جهات ممکن مورد بررسی قرار می‌دهد.

مشاور گروپ
فاگوزیست

  بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 : کتاب‌های فاگوزیست که جزو بهترین منابع زیست شناسی به شمار می‌روند، با محوریت آموزش تالیف شده‌اند. در این کتاب سعی شده است تا مباحث مختلف و مفاهیم کتاب‌های درسی زیست شناسی را برای مخاطبان به صورت گسترده آموزش داده شود. به تمامی ریزه کاری‌های هر مبحث توجه ویژه‌ای شده و از تصاویر خوبی که برای بیان هر چه بهتر مطالب آورده شده نباید غافل شد.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

 بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 :  کتاب فاگوزیست برای داوطلبانی که دبیر ندارند می‌تواند بسیار مفید باشد. شما با داشتن چنین کتابی می‌توانید در صورت عدم فهم یک مبحث کتاب درسی به این منبع رجوع کنید و درک بهتری نسبت به مطلب مورد به دست بیارید. استفاده از این کتاب بیشتر به کنکوری‌های فارغ التحصیل و به طور کل کسانی که وقت بیشتری در اختیار دارند توصیه می‌شود.

مهیار محسنی اصل – پزشکی بهشتی

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع زیست کنکور تجربی 98 از زبان دانشجوی پزشکی شهید بهشتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی