بهترین منابع زبان دهم ، یازدهم و دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰ از زبان دانشجوی پزشکی اصفهان

بهترین منابع زبان کنکور ۱۴۰۰

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع زبان دهم ، یازدهم و دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰ از زبان دانشجوی پزشکی اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین منابع زبان دهم ، یازدهم و دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰: درس زبان انگلیسی اخرین درس از دفترچه عمومی است و مانند سایر دروس عمومی ۲۵ تست را به خود اختصاص داده است. در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید…

بهترین منابع زبان کنکور 98

کسب درصد خوب در زبان انگلیسی با توجه به نمودار و تراز این درس در کنکور سراسری رتبه شما را به خوبی ارتقا خواهد داد چرا که بسیارند آن دست از داوطلبانی که در این درس درصد منفی کسب می کنند.

بهترین منابع زبان انگلیسی دهم برای کنکور  ۱۴۰۰ 

۱- کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای جامع زبان دهم از انتشارات مبتکران

توجه داشته باشید که این کتاب شامل ۴ بخش گرامر، واژگان، درک مطلب و آزمون نمونه تستی است.

در قسمت گرامر نکات اصلی و اولیه دروس به طور کامل به همراه تمرینات موضوعی آورده شده است. علاوه بر بدنه اصلی، کادرهایی تحت عنوان «نکات تکمیلی» درنظر گرفته شده که مخاطب آن‌ها دانش‌آموزان قوی و علاقه‌مند هستند. در انتهای هر درس، جدولی با عنوان «جمع‌بندی» ارائه شده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تمام محتوای تدریش شده را خیلی سریع مرور کنند. برای تثبیت هرچه بیشتر گرامر، تست‌های سطح‌بندی شده‌ای تألیف شده تا نیاز دانش‌آموزان در آزمون‌های تستی به طور کامل برطرف شود.

در قسمت واژگان تمامی کلمات کتاب درسی را در قالب جلسات آموزشی پوشش دادیم و با ارائه مثال‌ها، ترکیبات رایج و مترادف و متضادها بستری مناسب برای به خاطر سپردن واژگان فراهم کردیم. همانند گرامر، برای تسلط هر چه بیشتر روی واژگان، تست‌هایی آماده کردیم تا دانش‌آموزان ضمن تمرین، با بافت درست جملات، کاربردهای رایج هر کلمه و اصول انتخاب گزینه صحیح آشنا شوند. ** در قسمت درک مطلب متن و کلوز تست‌های تمرینی درجه‌بندی شده از ساده به سخت به همراه پاسخنامه‌های تشریحی مفصل آورده شده است.
در قسمت آزمون‌ نمونه تستی در انتهای هر فصل یک آزمون جامع بیست سوالی شامل ۴ سوال گرامر، ۷ سوال واژگان، ۵ سوال کلوز تست و یک متن ۴ سوالی تالیف شده است. با حل این آزمون‌ها دانش‌آموزان هر چه بیشتر با محیط آزمون‌های تستی پیش رو آشنا خواهند شد.
ضمیمه‌ها شامل «آموزش تلفظ (Pronunciation) و آهنگ کلام (Intonation)» و «لیست افعال باقاعده و بی قاعده زبان انگلیسی در حد کتاب‌های ویژن»است.
واژه‌نامه جیبی همراه شامل تمامی واژگان سال هفتم تا دهم متوسطه به همراه تلفظ، معنی و مثال‌های کاربردی است تا دانش‌آموزان محترم همیشه و همه‌جا واژه‌های زبان را همراه خود داشته باشند.

۲- کتاب زبان انگلیسی دهم سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج

ویژگی ها :

در بخش نخست واژگان جدید کتاب درسی، کتاب کار و حتی لغات بسیار مهم سال‌های قبل گردآوری و برای تک‌تک آن‌ها مثال‌های دقیق و کاربردی ارائه شده تا شما بتوانید لغات را به شکل مؤثر و صحیحی به خاطر بسپارید و با کاربرد آن‌ها در جملات آشنا شوید. علاوه بر این، همراه تمامی لغات کتاب، تصاویر جذابی نیز قرار داده شده تا یادگیری لغات از طریق حافظه‌ی دیداری، سریع‌تر و ماندگارتر شود. در پایان این بخش تعدادی تست واژگان (تألیفی و سراسری) با چیدمان آسان به دشوار ارائه شده است.
در بخش دوم با مبحث گرامر روبه‌رو می‌شوید. در این کتاب تلاش شده با در نظر گرفتن رویکرد‌های جدید آموزش گرامر، مباحث به زبانی ساده همراه مثال‌های فراوان و با تصاویر جذاب آموزش داده شود. با بررسی تست‌های ویژه‌ی گرامر، این آموخته‌ها در ذهنتان تثبیت خواهد شد.
بخش سوم کلوز تست است؛ این بخش به دلیل اینکه ۲۰% سؤالات کنکور از آن طرح می‌شود اهمیت ویژه‌ای دارد. شما با ارزیابی متون کلوز تست قادر خواهید بود بر مباحث این قسمت تسلط پیدا کنید. حال زمان آن فرا می‌رسد که به سخت‌ترین قسمت زبان انگلیسی یعنی بخش درک مطلب برسیم. شما می‌توانید با مطالعه‌ی درس‌نامه‌ی کامل این قسمت که در ضمیمه‌ی کتاب بیان شده، متون زیاد درک مطلب را که در تمامی درس‌های این کتاب ارائه شده، ارزیابی و بررسی نمایید.
در پایان تمامی درس‌های این کتاب، یک آزمون کاملا استاندارد مشابه کنکور قرار گرفته است. در بخش پایانی پاسخ‌های تشریحی سؤالات این کتاب ارائه شده است. در این قسمت ترجمه‌ی جملات و متن‌ها به صورت دقیق و به شکل مورد نظر داوطلبان کنکور مطرح گردیده و همچنین توضیحات پاسخ‌ها به صورتی هستند که عملا جای هیچ‌گونه ابهامی برای دانش‌آموزان عزیز باقی نمی‌ماند.

۳- کتاب پرسش های چهار گزینه ای زبان انگلیسی دهم از انتشارات خیلی سبز

مولف تلاش کرده با تألیف این کتاب مجموعه‌ای موثق از زوایای متفاوت کتاب درسی انگلیسی دهم را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد. رضا کیاسالار مولف این کتاب با اشاره‌ای مفید و مختصر به گرامر زبان انگلیسی، دانش‌آموزان را با چگونگی ساختار و دستورالعمل‌های زبان انگلیسی آشنا کرده و در مراحل بعد بانکی جامع از سوالات چهارگزینه‌ای را در اختیار آنان قرار داده است. تنوع سوالات بیان شده در این کتاب، به دانش‌آموزان این امکان را خواهد داد تا اشرافی کامل به سوالاتی همچون درک مطلب،‌ واژگان، گرامر، دستور زبان و… به دست آورند و توانایی پاسخگویی به انواع تست‌های مرتبط را داشته باشند. مولف در پایان کتاب پاسخنامه‌ای تشریحی و کلیدی را ارائه نموده تا به این ترتیب هیچ مطلبی از قلم نیفتد و دانش‌آموز به تمام مطالب کتاب دسترسی داشته باشد .
۴- کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور ( دهم ، یازدهم و دوازدهم ) از انتشارات مبتکران
۳ كتاب در يك كتاب! در اين كتاب تمامی آنچه براي زبان انگليسی كنكور نياز داريد به صورتی كجا ارائه شده است: ۱) زبان انگليسی دوازدهم؛ ۲) زبان انگليسي سال دهم و يازدهم؛ ۳) درك مطلب؛ ۴ ) نكات مهم زبان انگليسی سال‌های هفتم تا يازدهم؛ ۵) واژه نامة كامل؛ ۶) دی وی دی رايگان

زبان دوازدهم: شامل ۳ درس است كه در هر درس به ترتيب آموزش گرامر، پرسش‌های گرامر با پاسخ تشريحی، آموزش واژگان، پرسش‌های واژگان با پاسخ تشريحي، آموزش تكنيك‌هاي درك مطلب، پرسش‌هاي درك مطلب و كلوزتست با پاسخ تشريحی و آزمون نمونه ارائه شده‌اند.
زبان دهم و يازدهم: درسنامه بسيار كاربردی از گرامر زبان سال‌های دهم و يازدهم به همراه پرسش‌های چهارگزينه‌ای منتخب گرامر و واژگان، جهت مرور عزيزان در بخش دوم كتاب آورده شده است.
درك مطلب: تكنيك‌های برخورد با متون درك مطلب و كلوز به صورت تفكيكی در فصل‌های مختلف كتاب آموزش داده شده و متن‌های تمرينی فراوان داخل فصل‌ها و آزمون‌های نمونه متنوع جهت تمرين داوطلبان گرامی فراهم شده است.
ضميمه: تمامي نكات مهم زبان سال‌های هفتم تا دوازدهم، كليه افعال چندكلمه‌ای، اصطلاحات و هم آيي‌های كتاب‌های در قالب ۵ ضميمه در “Vision” و “Prospect”انتهای كتاب گردآوری شده‌اند.
واژه نامه: واژه نامه جيبی هوشمند كنكور به صورت هديه همراه كتاب اصلی تقديمتان شده است. در كنار اين چهاربخش اصلي يك . DVD هم فراهم كرده‌ايم كه حاوي كليپ‌های آموزشی مختلف و نيز فايل صوتی تلفظ تمامی واژگان سال‌های دهم تا دوازدهم است.

بهترین منابع زبان انگلیسی یازدهم برای کنکور ۱۴۰۰
 

1- کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای جامع زبان یازدهم از انتشارات مبتکران

کتاب حاضر شامل ۴ بخش گرامر، واژگان، درک مطلب، آزمون‌های نمونه تستی و واژه‌نامه کامل دانش‌آموزی و ضمیمه‌های کاربردی است. در قسمت گرامر به آموزش گرامر به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل پرداخته است و از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی با کیفیت، هدفدار و درجه‌بندی شده و نیز تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته استفاده شده است. در قسمت واژگان به آموزش واژگان و اصطلاحات به صورت دسته‌بندی شده و موضوعی به همراه مثال‌های رایج و پرکاربرد و به پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی با کیفیت و درجه‌بندی شده که سؤالات مهم‌تر با آیکون‌های ویژه مشخص شده‌اند و نیز تست‌های کنکورهای سال‌های قبل پرداخته است. در قسمت درک مطلب به متن و کلوزهای تمرینی فراوان با پاسخ‌های تشریحی و ارائه روش‌های پاسخگویی به سؤالات درک مطلب هم در پاسخ‌های تشریحی و هم در پانوشت‌های صفحات پرداخته است.
ضمیمه‌ها هم در ۴ بخش با عناوین مهارت برخورد با لغات نا آشنا در متون انگلیسی، آموزش تلفظ(pronunciation)، معرفی پیشوند و پسوندهای مهم، شکل دوم و سوم افعال با قاعده وبی‌قاعده‌ی زبان انگلیسی است.

واژه‌نامه‌ی جیبی همراه شامل تمامی واژگان سال هفتم تا یازدهم متوسطه به همراه تلفظ، معنی و مثال‌های کاربردی است تا دانش‌آموزان محترم همیشه و همه جا واژه‌های زبان را همراه خود داشته باشند.

۲- کتاب زبان انگلیسی یازدهم سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج
۳- کتاب پرسش های چهار گزینه ای زبان انگلیسی یازدهم از انتشارات خیلی سبز
۴- کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور ( دهم ، یازدهم و دوازدهم ) از انتشارات مبتکران
بهترین منابع زبان انگلیسی دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰
۱- کتاب زبان انگلیسی دوازدهم سری سیر تا پیاز از انتشارات گاج
۲- کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور ( دهم ، یازدهم و دوازدهم ) از انتشارات مبتکران



شیرین ساجدی -پزشکی اصفهان

رتبه های برتر

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین منابع زبان دهم ، یازدهم و دوازدهم برای کنکور ۱۴۰۰ از زبان دانشجوی پزشکی اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403