بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تجربی از زبان دانشجوی پزشکی مشهد

روش مطالعه ریاضی تجربی

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تجربی از زبان دانشجوی پزشکی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

روش مطالعه ریاضی تجربی : حجم بسیار زیاد و تنوع در درس ریاضی تجربی، عواملی هستند که بایستی داوطلبین تجربی با برنامه‌ای ویژه و پیوسته، خود را در این درس بسیار مهم برای کنکورسراسری آماده کنند تا به بهترین نتیجه برسند.

روش مطالعه ریاضی تجربی

روش مطالعه ریاضی تجربی : مطالعه‌ی درس ریاضی تجربی را باید بر مبنای سه اصل یادگیری، تمرین و مرور قرار دهیم که در ذیل به هر یک از این موارد می پردازیم:

درس ریاضی برای اکثر کنکوری‌های رشته تجربی در کنکور سراسری یک مانع بزرگ محسوب میشه و اصولا خیلی کم تمایل دارن که این درس رو مطالعه کنن . توجه داشته باشید که درس ریاضی در کنکور سراسری برای عزیزان رشته تجربی ۳۰ تست و رشته ریاضی ۵۵ تست رو به خودش اختصاص میده.

این در حالیه که اهمیت این درس برای داوطلب های هر دو گروه تجربی و ریاضی از اهمیت بالایی برخورداره.روش مطالعه ریاضی تجربی

روش مطالعه ریاضی تجربی : پیش خوانی

روش مطالعه ریاضی تجربی : سعی کنید که همیشه قبل از تدریس مبحثی توسط استاد، حتما از اون مطلب پیش زمینه هرچند کم به دست بیارید. برای اینکار میتونید قبل از شروع کلاس در حد ۱۰ تا ۲۰ دقیقه مطلبی که قرار است در اون روز تدریس بشه رو از روی کتاب درسی پیش خوانی کنید. پیش خوانی به شما کمک میکنه که مطالبی که تدریس میشه برای شما تازگی داشته باشه.

روش مطالعه ریاضی تجربی : فهم درست و اصولی مفاهیم

روش مطالعه ریاضی تجربی : برای این کار شما باید و باید توجه ویژه ای به کلاس درس داشته باشید. از زمانی که در کلاس درس حاضر میشید نهایت استفاده رو ببرید. حتما از این بعد هنگام تدریس استاد کاغذ و قلم داشته باشید و از نکاتی که در حین تدریس گفته میشه، یادداشت بردارید. این یادداشت ها بهترین ابزار برای مرور مباحث خواهد بود و به شما کمک زیادی میکنه. میتونید هر بار که تمایل داشتید مبحثی رو مطالعه کنید، اول این یادداشت ها رو در زمان کمی مرور کنید و بعد زمان بیشتری به تست زنی در ابعاد زیاد اختصاص بدید.

روش مطالعه ریاضی تجربی : تست زنی (تست آموزشی)

روش مطالعه ریاضی تجربی : بعد از اینکه مفهوم کلی یک مبحث رو در کلاس درس و با مطالعه درسنامه کتاب کمک آموزشی خودتون به خوبی یا گرفتید، نوبت به تست زنی میرسه.

هر مبحث در کنکور سراسری از جنبه های مختلف مورد پرسش قرار میگیره و شما برای اینکه در آزمون سراسری مشکلی نداشته باشید، باید با تیپ تست‌های مختلفی آشنا بشید. به همین جهت تاکید ما بر این هست که داوطلب باید در طول هفته تعداد قابل توجهی تست رو برای مباحث مختلف حل کنه.

مرور

شما نمیتونید انتظار داشته باشید مبحثی مثل مشتق رو فقط با یکبار مطالعه و زدن ۲۰۰ تست به خوبی یاد بگیرید. برای اینکه یک مبحث برای همیشه در ذهن شما تثبیت بشه و بتونید همیشه تست هاش رو به درستی پاسخ بدید باید در دوره های زمانی نزدیک به هم برای مرور اون مبحث زمان اختصاص بدید.

چون حجم مطالب در درس ریاضی تجربی زیاد است، لذا ممکن است بعضی از مطالبی که قبلاً مطالعه کردید، فراموش شود. در این صورت بایستی در فواصل معین، مطالب را مرور و دوره کنیم. در این مرحله از مطالعه هم می‌توانیم از جزوه و هم از خلاصه‌نویسی‌ها استفاده کنیم.

پس از خواندن آن‌ها و یادآوری نکات، بهتر است به سراغ تست‌های علامت‌گذاری شده برویم و آن‌هایی را که قبلاً اشکال داشتیم، مجدداً حل کنیم و اگر زمان داشتیم، تعدادی تست جدید از آن مبحث را حل کنیم. هر اندازه بتوانیم تعداد دفعات مرور را بیش‌تر کنیم، آماده‌تر شده و حضور ذهن بالاتری برای حل سؤالات تستی پیدا می‌کنیم.

تست آزمونی

تست زنی آزمونی این فرصت رو به شما میده که قبل از حضور در جلسه آزمون آزمایشی، میزان دانش خودتون از مباحثی که در بودجه بندی آزمون آزمایشی مورد پرسش قرار میگیره، مورد سنجش قرار بدید. برای تست زنی آزمونی درس ریاضی کافیه تعداد تست مشخصی رو در زمان معینی متناسب با تعداد تست هایی که انتخاب کردید، پاسخ بدید.

رتبه های برتر

مشورت کردن با افراد غیرحرفه‌ای یعنی ندیدن مسیر پیچیده موفقیت و ساده فرض کردن رسیدن به رتبه برتر کنکور !!

کنکور آسان نیست
تا زمان جبران داری شروع کن

پس برنامه ریزی درستی داشته باشید و با یک مشاور متخصص در زمینه کنکور صحبت کنید.
پیشنهاد می کنیم از مشاوران مرکز جهت معرفی منابع و کتب درجه 1 تمامی رشته های کمک بگیرید.

تست زنی

مرکز مشاور گروپ در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

منابع کنکور سراسری 98 ، معرفی بهترین کتب به عنوان منابع کنکور 98
منابع کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط تخصصی ترین مشاوران جهت کسب رتبه برتر
مقایسه آزمون های آزمایشی و مقایسه کلاس های کنکور به صورت تخصصی برای شرایط شما
مشاوره تلفنی در رابطه با معرفی منابع کنکور و هر سؤالی پیرامون این موضوع

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع کنکور سراسری 98 میتوانید در کانال مشاور گروپ عضو شوند.

452452

کارشناسان گروه مشاوره تحصیلی مشاور گروپ با تحقیقاتی که روی منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور و محتوا و سطح سوالات کتاب های کمک آموزشی انجام داده اند ، بهترین و جامع ترین این کتاب ها را در ادامه در اختیارتان قرار خواهند داد .

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش مطالعه ریاضی کنکور تجربی از زبان دانشجوی پزشکی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403