بهترین روش مطالعه درس هندسه ؛ کنکور ریاضی 98

بهترین روش مطالعه درس هندسه

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش مطالعه درس هندسه ؛ کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین روش مطالعه درس هندسه ؛ کنکور ریاضی 98  : برای این که این درس رو خوب بخونید، اول باید این درس رو به دو بخش تقسیم بندی کنید: بخش اول: هندسه پایه و بخش دوم: هندسه تحلیلی.

بهترین روش مطالعه درس هندسه

 بهترین روش مطالعه درس هندسه : اما در مورد بخش اول، باید توجه داشته باشید که این بخش بیشتر به قضایا مربوطه و در رابطه با این قضایا دو طیف داوطلب داریم: طیف اول کسانی که قضایا رو باید حفظ کنند و طیف دوم کسانی که باید قضایا رو با اثبات یاد بگیرند. بچه هایی که در طیف اول قرار دارند، باید مرور خودشون رو بیشتر بکنند و بچه هایی که در طیف دوم قرار دارند، باید تستهای بیشتری رو دوره کنند. هر دو طیف هم بدون استثنا باید تمرینات کتاب رو به صورت مطلق جدی گرفته و حل کنند و در این امر شکی نیست.

مورد بعدی اینه که

افرادی که می خوان تو درس هندسه، قضایا رو حفظ کنند:

بهترین روش مطالعه درس هندسه :  باید در نظر بگیرند که یه کله نرن سراغ حفظ کردن قضیه بلکه به مرور، قضایا رو حفظ کنند. مثلاً یه دور قضایا رو بخونند و در مرحله بعد که دارند تمرینا رو حل می کنند هی برگردن و قضیه رو نگاه کنند و اصطلاحاً به صورت کتاب باز تمرینات رو حل کنند. به تدریج همین رفت و برگشت از کتاب به تمرین باعث میشه که قضایا رو کامل حفظ بشن و به علاوه کامل هم مرور کنند. به جای مرور قضایا هم می تونند تمرینات رو مجدد حل کنند. در مرحله افزایش سرعت دست هم باید سعی کنند تا می تونند تست بزنند. اولاً تستهای تکراری رو کامل می تونند جواب بدن و در مرتبه بعدی با تمرین زیاد همه چیز به صورت ذهنی درمیاد و در زمان کوتاهی به جواب صحیح تست می رسند.

افرادی که کلاً با حفظ کردن مشکل دارند و باید بفهمند تا یه موضوع رو ازش رد بشن:

 بهترین روش مطالعه درس هندسه : باید مو به مو قضیه رو با اثبات یاد بگیرن و در این زمینه می تونن از کتابهای کمک آموزشی تفصیلی هم استفاده بکنند و یا حتی یک معلم خوب بگیرند. این افراد دیگه حق ندارند برگردند به کتاب و هی قضیه رو نگاه کنند و بعد حل کنند. باید قضیه تو مغزشون جا افتاده باشه و تمرین رو حل کنند. برای این که به طور کامل مهارت تست زنیشون افزایش پیدا کنه.

بنابراین باید تکلیف خودتونو همون اول مشخص کنید که آیا می خواید با حفظ کردن قضایا جلو برید یا تصمیم دارید با مفهومی اثبات کردن قضایا اونها رو به ذهن بسپرید. هر کدوم از روشها رو که انتخاب کردید، باقی مسیر دیگه مشخصه و براتون توضیح دادم.بهترین روش مطالعه درس هندسه/

شاید شما هنوز هندسه رو شروع نکرده باشین…باید بگم که داستان این هندسه با هندسه دبیرستان فرق داره……شما تو این هندسه با معادلات سر و کار دارین…..من سعی میکنم این جا کلی حرف بزنم و این درس رو معرفی کنم ان شا الله تو سال تحصیلی نکاتی رو راجع به هندسه تحلیلی میگم

ببینید شما معادله خط رو تو دو بعد تو سال اول دبیرستان خوندید….معادله خط تو سه بعد رو این جا میخونید…معادله صفحه رو بتون میگن….و تو بخشای بعد با مقاطع مخروطی آشنا میشین…یعنی یه سری چیزای جدید میخونین که از نظر من خیلی شیرینه……فصل آخر هم مربوط به ماتریسها میشه….

مقاطع مخروطی یه جورایی مهمترین فصل کتابه مث نظریه اعداد تو گسسته….ولی سخت نیست دقت زیادی میطلبه….

در مورد هندسه تحلیلی کتابهای آموزشی خوشبختانه موجوده.کتاب سبز گاج رو من نداشتم ولی از رفیقم گرفته بودم دیدم خوبه و خوشم میومد ازش….کتاب انتشارات خوشخوان هم قبل از تستاش آموزش داره…در ضمن کتاب درسی هم خوب توضیح داده…بهترین روش مطالعه درس هندسه/

موفق و موید باشین…..

آرش میرزایی -داروسازی همدان

رتبه های برتر

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش مطالعه درس هندسه ؛ کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی