بهترین روش برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور ۱۴۰۳

بهترین روش برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳ : نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور را بصورت کامل به شما آموزش خواهم داد. پس تا انتها با دقت بخوانید. در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

بهترین روش برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  درس دارم ولی نمی دونم کدومو باید اول بخونم؟ الان بخونم یا فردا بخونم ؟ چند تا باید تست بزنم؟ چه زمانی تست های آموزشی بزنم چه زمانی آزمونی و تالیفی ؟ تو روز چه درساییرو بخونم؟ آخر هفته ها چه درس هایی رو باید تموم کرده باشم؟

این ها سوالاتی هستند که در این بازه زمانی سوال بسیاری از داوطبان است و برایشان مشغله فکری شده است در این مقاله سعی ما بر این است که درباره برنامه ریزی روزانه و هفتگی مطالبی را خدمت داوطلبان کنکور ۱۴۰۳  ارائه بدیم.برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »

روز جمعه آغازی نو جهت نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور !!!

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  بهترین روز برای برنامه ریزی هر داوطلب روز جمعه میباشد چراکه با دید باز برای هفته ای که می خواهد شروع کند با توجه به عملکردی که در طول هفته قبل داشته ،برنامه ریزی کند.

مطمئن باشید که با داشتن برنامه در مسیر خوب و اصلی کنکور قدم خواهید گذاشت و بدانید که هیچ چیزی مثل نداشتن الگو و برنامه برای مطالعه ی داوطلب مضر نخواهد بود. خیلی از داوطلبان انگیزه و شوق زیاد برای مطالعه دارند اما نداشتن برنامه آن ها را از ادامه مسیر مطالعاتی دلسرد می کند. برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  بهتر است که برنامه هفتگی مدرسه جلویتان باشد و بدانید که استاد مربوطه هر درس قصد تدریس چه دروسی را در طول هفته دارد و در این حین باید به برنامه آزمون آزمایشی که در آن شرکت کرده اید نیز واقف باشید و در برنامه ریزی خود آن را نیز مورد توجه قرار دهید.

شما باید تعداد تست هایی که قصد دارید از کتاب کمک آموزشی خود بزنید را نیز مشخص کنید و بدانید که در چه روزی از هفته به عنوان مثال قرار است که چند درس را به صورت مجموعه ای از خود آزمون زمان دار بگیرید تا بتوانید بهتر برای شرکت در آزمون آزمایشی خود شرکت کنید.برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  » درس همان روز را همان روز مطالعه کنید!

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  جمله ای که شاید خیلی تکراری به نظر بیاد اما می تواند به سادگی مسیر کنکور را برای شما هموار کند برنامه تدریس مطالب مدرسه در اکثر موارد مطابق با برنامه مطالعاتی آزمون آزمایشی است پس چه بهتر مطلبی که معلم در هر روز برایتان درس داده است را بلافاصله در منزل مورد بررسی قرار دهید و تست در قالب آموزشی برای تثبیت هر چه بیشتر مطالب و آشنایی با سوالاتی که امکان طرح شدن از آن درس دارد را حل کنید و امر خلاصه برداری از آن را نیز آنجام دهید.

مشاور گروپ

اگه بهت بگم ميتوني زمانتو چندبرابر كني چي ؟

زمانتو چند برابر كن ??

? اين روزا خيليا از رسيدن به هدفشون مايوس شدن
با خودشون ميگن ما اين همه زمان رو از دست داديم
آخه چطور ميخوايم تو زمان باقي مونده موفق بشيم ؟! ?
من ازين دسته افراد يه سري سوال دارم
و با همين سوال ها بهشون ثابت ميكنم كه اگه از همين امروز با توكل بر خدا و با قدرت استارت بزنن ميتونن به رشته هاي تاپ مثل پزشكي و دندون پزشكي برسن ?
و اما سوال هاي من :

١) در گذشته چند ساعت درس ميخوندي ؟!
( اگه ٤-٥ ساعت ميخوندي ، نميتوني الان ٧-٨ ساعت بخوني ؟؟)

٢) در گذشته چقدر كيفيت مطالعاتي داشتي ؟!
( اگه ١٠ ساعتت ، ٥ ساعت مفيد داشت ؛ نميشه الان ٧-٨ ساعتت به اندازه ١٠-١٥ ساعت مفيد نتيجه بده ؟؟)

٣) در گذشته چقدر به رسيدن به هدفت ايمان داشتي ؟!
( ميدونستي ايمان به رسيدن به هدف ، يكي از اصلي ترين شاخصه هاي موفق شدنه ؟؟ )

? حالا كه اينا رو گفتيم
وقتش نرسيده كه نااميدي و يأس رو بذاري كنار
و با قدرت شروع كني ؟؟ ??
هنوز هم ميتوني پزشكي و دندون پزشكي رو بدست بياري ?
هنوز هم ميتوني روياي كودكيتو بدست بياري ?
تو ميتوني با يه برنامه ريزي صحيح و با ابزار اصولي به اندازه ٢-٣ برابر ساعت مطالعت ، بازدهي و نتيجه داشته باشي ?

✅ ما برات برنامه ريزي دقيق و ابزار رسيدن به هدفت در زمان باقي مونده رو در پكيج بي نظير برنامه 7 ماهه آماده كرديممم ? فقط كافيه شروع كني و تا رسيدن به هدف از تلاش دست برنداري ❤️

مشاور گروپ

تست زنی و نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  مشخص کنید با توجه به درسهایی که قرار بر تدریس و یادگیری آن ها وجود دارد و کلیت آن درس که آیا درسی محاسباتی مثل ریاضی و فیریک است یا درسی حفظی مثل دین و زندگی و ادبیات به چه مقدار تست آموزشی برای آمادگی در آن درس نیاز دارید. توجه داشته باشید که هر چه بیشتر به تست زنی بپردازید مهارت شما در مواجه با تست های متفاوت از دروس مختلف افزایش پیدا می کند و به تبع نتایج بسیار درخشان تری کسب خواهید کرد. برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳ 

بعضی از روز ها را مشخص کنید که در صورتی که به تمامی مطالب آموزشی دروس تسلط پیدا کردید برای افزایش سرعت العمل و قدرت تست زنی چند درس را به صورت مجموعه ای از خود آزمون زمان دار بگیرید.

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  » دروسی که پای ثابت هستند

برنامه ریزی روزانه کنکور ۱۴۰۳  »  مشخص کنید که برنامه مطالعاتی ثابت هر شب شما چه دروسی هستند مثلا به داوطلبان تجربی توصیه داریم شبی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به مرور مباحث مختلف زیست شناسی اختصاص دهند. یا هستند داوطلبانی که در مباحثی خاص از بعضی دروس مثل عربی احساس ضعف می کنند و نیاز می بینند که شبی مثلا ۱۰ تست را بررسی کنند و یا هر شب هنگام استراحت به مطالعه اشعار شاعران نامی برای آمادگی هر چه بیشتر در مبحث قرابت معنایی بپردازید.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بهترین روش برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آریا

    سلام من کارشناسی مددکاری اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی دارم آیا میتونم در کنکور ارشد مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    پاسخ
  2. احسان

    سلام آیا با مدرک کارشناسی مددکاری اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی میتوانم در کنکور ارشد مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

    پاسخ
  3. احسان

    سلام با کارشناسی مددکاری علمی کاربردی میتونم در کنکور مددکاری ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

    پاسخ
  4. احسان

    سلام آیا با لیسانس علمی کاربردی میتوان در ارشد وزارت بهداشت کنکور ۱۴۰۳ شرکت نمود ؟

    پاسخ
  5. احسان

    درود بر مشاور این سایت . خواهش میکنم جوابم دهید چون جواب شما آینده بنده را میسازد . شنیدم وزارت بهداشت مدرک علمی کاربردی قبول ندارد و با مدرک علمی کاربردی نمیتوان در آزمون ارشد وزارت بهداشت ثبت نام نمود ؟ خواهشاً جواب دهید . مرسی . سپاس .

    پاسخ
  6. پرویز

    حدوداً و تقریباً زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ وزارت بهداشت چه تاریخیست ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی