بهترین تغذیه کنکوری ها در روزهای باقیمانده به کنکور 1400

تغذیه کنکوری ها

جهت مشاوره در زمینه بهترین تغذیه کنکوری ها در روزهای باقیمانده به کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تغذیه کنکوری ها , به روزهای برگزاری آزمون سراسری نزدیک می شویم و در این زمان به خصوص باید به جزیی ترین مسائل نیز توجه داشته باشیم. با مشاور گروپ همراه شوید …

تغذیه کنکوری ها

تغذیه کنکوری ها در ماه آخر

تغذیه کنکوری ها  : تغذیه مناسب که به خودی خود موضوعی بسیار مهم و ضروری در سلامت افراد محسوب می شود ، در این ایام برای داوطلبان آزمون سراسری جنبه ی حیاتی و سرنوشت ساز پیدا می کند .

در مورد نقش تغذیه ی مناسب بر روی تمرکز ذهن و افزایش قدرت یادگیری ، یافته های علمی فراوانی وجود دارد . تغذیه ی درست و کافی و دوری از استرس به همراه برخورداری از خواب کافی و مناسب ، می تواند بازده فرد را در روزهای باقی مانده به طور قابل توجهی افزایش دهد.تغذیه کنکوری ها /

تغذیه کنکوری ها  : بسیاری از داوطلبان با بهانه های مختلف نظیر کمبود وقت ، از مصرف وعده های اصلی غذایی خودداری می کنند. این گروه اغلب در طول روز به مصرف میان وعده روی می آورند . باید توجه کرد که مصرف تمام وعده های اصلی غذایی یعنی صبحانه ، ناهار و شام و میان وعده های صبح و عصر ضروری است و حذف آن ها نه تنها توصیه نمی شود بلکه شدیدا نیز مورد نکوهش قرار می گیرد . رعایت نکاتی در مورد این وعده های اصلی غذایی ، زمینه ساز موفقیت داوطلبان خواهد بود .

یک ماه آخر و  نکات مهمی که هر کنکوری باید بداند

 

50 درصد زبان انگلیسی در یک ماه مانده تا کنکور

شیوه درست تست زنی در یک ماه مانده تا کنکور

در ماه آخر و رمضان چگونه باید درس بخوانیم

نکات مهم برنامه ریزی یک ماهه تا کنکور

100 زدن زیست کنکور در یک ماه

نکات مهم برنامه ریزی در ماه آخر کنکور

افزایش سرعت مطالعه در خرداد

شیوه برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان

برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان و خرداد

تست زنی در ماه آخر یا مطالعه تشریحی بیشتر؟!

50 درصد فیزیک در یک ماه بهمراه مباحث آسان و تست خیز

جمع بندی 80 درصد عمومی ها در یک ماه

بهترین روش برنامه ریزی حرفه ای اردیبهشت تا روز کنکور

روش جمعبندی دروس عمومی در یک ماه

حفظ انگیزه و آرامش در اردیبهشت و خرداد

نفرات برتر کنکور که از نیمسال دوم شروع کردند

بخور و نخورهای تغذیه کنکوری ها

1- گاهی اوقات داوطلبان علاقمند به صرف غذا هستند ولی احساس بی اشتهایی دارند و یادتان باشد چنانچه نزدیک به وعده های اصلی غذایی زمینه ساز موفقیت داوطلبان خواهد بود .
1- گاهی اوقات داوطلبان علاقمند به صرف غذا هستند ولی احساس بی اشتهایی دارند . یادتان باشد چنانچه نزدیک به وعده های اصلی غذایی مواد شیرین مصرف شوند ، چون قند آنها به سرعت جذب خون می شود و موجب افزایش قند خون می گردد ، ایجاد سیری کاذب می کنند . در این صورت بی اشتهایی مانع صرف غذا خواهد شد . شیرینی ها ارزش تغذیه ای بالایی ندارند و حاوی مقدار کافی مواد مغذی نیستند . شیرینی ها نمی توانند نیازهای تغذیه ای انسان را تامین کنند و چنانچه جانشین غذای اصلی بشوند ، موجب سوء تغذیه خواهند شد.
2- استفاده از میوه ها و سبزی های تازه ، ماهی ، تخم مرغ ( یک عدد در روز ) به حفظ سلامت شما کمک بسیاری می کند . ضمنا ویتامین ها و مواد معدنی لازم را به بدن تان می رسانند . پروتئین موجود در ماهی و تخم مرغ از نوع بسیار خوب و با کیفیت بالاست و برای رشدتان ضروری است.

3- گروه ویتامین های B یا ب کمپلکس نیز در افزایش یادگیری بسیار موثرند . علاوه بر این مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین های B برای کاهش عصبانیت و خستگی و افسدگی نیز توصیه می شود . از آنجا که داوطلبان به هنگام درس خواندن و آماده شدن برای آزمون سراسری معمولا دچار اضطراب و استرس زیادی می شوند ، بهتر است مصرف مواد غذایی حاوی این ویتامین ها را فراموش نکنند.

تغذیه کنکوری ها  : خوارکی ها و مواد غذایی حاوی آهن نیز از جمله مواد غذایی مواد مغذی به شمار می روند . کاهش دریافت میزان کافی آهن ، سبب افت قدرت یادگیری خواهد شد. مصرف منابع خوب آهن نظیر گوشت و جگر از راهکارهای افزیش دریافت آهن به شمار می رود . عدم مصرف چای و قهوه در فاصله ی 2 ساعت پس از صرف غذا نیز با این هدف توصیه می شود که این نوشیدنی ها باعث جلوگیری از جذب آهن موجود در مواد غذایی می شوند . اسیدهای چرب امگا 3 ، از دیگر مواد مغذی موثر در افزایش حافظه به شمار می روند . اسیدهای چرب امگا3 باعث حفظ غشای سلول های عصبی می شوند و عملکرد بهتری را برای مغر رقم می زنند.تغذیه کنکوری ها /

کنکوری های 1400 ، استراحت داشته باشید

4-استراحت کافی به خصوص در دورانی که فعالیت فکری زیادتری دارید ، بسیار ضروری است . خستگی و بی خوابی از عواملی است که قدرت حافظه و یادگیری را کاهش می دهد . بنابراین با برنامه ریزی مناسب سعی کنید برنامه ی خوابتان منظم و کافی باشد .
5- تحرک جسمی کافی و متعادل ، موجب شادابی و قدرت بیشتر حافظه می شود . به همین دلیل توصیه می کنیم روزانه 15 دقیقه را به انجام ورزش های ساده ای مثل دوچرخه سواری ، پیاده روی و یا دو با سرعت نسبتا کم اختصاص دهید . اگر این ورزش در محیط هایی سرسبز مثل پارک انجام شود ، علاوه بر تاثیر مثبت بر جسم ، موجب افزایش روحیه نیز خواهد شد . انجام ورزش و تحرک جسمی از لحاظ روحی شما را برای یک روز پرفشار آماده خواهد کرد.


جمعبندی حرفه ای و یک ماهه کنکور 1400 با برترین تیم مشاوره و برنامه ریزی تهران

9099071614


کاملا رایگان

اگر می‌خواهید چگونگی روش جمع بندی و مطالعه در یک ماه پایانی را بیاموزید و در مسیر موفقیت و جزء قبولی های کنکور امسال قرار بگیرید، مهارت‌هایی وجود دارد که باید آنها را بیاموزید و ما با بهره گیری از تجربیات چند ساله ی مشاوره کنکور و تجربیات شخصی موفق خودمان برای شما برنامه ویژه ای در نظر داریم.

ما به همراه شماری از رتبه های برتر کشور تصمیم گرفته‌ایم این طرح جمع بندی یک ماهه را با قدرت هرچه تمام تر استارت بزنیم

مطمئنیم که با به کار گیری روش های مطالعه دروس، آسان‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردید،‌ در مسیر تلاش برای موفقیت در کنکور قرار خواهید گرفت.

ویژگی طرح جمع بندی یک ماهه مشاور گروپ:

⚫️مرور و روش جمع بندی در ماه های پایانی
? مطالعه و برنامه ریزی در هفته های پایانی
? تقویت مهارت های آزمون دادن و ارزیابی آزمون

تعیین اولویت بندی مباحث زود بازده تر
ویس های انگیزشی برای ماه های پایانی
تماس های روزانه
دریافت منظم گزارش کار شبانه و تحلیل گزارش کار

یک فرصت استثنایی برای افرادی که مایل به گرفتن نتیجه در یک ماه پایانی تا کنکور هستند…

✔️ما به شما روش های مطالعه و جمع بندی دروس در یک ماه پایانی تا کنکور 1400 را آموزش خواهیم داد…
زير نظر مشاوران برتر تيم مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه بهترین تغذیه کنکوری ها در روزهای باقیمانده به کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی