برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان

برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان و خرداد

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان , روش هایی که در این جا بیان خواهم کرد همیشه صحیح هستند اما در ماه های پایانی اهمیت بیشتری دارند .  در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان و خرداد




 برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان   ؛ بیشتر امتحان بدهید


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان   : هر چه به پایان سال نزدیک می شوید نسبت تمرین کردن به مطالعه را افزایش دهید . یکی از عناصر جمع بندی خوب امتحان و تمرین بیشتر است. از دوباره خوانی کم کنید به تمرین و حل مساله و تست بیفزایید.


 هر وعده ی مطالعه را با تمرین آغاز کنید



برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان   :  ابتدا یک مجموعه تمرین را حل کنید و سپس با انگیزه و آگاهی بیشتر به سراغ مطالبی که ضروری تر است بروید وآن ها را مطالعه کنید وقتی تمرین می کنید توهم تان در باره ی آن چه واقعا بلد هستید از آن چه آشنا هستید ولی بلد نیستید و به اشتباه فکر می کنید بلد هستید تصحیح می شود. واقعیت از توهم تفکیک می شود. ضمنا وقتی تمرین می کنید آن چه را قبلا یادگرفته بودید و واقعا هم بلد هستید باردیگر اما به روشی جدید و متفاوت در ذهنتان ثبت می شود .

وقتی امتحان می دهید فقط یادگرفته های قبلی را به طور خنثی به خاطر نمی آورید و تکرار نمی کنید بلکه به روشی جدید و متفاوت از قبل آن ها را یاد می گیرید.

برنامه ریزی جامع آزمون کنکور سراسری


تبدیل یادگیری ناقص به یادگیری کامل مهم است



برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان   :  هر چه به پایان سال نزدیک تر می شوید جدید خوانی را کمتر کنید بیشتر به سراغ تثبیت آموخته های قبلی بروید و یاد گیری های ناقص را به یادگیری کامل تبدیل کنید. به سراغ سوال های اشتباه که همان یادگیری های ناقص شماست بروید روی سوال های شک دار و آن چه فراموش کرده اید بیشتر وقت بگذارید. بیش از آن که به فکر جدید خوانی باشید آن چه را قبلا خوانده اید تقویت کنید و آن ها را که به طور ناقص یادگرفته اید به یادگیری کامل تبدیل کنید.


شناخت دقیق اولویت های پایانی


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان    :   زمان باقی‌مانده از سال تحصیلی، چه برای گروه‌های پایه و چه گروه‌های کنکوری، سرنوشت‌ساز است. بارها و بارها از اهمیت انکارناپذیر این دوران گفته و شنیده‌ایم؛ اما واضح‌ترین واکنش ما به اثرگذاری این دوران چیست؟ آیا صرفاً شناخت این اهمیت برای موفقیت در روزهای پایانی کافی است؟ بهترین تصمیم‌هایی که می‌توانیم برای رسیدن به نتایج مطلوب بگیریم چیست؟


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان    :   یکی از چالش‌های اساسی دانش‌آموزان این است که باید دقیقاً روی چه مواردی تمرکز بیش‌تری داشته باشند. ریتم یکسانی از مطالعه و مرور را حفظ کنند یا وزن مطالعه‌ی درس‌های نقاط قوت افزایش یابد؟ آیا مطالعات نقاط ضعفی که در طول سال داشته‌اند محور اصلی برنامه‌ی مطالعات پایانی باشد یا خیر؟


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان    :   بازه‌ی زمانی پیشِ رو، زمان تثبیت کردن نقاط قوت است. ابتدا باید درس‌های اصلی و نمره‌آور خود را تثبیت کنید و بعد ضمن همراهی با برنامه در ادامه‌ی نیم‌سال دوم، تا حد امکان بر بیش‌ترین مقدار ممکن از مطالب مسلط شوید. استراتژی برتر ماه‌های پایانی پوشش حداکثری مطالب است.


برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان     :   با توجه به تاثیر مثبتی که امتحانات نهایی در کنکور سراسری دارند ، تشریحی درس خواندن و حل مسائل کتب درسی بخصوص دروس فیزیک ، زیست ، دینی و ادبیات در طول فرجه ها و امتحانات کاملا ضروری است و باید اجرا شود .
تستی کار کردن برای این 4 درس باید بصورت کار با تست های کنکور های سراسری اخیر و فقط در زمان های باقیمانده تا شروع امتحانات توصیه می شود در نتیجه مشاور گروپ تست زنی در طول امتحانات را به هیچ عنوان به داوطلبان توصیه نمی کند بجز داوطلبان با ترازهای 7000 به بالا .

در دروسی که جزو امتحان نهایی نیستند و نمرات آنها تاثیر مستقیمی در کنکور ندارند می تونید این دروس را به صورت تستی کار کردن دنبال کنید و در کنار تشریحی خواندن ؛ تست هم بزنید .

نکته : بیشتر دانش آموزان پیش دانشگاهی بعد از شروع امتحانات آخر سال ، دروس پایه را کمتر می خوانند و بیشتر تمرکز خود را بر روی دروس پیش دانشگاهی می گذارند لذا توصیه می شود دروس پایه را تا قبل از شروع امتحانات جمعبندی کنید تا پس از اتمام امتحانات ، بتونید سریعا با تست زنی بیشتر آنها ، مرور حرفه ای تر و با تسلط کاملتری داشته باشید و از طرفی زمانی برای بررسی و تحلیل تست های سال های گذشته داشته باشید .  برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان /

و اما …

بهترین زمان برای جمعبندی و مرور ، خرداد ماه است و هر دو گروه دانش آموزان پیش و فارغ التحصیلان باید یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای داشتن یک جمعبندی و مرور حرفه ای داشته باشند و حتما تکنیک های طلایی و کاربردی را در برنامه ریزی روزانه خود اجرا کنید تا با آمادگی بهتری سر جلسه ی کنکور حاضر شوید .


آیا می خواهید بدانید بهترین روش ها و تکنیک های جمعبندی کدامند و چگونه باید اجرا شوند ؟
آیا می دانید در خرداد ماه باید چگونه همزمان تشریحی و تستی کار کنید ؟
آیا میدانید رتبه ها چگونه و با چه روش هایی در خرداد ماه جابه جا می شوند؟
آیا سردرگم شده اید و نمی دانید روزانه چه مباحثی را بیشتر بخوانید ؟
آیا استرس دارید و ساعات مطالعه تان افت کرده است ؟
و…

همین الان از مشاوران برتر تهران بپرسید

9099071613


حرفهایی راجع به ماه های اخر مانده به کنکور


 برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان   :   از آن‌جا که فقط چند ماه تا زمان کنکور باقی مانده است برخی فکر می‌کنند نمی‌توانند نتیجه‌ی خوبی بگیرند و درس خواندن را رها می‌کنند و برخی هم با بی‌میلی این کار را انجام می‌دهند؛ بنابراین کسانی که درست و منطقی از فرصت استفاده می‌کنند خیلی سریع نتیجه‌های‌شان تغییر می‌کند. 

ماه های پایانی فرصت بسیار مناسبی برای مطالعه خواهید داشت و می‌تواند در نتیجه‌ی شما تغییر زیادی ایجاد کند؛ اما این‌که در ماه جمع‌بندی به طور دقیق چه‌کاری انجام دهید اهمیت بسیار زیادی دارد.

سعی کنید حداقل در روز 11 ساعت و درنهایت 13 ساعت درس بخوانید. اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، علتش این است که وقت تلف می‌کنید نه این‌که وقت ندارید. پس برای خودتان برنامه‌ریزی دقیقی از قبل معین کنید و خودتان را مقید به انجام آن کنید. به بودجه‌بندی سؤال‌های کنکور سال‌های قبل توجه کنید. بیش‌تر سعی کنید با خواندن مطلب‌های اصلی درصد خود را افزایش دهید.برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان /


9099071613


اگر می‌خواهید چگونگی روش جمع بندی و مطالعه در 2 ماه پایانی را بیاموزید و در مسیر موفقیت و جزء قبولی های کنکور امسال قرار بگیرید، مهارت‌هایی وجود دارد که باید آنها را بیاموزید و ما با بهره گیری از تجربیات چند ساله ی مشاوره کنکور و تجربیات شخصی موفق خودمان برای شما برنامه ویژه ای در نظر داریم.

ما به همراه شماری از رتبه های برتر کشور تصمیم گرفته‌ایم این طرح جمع بندی 2 ماهه را با قدرت هرچه تمام تر استارت بزنیم

مطمئنیم که با به کار گیری روش های مطالعه دروس، آسان‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردید،‌ در مسیر تلاش برای موفقیت در کنکور قرار خواهید گرفت.


ویژگی طرح جمع بندی 2ماهه مشاور گروپ:


⚫️مرور و روش جمع بندی در ماه های پایانی
? مطالعه و برنامه ریزی در هفته های پایانی
? تقویت مهارت های آزمون دادن و ارزیابی آزمون

تعیین اولویت بندی مباحث زود بازده تر
ویس های انگیزشی برای ماه های پایانی
تماس های روزانه
دریافت منظم گزارش کار شبانع و تحلیل گزارش کار

یک فرصت استثنایی برای افرادی که مایل به گرفتن نتیجه در 2 ماه پایانی تا کنکور هستند…

✔️ما به شما روش های مطالعه و جمع بندی دروس در 2 ماه پایانی تا کنکور را آموزش خواهیم داد…
زير نظر مشاوران برتر تيم مشاور گروپ



❌خدا نخواست؟؟؟❌
⛔️قسمت نبود؟؟؟⛔️

قسمت اراده ی من و توعه
برای هدفت بجنگ و حقت رو بگیر …
همه گفتن خدا نخواست !
اما من میترسم از اون دنیا …
میترسم بریم کنار خدا وایستیم ،
با گریه نگاش کنیم و بپرسیم:
اخه چرااااا نخواستی؟؟؟؟!…
بعد بگه من بیشتر از تو میخواستم اما تو نخواستی !
تو تلاش نکردی ! تو نجنگیدی !
تو اشتباه می کردی …
میترسم از اون دنیا !
می‌ترسم از این جواب …میترسم…

 بلند_شو_بجنگ 
  من_ادامه_میدهم
  روپوش_سفیدم_آرزوست





امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی کنکور در ماه رمضان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403