برنامه ریزی عید تا کنکور و شروع از صفر

برنامه ریزی عید تا کنکور

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی عید تا کنکور و شروع از صفر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , دوران طلایی نوروز را پشت سر گذاشتیم و وارد پروژه ی هفتم آزمون ها شدیم. در این دوره مهمترین چالشی که شما داوطلبان عزیز با آن روبرو هستید آشفتگی است . این آشفتگی ممکن است در اثر بی برنامگی برای طی کردن ادامه ی مسیر ایجاد شود.

برنامه ریزی عید تا کنکور

برنامه ریزی عید تا کنکور

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , در حال حاضر احتمالا سوالات زیر از ذهن شما می گذرد :

1- چه درس هایی را بخوانم؟
2- چه منابعی اهمیت بیشتری دارند؟
3- چگونه برنامه ریزی کنم؟


برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , با یک مثال توضیح می دهم که چگونه این آشفتگی را رفع کنید. فکر می کنم تا به حال شما مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک را دیده اید یا در مورد آن چیزهایی شنیده اید . در این مسابقه هر اتومبیلی پس از طی بخشی از مسیر مسابقه به باند کناری می آید و تعمیرات احتمالی روی آن انجام می شود . در فاصله ی زمانی خیلی کم یک تیم ماهر و با تجربه با سرعت خیلی زیاد و دقت مثال زدنی هر چهارم چرخ اتومبیل را تعویض می کنند تا ادامه ی مسیر را بدون مشکل و با سرعت بیش تری طی کد و مسابقه را با پیروزی به اتمام رساند.

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400  و آزمون های آزمایشی

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , تلفیقی از آزمون های نوروزی ، کتاب های جمعبندی و برنامه ریزی درسی در نوروز که در دوران طلایی نوروز به کمک شما شتافتند ، همان تیم ماهر هستند که چرخ های اتومبیل کنکور شما را در مدت زمان کوتاهی تعویض کردند تا شما با قدرت و سرعت بیشتری مسیر را ادامه دهید و پیش بروید و در نهایت با پیروزی مسابقه را تمام کنید.

اینک به بررسی پاسخ سوالات می پردازیم:

1-چه درس هایی را بخوانم؟

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , پیش از تعطیلات نوروز توصیه کردیم که درس ها را تمام نکنید اما اینک وقت آن رسیده با برنامه ای مدون درس های پیش 2 را تمام کنید و با کمال آمادگی به استقبال دوران جمعبندی بروید.

2- کدام منابع اهمیت بیشتری دارند

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , برای درس های پیش 2 کتاب های آبی را تمرین کنید . زیرا اولویت اصلی شما باید تمرین سوال های کنکورهای سراسری سال های گذشته باشد . کتاب اشتباهات متداول کانون را بررسی کنید. میزان مطالعه دروس عمومی را به تدریج افزایش دهید.

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , اگر قبل از نوروز نسبت اختصاصی به عمومی را 70 به 30 می خواندید الان 60 به 40 بخوانید . درس های عمومی را با دقت بیشتری مطالعه کرده و حتما از آنها خلاصه برداری کنید.

3- چگونه برنامه ریزی کنم؟

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , ترکیبی از برنامه ی راهبردی و برنامه ی شخصی آزمون ها را مورد توجه قرار دهید و در هر 3 آزمون شرکت کنید . البته باید توجه داشته باشید که در شخصی سازی برنامه افراط نکنید . در برنامه ی خود به دروس عمومی توجه بیشتری داشته باشید و در دروس اختصاصی از منابع مهمتر بهره ببرید و کتاب آبی قلم چی یا کتاب تست های سراسری چند سال اخیر را حتما تمام کنید.

توصیه ی مشاور :

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , تعداد آزمون هایی که برای مباحث پیش 2 می دهید کمتر است لذا مانند مسابقه ی فرمول یک با سرعت بیشتری پیش بروید . از طرفی امتحانات پایان سال هم به شما کمک خواهد کرد تا جمعبندی خوبی روی درس های پیش 2 داشته باشید و خودتان را آماده ی دوران جمعبندی بکنید.

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , روش مطالعه در ایام عید :

* دو الی سه روز را اختصاص دهید به استراحت و دیدن نزدیکان

* الویت مطالعه خود را اختصاص دهید به مباحث جمع بندی ازمون ازمایشی که در پیش دارید . معمولا بعد عید اکثر ازمونهای ازمایشی رویکرد جمع بندی دارند.

* نگران مباحث عقب مانده ی خود نباشید حتی برترین های سه رقمی کنکور گذشته نیز تا خرداد درگیر مباحث عقب مانده بودند.
پس باخیال راحت طبق برنامه جمع بندی ازمون فروردین پیش برید زمان جمع بندی سایر مباحث عقب مانده اردیبهشت جبران خواهندشد.

*مباحث جمع بندی خود را به سه دسته ضعیف متوسط و مسلط تقسیم کنید

* برای مباحث ضعیف نیاز دارید که دوباره کتاب رامطالعه کنید و تست بزنید.

* برای مباحث متوسط نیاز به مرور سریع جزوه و تست زدن دارید.

* برای مباحث مسلط شما باید نکات و خلاصه های خود را مرور کنید و تستهایی را که از قبل علامت گذاری کردید و جزء سوالهای مهم بودند کارکنید.


برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , تنوع مطالعه در اردیبهشت

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , در هر برنامه مطالعاتی باید تنوع دروس را رعایت کنید تا از خسته شدن و بی حوصلگی و کلافگی تان جلوگیری شود.

در هر روز سعی کنید ۴ تا ۵ درس مختلف را مطالعه کنید تا حوصله تان سر نرود و خسته نشوید و در ماه اردیبهشت از آنجا که به کنکور نزدیک تر شده اید و یک تایک مطالعه سبک عید را هم پشت سر گذاشته اید ممکن است استرس داشته باشید و کمی هم تنبل شده باشید. به همین خاطر باید برنامه مطالعاتی تان را جوری تنظیم کنید که بیش از حد خسته تان نکند.

آخرین فرصت ها برای شروع با برنامه ریزی تیم مشاوره ای مرکز مشاور گروپ :

برای‌ تهیه و اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه کافیه همین الان با شماره زیر تماس بگیرید :

9099071614

موفقیت در کنکور دقیقا شبیه مسابقه بوکسه

میدونم هر جور شده میخوای تو این دوئل بزرگ زندگیت موفق بشی. اما اجازه بده به عنوان دوستت یک نصیحت کنم.
سال کنکور رو من تشبیه میکنم به رینگ بوکس! تو این میدون نبردی بین انگیزه تو برای موفق شدن و افکار منفیت شکل گرفته
قطعا چند ضربه مهلک از حریفت (افکار منفی) میخوری شاید جاهایی هم زمین بخوری و اشک از گونه هایت سرازیر بشه، اما کسی تو رینگ بوکس گریه نمیکنه بلکه مثل یه مرد روی پای خودش وایمیسته و تا جایی که امکان دارد صورت حریفش رو خورد میکنه.

آیا حاضری چند سال بعد زمانی جلوی عزیزترین‌های زندگیت شرمسار بشی و بگی:

ببخشید من چند سال پیش احساس کردم موفق نمی شوم پس به همین دلیل شروع نکردم و ادامه ندادم، الان وضع زندگیم به این شکل در اومده!
اگر هدفی داری پس وایسا و با تمام وجود مبارزه کن.
متاسفانه تو این میدون نبرد باید پیروز بشی و گرنه تو همین رینگ دفن میشی.

اینکه چه کسی زودتر شروع میکنه مهم نیست بلکه این مهمه که چه کسی پشتکار و انگیزه بیشتری داره.
چقدر حاضری از روزمرگی‌های بیهوده بزنی و برای رویاهات تلاش کنی؟
خوب میدونم اگر تمام دنیا برات شرایط رو مهیا کنن اگر خودت نخوای موفق نمیشی
تو میتونی اشتیاق سوزان رو داشته باشی و حداکثر استفاده از زمان پیش روی خودت رو ببر تا بتونی به موفقیت بیشتر از قبل نزدیک بشی
یا میتونی مثل همون چند صد هزار نفری باشی که از شروع دوباره منصرف شدن و تبدیل شدن به سیاهی لشکر کنکور!
فرصت رو از دست نده و پر قدرت مطالعه خودت رو شروع کن و اگر هم شروع کردی قوی تر از قبل ادامه بده!
این ثانیه‌ها بی رحمانه میگذرن اما تو با تلاشت بهشون رحم نکن

اگر هنوز شروع نکردی ، برنامه ریزی و مشاوره با تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی و مهندسی ، حقوق ، وکالت ، تربیت معلم ، افسری و … در مرکز مشاور گروپ میتونه بهت کمک کنه . جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید .

تیم مشاوره و برنامه ریزی مرکز مشاور گروپ نه به شما پکیج 4 یا 2 ماه می دهند و نه تبلیغ فلان موسسه و فلان سی دی ، ما مسیر موفقیت خود را به شما می گوییم .

شما را راهنمایی می کنیم که چگونه در فرصت های باقیمانده بیشترین بهره را ببرید و رتبه ی خود را در آزمون های مانده تا کنکور بهبود بخشید و چندین تکنیک و روش حرفه ای های برنامه ریزی و درس خوندن خودمونو در اختیارتون قرار می دهیم .

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

5465

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , رتبه های برتر کنکور 96 لحظه های آخر را چگونه مدیریت کردند ؟

روز قبل از کنکور چه کردند ؟

پدرام افشار ( رتبه 4 تجربی) :
روز آخر درس نخواندم . صبح بیدار شدم و با خانواده بیرون رفتیم و محل آزمون را شناسایی کردیم. کار خاصی هم نکردم .شب ساعت 10 خوابیدم.

فرزین واحدی (رتبه 7 تجربی کشور) :
مثل روزهای دیگر رفتار کردم . دو سه صفحه از درس زمین شناسی را مرور کردم و اتفاقا یک سوال از آن قسمت آمد. عصر منزل پدر بزرگ هایم رفتیم. شب هم ساعت 10 خوابیدم.

غزاله تفاق ( رتبه 5 تجربی کشور ) :

هوای شهر یزد گرم بود و در خانه ماندم . من نتیجه را به خدا واگذار کردم و آرامش گرفتم . شب کنکور هم با خانواده شوخی کردیم و با احساس شادی خوابیدم.

نیلوفر حیدرپور ( رتبه 6 انسانی ) :

روز آخر چند ساعت خلاصه هایم را خواندم و بعد اتاقم را خلوت کردم تا ذهنم منظم شود . ساعت 10 با آرامش خوابیدم.

الهام احسانی مقدم ( رتبه 3 ریاضی کشور ) :

روز آخر کمی نگران بودم اما درس نخواندم. من بیشتر به بعد از کنکور فکر می کردم تا نگرانی ام کم شود. ساعت 10 هم خوابیدم.

امیر حسین رمضانی ( رتبه 12 انسانی کشوری)

روز آخر کار خاصی نکردم . توکل به خدا داشتم و برایم معمولی گذشت.

امیر عطا قربانی (رتبه 19 ریاضی کشوری) :

برگه ای از نکته های مهم نوشته بودم که مطالعه کردم و در منزل ماندم.

سینا ملکیان ( رتبه 2 ریاضی کشوری ) :

از صبح روز قبل تا ساعت 3 بعد از ظهر دین و زندگی خواندم و بعد همه چیز را کنار گذاشتم و با دوستانم بیرون رفتیم.

نمی گذاشتم کسی از کنکور حرف بزند و کلا شاد بودیم . به امامزاده شهرمان رفتیم و همه چیز را به خدا سپردم.
حال و هوای صبح کنکور برای تان چگونه بود ؟

پدرام افشار :

وقتی آدم مسیری را طی می کند اگر با برنامه پیش برود مشکلی پیش نمی آید . من هم از قبل برای روز کنکور برنامه داشتم . برای همین با آرامش سر جلسه رفتم . صبح ساعت 6 و نیم از خواب بیدار شدم و صبحانه خوردم و با خواهر و مادرم به محل برگزاری کنکور سراسری رفتیم.

فرزین واحدی :
روز کنکور ساعت 5 و نیم صبح بیدار شدم و پس از خواندن نماز صبح با پدر و مادر و خواهرم به سمت محل برگزاری کنکور رفتیم . چون دوستانم در حوزه امتحانی بودند احساس غربت نکردم . از کنکور راضی بودم.

غزاله تفاق :

مانند روزهای دیگر صبح ساعت 6 بیدار شدم و با مادر و پدر و خواهرم به سمت محل برگزاری کنکور رفتیم . کنکور برایم عادی بود . اما بعد از کنکور اتفاقاتی افتاد که وقتی به آن فکر کردم نتیجه گرفتم که اگر قبلا می دانستم چه اتفاقاتی می افتد آن را بهتر مدیریت می کردم. با وجود این ، همه ی اتفاقات را خوب مدیریت کرده بودم چون فکر می کردم عادی است.

نیلوفر حیدر پور :

چون محل حوزه ی امتحانی نزدیک منزلمان بود آرامش داشتم . ساعت 6 و نیم بیدار شدم و به همراه پدرم به سمت محل برگزاری کنکور رفتیم . از مادرم خواستم که نیاید چون نمی خواستم احساس کنم روز خاصی را در پیش دارم. جلسه ی کنکور خوب بود. فقط آخر جلسه مشکلاتی پیدا کردم اما چون خودم را برای همه چیز آماده کرده بودم برایم عادی بود.

الهام احسانی مقدم :

عادت داشتم صبح ساعت 5 و ربع بیدار شوم . همراه پدر و مادرم به سمت حوزه رفتیم و سعی کردم آرامش خوبی داشته باشم . روز کنکور آرامش بیشتری داشتم . رادیوی ماشین روشن بود و مجری برنامه با شادابی در مورد کنکور صحبت می کرد . برایم بسیار دل انگیز بود . دوستانم نیز در همان حوزه آزمون دادند و فضای جلسه برایم عادی بود.

امیر حسین رمضانی :

روز کنکور روزی آفتابی بود و من و مادرم ساعت 6 و نیم به سمت حوزه راه افتادیم . برایم روزی کاملا عادی بود.

امیر عطا قربانی :

صبح ساعت 6 و نیم بیدار شدم . شب قبل به دلیل رعد و برق شدید دیر خوابم برده بود. اما بی خوابی شب قبل زیاد بر وضعیت من سر جلسه ی کنکور تاثیر نداشت.

با پدر و مادرم به محل برگزاری کنکور رفتم . نکته ی مثبت این بود که کنکور در حوزه ای برگزار شد که آخرین آزمون را در همان جا داده بودم . خود کنکور هم مانند آزمون های جمعبندی کانون بود . فقط وقتی سوالات اختصاصی را دیدم کمی نگران شدن اما در کل برایم عادی بود.

سینا ملکیان :

ساعت 5 و نیم بیدار شدم و با پدر و مادر و بردارم به حوزه ی آزمون کنکور رفتیم. روز عادی ای بود . احساس نمی کردم دارم کنکور می دهم . ادبیات و دینی را که جواب دادم دیگر احساس می کردم.

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , کتاب هاي معرفي شده توسط رتبه هاي برتر

ادبيات:
نشر الگو مبحثي/تخته سياه براي قرابت/زبان فارسي نشر الگو
عربي:
فوت و فن(برغمدی)/ براي تست بيشتر گاج
دين و زندگي:
گاج نقره اي
زبان انگليسي:
مبتکران/ تيک8 گاج
رياضي:
مهر و ماه و کوله پشتی(درسنامه خوب)/ گاج و آبي کانون(تست)
زيست شناسي:
خيلي سبز و تخته سیاه (درسنامه)/ نشر الگو و گاج(تست)
فيزيک:
گاج ميکروطبقه بندي/ نشر الگو(تست هاي سخت)
شيمي:
مبتکران(درسنامه و تست)/ خيلي سبز(تست)

نباید های موفقیت

 تا حالا خیلی ازم پرسیدین برای اینکه تو درسام موفق شم و تو کنکور و امتحانا بترکونم چی کار کنم ؟
تا امروز همش گفتم چه کارایی و باید انجام داد..
 
 اما یه سری کارها هست که نباید انجام داد!

این هفتا کارو خوب بخون.
اگر تو هم اینکارارو انجام ندی مطمئن باش موفقیت در انتظارته !

?یک_ نباید ﺍﺯ زیر بار مسئولیت در ری! یعنی اگر قراره درس بخونی, بخون و بهانه های عجیب ، غریب نیار!

? دو_ نباید بزاری ترس بهت غلبه کنه .
با ترست روبرو شو. یعنی اگر درسی برات سخت و سنگین ازش نترس و مستقیم برو تو شیکم درس و تا یاد نگرفتی ولش نکن !

? سه_ نباید راحت طلب باشی . به خودت سختی بده. اگر هدفی داری باید براش بجنگی ، چرا که رسیدن به هدف کار آسونی نیست.

? چهار_ نباید ﻫﺮﮔﺰ ﻫﯿﭻ ﮐﺪوم ﺍﺯ ﮐﺎﺭﻫﺎت و ﺑﻪ “ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ”، “ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻣﻨﺎﺳﺐ”، “ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻌﺪ”، و بالاخص(فردا) ﻣﻮﮐﻮﻝ کنی . یعنی اگر قراره درس بخونی همون لحظه تصمیم بگیر و شروع کن به خوندن.

? پنج_ اگر چیزی مطابق میلت نباشه؛ نباید باعث شه که قید هدفتو بزنی بلکه سعی کن شرایط و به نفع خودت تغییر بدی. یعنی اگر امکانات مالی و یا شرایط خانوادگی مناسبی برای درس خوندن نداری ؛ بی خیال خوندن نشو ؛ بلکه همین شرایطو بهانه کن برای تلاش بیشتر و اینکه زودتر به هدفهات برسی تا بتونی شرایط و عوض کنی و خودتو بکشی بالا.

? شش_ نباید کم بیاری ! عشق به موفقیت باید تو خونت جریان داشته باشه . همونقد که هوا برات مهمه, پیشرفتم برات مهم باشه . یعنی عطش درس خوندن داشته باش به عشق روزی که به هدفهات برسی.

? هفت_ نباید خودتو و ﺑﺎ کسی ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ کنی؛ جز یه نفر و اونم مقایسه امروزت با دیروزت!
یعنی هر روز از یه نفر بیشتر درس بخون اونم از نفر دیروز خودت !!

برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , توجه کنید اگه قراره منابعی تهیه کنید

(چه دی وی دی چه کتاب چه جزوه )

 برنامه ریزی عید تا کنکور 1400 , سعی کنید تعیین منابع شما توسط کسی باشه که هیچ وابستگی و ارتباطی با هیچ موسسه ای نداشته باشه

بار ها و بار ها ما شاهد دانش آموزانی بودیم که میلیون ها تومان هزینه کردند ولی به دلیل ناآگاهی کل هزینشون هدر رفته…

✅اگه قراره هزینه کنید لطفا با اطلاع کامل و دقیق هزینه کنید

والدین عزیز

شما اگه قراره برای فرزندتون تو زمینه آموزش هزینه کنید حتما قبلش از مشاورین مطمئن در مورد کاری که قراره انجام بدید پرس و جو کنید …

بهترین افرادی که میتونن فرزند شما رو همراهی کنند کسایی اند که خودشون تونستن به بهترین رشته ها برسن…

مشاوره و برنامه ریزی هفتگی دروس توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز رشته های علوم پزشکی و مهندسی

روش صحیح خلاصه نویسی، نکته برداری و یادداشت برداری

مشاوره تحصیلی کنکور و برنامه ریزی

معرفی کتب و منابع درسی استاندارد برای موفقیت در کنکور

مشاوره روان شناسی برای غلبه بر استرس و هیجان

معرفی انواع آزمون های استاندارد و جامع کشوری

روش صحیح مطالعه دروس اختصاصی و عمومی

برطرف کردن روش های نادرست مطالعاتی

بودجه بندی سوالات کنکور سراسری

راهکارهای افزایش تمرکز حواس

تکنیک های تست زنی


پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی توسط تیم مشاوره ای

فارغ التحصیلان پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره زیر تماس بگیرید

9099071614

مهندس علیزاده … منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی عید تا کنکور و شروع از صفر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی