برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 در تعطیلات نوروز 98

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 در تعطیلات نوروز 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 : سلام دوستان و همراهان سایت مشاور گروپ . پیشاپیش نوروز باستانی و سال نو رو خدمت شما عزیزان تبریک عرض می کنیم و در سال جدید براتون بهترین ها رو آرزو داریم .


برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 



برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98   :  در این مطلب می خواهیم برای شما داوطلبان عزیز کنکور 98 که می خواهید از عید نوروز به عنوان فرصت طلایی در دوره آمادگی کنکورتان برنامه ریزی بسیار خوبی را آماده کنیم . همچنین می توانید قبل از مطالعه و استفاده از این برنامه ریزی از روش های مطالعه و نحوه برنامه ریزی عید نوروز از زبان دانشجویان رشته های علوم پزشکی حاضر در تیم تخصصی مشاور گروپ ؛ از طریق شماره تماس زیر سوالات خود را بپرسید تا بتوانید نتیجه مطلوب و درک بهتری از نحوه درس خواندن در نوروز داشته باشید .

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98   :  مدت زمان این برنامه ریزی از 23 اسفند ماه شروع می شود و تا 29 فروردین به طول می انجامد .( اگر دیرتر از این تاریخ برنامه را مشاهده می کنید ؛ می توانید باز هم از همین امروز آنرا استارت بزنید ) …

توجه داشته باشید که در صورت استفاده صحیح از این برنامه می توانید تا 60 درصد منابع کنکور 98 را جمعبندی کنید و با خیال راحتری به استقبال کنکور بروید .

همچنین قابل ذکر است که می توانید با استفاده از این برنامه در آزمون سنجش 30 فروردین ماه نیز شرکت کنید . هم چنین می توانید از برنامه ریزی 7 فروردین قلم چی 98 نیز دیدن کنید . برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 /



برنامه درسی روزانه و هفتگی ویژه آزمون 7 فروردین 98 قلمچی


برنامه پیش رو شامل گروه های آزمایشی زیر می باشد :

1- برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98   تجربی نظام جدید کنکور 98 در عید نوروز

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 2 3 3 2 4 2

2- برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98   ریاضی نظام جدید کنکور 98 در عید نوروز

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 2 4 3 3 4 3



برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : نحوه استفاده از برنامه ریزی جمعبندی کنکور نوروز 98


برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : این برنامه ریزی به صورت پیشنهادی و عمومی برای داوطلبان کنکور منتشر شده است ، می توانید برای اینکه حداکثر استفاده را ببرید آن را متناسب با شرایط خود شخصی سازی کنید . و چنانچه در حال حاضر دارای برنامه ریزی درسی مناسبی هستید و از آن نتیجه می گیرید از تغییر برنامه ریزی شخصی خود صرف نظر کنید .


  • آیا برنامه یک فرد سحرخیز با یک فرد شب زنده دار یکسان است؟
  • آیا می توان برای دو فردی که سرعت مطالعاتی متفاوتی دارند یک برنامه یکسان نوشت؟
  • برای فردی که در درس ریاضی ضعیف و دانش آموزی که در ریاضی قوی است.
    می توان یک میزان ریاضی در برنامه گنجاند؟

جواب سؤالات بالا و بی شمار سؤال مشابه دیگر واضح است: خیر! برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ باید مختص به شما باشد!

برنامه ریزی کنکور ۹۸ باید دارای انعطاف باشد

منعطف بودن برنامه ریزی کنکور از مهمترین ویژگی های آن است.
برنامه ریزی شما نباید به گونه ای باشد که اگر یک ساعت از برنامه عقب بمانید، برنامه شما در کل روز و هفته به هم بریزد.
تا از نگرانی آن که به تکمیل برنامه نرسید، استرس داشته باشید.
در برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ باید وقت هایی برای جبران یا تغییر برنامه وجود داشته باشد.
کسی که برنامه روزانه و هفتگی شما را می نویسد (خودتان یا با کمک مشاور مجرب) باید در نظر بگیرد که ممکن است پیش آمدهای گوناگونی منجر به تغییراتی در برنامه گردد و نباید کل برنامه ریزی با یک تغییر کوچک به هم بریزد.


  • میزان استراحت بین دروس باید چقدر باشد؟
  • آیا باید در پایان هر روز مباحث خوانده شده در روز را مرور کرد؟
  • دروس عمومی را چگونه بین دیگر دروس بچینیم؟
  • آیا صبح برای تست زنی مناسب تر است؟

هیچ مشاوری نمی تواند ادعا کند که جواب این سؤالات برای همه یکسان است.
مشاور با شناخت شما و نقاط قوت و ضعف و روش های مطالعه تان می تواند پاسخ این سؤالات را به شما بدهد.


  • مرور سه روز یک بار برای کدام درس ها مفید است؟
  • آیا نیاز است در پایان هر روز خوانده های آن روز را مرور کنید؟
  • در پایان هفته باید یک روز را به مرور دروس اختصاص دهید؟
  • دروسی مثل ریاضی و فیزیک را چگونه می توان مرور کرد؟
  • برای دروس عمومی چه برنامه ای برای مرور بازدهی مناسب را دارد؟
  • آیا مرور دروس به کمک تست زنی کافی است؟

پاسخ این سؤالات را یا با گذشت زمان و کسب تجربه می توان به دست آورد یا از مشاوران با تجربه پرسید.
اگر در سال کنکور خود هستید یا در یکی دو سال آینده، این آزمون آینده ساز در انتظار شماست، راه اول برای شما مناسب نیست.
به جای کسب تجربه و آزمون و خطا در روش های مختلف مطالعه و مرور، از تجارب شخص دیگری استفاده کنید.
یک مشاور با تجربه می تواند مسیر را برای شما بسیار هموارتر سازد.

چطور برای کنکور ۹۸ یک برنامه ریزی درسی مناسب بنویسیم؟

پیش از آنکه اقدامی کنید، نیاز است که به چند سؤال پاسخ دهید:

  • چند ساعت وقت آزاد در روز دارید؟
  • چه میزان از وقت آزادتان را می توانید به درس اختصاص دهید؟
  • نقاط قوت خود را چه می دانید؟
  • در چه دروسی ضعیف تر باقی دروس هستید؟
  • ساعات مدرسه شما به چه صورت است؟
  • آیا صبح زود تمرکز بیشتری دارید یا شب؟
  • در درس خواندن هدفمند، یک تازه کار محسوب می شوید یا یک حرفه ای؟
  • سرعت مطالعه شما در هر درس به چه صورت است؟

یک فرد با تجربه می تواند با شنیدن پاسخ هایتان و بررسی ضعف و قوتتان، شما را در این امر یاری دهد.
اگر اصرار دارید که برنامه ریزی برای کنکور ۹۸ را خودتان انجام دهید، باز هم لازم است برخی نکات و اصولی را که فقط با تجربه به دست می آید از یک مشاور مجرب یا یک فرد موفق در کنکور بپرسید.

سال سرنوشت سازی در انتظار شماست و یک برنامه ریزی کنکور مناسب می تواند شما را در مسیر درستی قرار دهد. پس با مشاوران سامانه “مشاور گروپ” تماس بگیرید.

شماره تماس 

9099071613

پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب .

مطالعه در دوران عيد، دو مزيت مهم دارد:

1- آمادگي مطالعاتي شما افت نمي‌کند

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  :  حتماً براي شما يا يکي از دوستانتان هم اتفاق افتاده است که در سال‌هاي گذشته به دليل مطالعه نکردن يا کم مطالعه کردن در دوران عيد يا تابستان، پس از شروع مجدد مطالعه احساس کرده‌ايد که کار دشواري در پيش داريد. البته در سال‌هاي گذشته به دليل نبودن حساسيت ويژه، اين موضوع اهميت چنداني نداشت، ولي در سال شرکت در کنکور، ارزش لحظات بسيار زياد و تعيين کننده است. يکي از زمان‌هايي که ممکن است شما در آن دچار افت يا پيشرفت درسي خوبي شويد همين ايام عيد است. اگر بدون برنامه و با اهمال پيش رويد، ممکن است که تا آخر تعطيلات همين گونه باشيد و براحتي زمان‌هاي مهم خودتان را از دست بدهيد.

2- فاصله خود را با رقبايتان حفظ خواهيد کرد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : در دوران عيد، برخي از داوطلبان کنکور که رقباي شما نيز محسوب مي شوند، درس مي‌خوانند و برخي ديگر درس نمي‌خوانند؛ در اين صورت، اگر شما خوب مطالعه کنيد، از کساني که درس نخوانده‌اند، سبقت گرفته و در ضمن فاصله خود را نسبت به دانش آموزاني که درس خوانده اند، نيز حفظ کرده‌ايد؛ پس براي دستيابي به يک رتبه خوب، لازم است که در روزهاي عيد بخوبي درس بخوانيد و با برنامه اي حساب شده وارد عمل شويد.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : حالا که اهميت مطالعه در روزهاي تعطيل نوروز را بخوبي دريافتيد، لازم است تا با برنامه درسي خوب، خود را براي اين کار آماده کنيد. باز هم تکرار مي‌کنم: حتماً به اين موضوع توجه داشته باشيد که به طور قطع، دسته‌اي از داوطلبان در روزهاي عيد مطالعه خواهند کرد و اگر شما جزو اين گروه نباشيد، عقب خواهيد ماند. براي يک مطالعه خوب و مثمر ثمر حتماً به مسايل زير توجه داشته باشيد:

الف- انگيزه و عمل را با هم به کار گيريد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : تعطيلات عيد براي بسياري از مردم و از جمله تک تک شما داوطلبان عزيز، جذابيت خاصي دارد؛ زيرا علاوه بر ديد و بازديدها، برنامه هاي سرگرم کننده تلويزيون يا مسافرت هايي که ممکن است به نقاط دور يا نزديک انجام شود، اين روزها را با زيبايي‌هاي خاصي همراه مي‌کند. ممکن است دوست داشته باشيد که در ايام نوروز مطالعه کنيد، اما حال و حوصله کار کردن را نداشته باشيد؛ بويژه اگر کار سختي مثل مطالعه در روزهايي باشد که بيشتر مردم در آن مشغول تفريح و شادي باشند. براي اينکه شروع به کار کنيد و قدم اول را برداريد، به اين فکر کنيد که داوطلبان زيادي مشغول به مطالعه هستند و اگر شما هم اين کار را انجام دهيد، مي توانيد نتيجه بسيار خوبي بگيريد و سال بعد در چنين روزهايي، فارغ از هر گونه عذاب وجدان و ناراحتي، به شادي و تفريح مشغول باشيد.

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : سريع شروع کنيد. وقتي شروع کرديد، برداشتن قدم هاي بعدي ساده‌تر مي‌شود و مي‌بينيد که کار مورد نظر، آن‌قدرها هم که فکر مي‌کرديد، سخت نيست؛ در ضمن، توجه داشته باشيد که رسيدن به هدف‌هاي شخصي، بيشتر با فشار رواني همراه است؛ زيرا بيشتر اوقات براي رسيدن به هدف با موانع مختلفي روبرو مي‌شويم. اگر به راحت بودن زندگي معتقد باشيد و خيال کنيد که ديگران تلاش نمي‌کنند و موفق مي‌شوند، به اين نتيجه مي‌رسيد که مشکلي در کار شما وجود دارد و در نتيجه در برخورد با هر مشکلي از آن صرف نظر مي‌کنيد و جزيي‌ترين ناکامي‌ها براي شما غيرقابل تحمل مي‌شود. پرکارها مي‌دانند که زندگي پر از سختي است و مي‌دانند که در راه رسيدن به هدف، موانع و ناکامي‌هاي متعددي در انتظار آنهاست. به همين دليل، اين افراد موانع را مي‌پذيرند و با عزمي جزم به مقابله با آنها مي‌روند.

ب- از شکست نترسيد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : بسياري از داوطلبان عزيز، که تا الان مطالعه خيلي خوبي براي کنکور نداشته اند، گمان مي کنند که اين ايام ديگر براي مطالعه دير است. اگر شما نيز جزو اين گروه هستيد، به جاي آنکه تسليم افکار منفي شويد، نحوه برخورد با اين افکار را بياموزيد تا تحت تاثير آنها قرار نگيريد. اين افکار را يادداشت کنيد تا بتوانيد طرز فکر و احساستان را تغيير دهيد. با نوشتن افکار منفي متوجه مي‌شويد که دليل طفره رفتن شما از کار، اين است که درباره آن به طور غيرمنطقي فکر مي‌کنيد؛ براي مثال، شما فکر مي‌کنيد که ايام نوروز براي مطالعه تمام دروس دير و اين موضوع از توان شما خارج است. ما به شما پيشنهاد مي‌کنيم که به جاي نگراني، کاري را که مي‌خواهيد انجام دهيد، در يک جدول بنويسيد و به جاي تفکر همه يا هيچ، به خود بقبولانيد که مجبور نيستيد همه کارها را در اين ايام انجام دهيد. همين که هر روز بخشي از درس هاي خود را مطالعه کرده يا چند تمرين را حل کنيد، احساس بهتري خواهيد داشت و ديگر به خود بدهکار نيستيد.

پ- مهم ها را دريابيد

نگاهي به آنچه قبلاً مطالعه کرده‌ايد، بيندازيد و ببينيد که کدام يک از دروس را خوب مطالعه کرده و کدام ها را ضعيف هستيد، و اصلاً طبق بودجه بندي دروس، کدام درس‌ها يا مباحث مهم ترند و وضعيت شما در اين درس ها چگونه است؟ وقتي به اين سؤالات پاسخ داديد، مي توانيد برنامه خوبي را براي خود تنظيم کنيد.

ت- برنامه‌ريزي کنيد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : اگر درباره زمان شروع کار خود تصميم گرفته‌ايد، بدانيد که بلندترين گام را براي رسيدن به هدف برداشته‌ايد، حتي پس از برنامه ريزي امکان دارد با وجود آنکه تصميم جدي گرفته‌ايد، به برنامه خود پايبند نباشيد و در اجراي آن کوتاهي کنيد؛ در اين صورت، لازم است فهرستي از عواملي که ممکن است شما را از شروع کار باز دارد تهيه کنيد و سپس به يافتن راه‌حل‌هايي براي برخورد با اين مسايل بينديشيد. اين روش به شما کمک مي‌کند تا نگرش جامع‌تري نسبت به کاري که تصميم به انجامش گرفته‌ايد، داشته باشيد و خواهيد ديد که بيشتر اوقات، يافتن يک راه حل مؤثر، راحت‌تر از آن است که تصور مي‌کرديد.

ث- توانتان را در نظر بگيريد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : يکي از بزرگترين مشکلاتي که داوطلبان را بسيار زود از مطالعه خسته مي‌کند، اين است که برنامه درسي خود را بالاتر از توان و يادگيري خود در نظر مي‌گيرند. اين موضوع باعث مي شود تا وقتي اولين مراحل مطالعه طبق برنامه انجام نشود، شما داوطلب عزيز دچار ياس و نااميدي شده و دست از کار بکشيد؛ به عنوان نمونه، برخي از داوطلبان که بعضي از دروس را تا الان مطالعه نکرده اند، گمان مي‌کنند که مي‌توانند آن را در ايام عيد به پايان برسانند، و وقتي در روزهاي اول دچار مشکل مي شوند و کند پيش مي‌روند، زمين و زمان را مقصر دانسته و دست از مطالعه مي کشند. به خودتان کمک کنيد، با خودتان رو راست باشيد و با در نظر گرفتن کاستي‌ها و نقاط قوت خود، يک برنامه ايده‌آل و خوب چيده و به آن پايبند باشيد؛ در اين صورت، اگر دچار ياس گرديديد، به خود نهيب بزنيد که هنوز زمان زيادي را در دست داريد و با کمي تلاش و کوشش بيشتر مي‌توانيد به برنامه‌تان عمل کنيد و سپس مجدداً برنامه خود را مطالعه کرده و آن را معتدل‌تر کنيد.

ج- در بهترين مکان مطالعه کنيد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : فضاي خانه‌ها در دوران عيد معمولاً به دليل ديد و بازديد، شلوغ و نامناسب براي مطالعه است. ممکن است که حضور شما در منزل، مهمانان يا شما را ترغيب کند تا براي مدت کوتاهي هم که شده در ديد و بازديد‌ها شرکت کنيد. همين موضوع کافي است تا براي ساعت‌هاي متوالي، وقت و فکر شما درگير شود. توصيه مي‌کنيم که در دوران عيد، مکان ساکتي را انتخاب کنيد. اگر امکان انجام چنين کاري براي شما وجود ندارد، بکوشيد که خود را عادت دهيد تا بر اساس ساعت مطالعاتي که از پيش تعيين مي کنيد، عمل نماييد؛ به اين ترتيب که در اتاق خود بمانيد و توجهي به رفت و آمدها نداشته باشيد و در جواب مهماني که به اتاق شما مي آيد، با متانت اشاره کنيد که در حال درس خواندن هستيد و زمان ديگري را به ديدن وي و صحبت با او اختصاص خواهيد داد. يادتان باشد که گفتن يک «نه» کوچک، بهتر از عذاب وجدان چند ساعته بيان کردن يک «بله» دردسر ساز است.

چ- خوش بگذرانيد

برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98  : خوش‌گذراني فقط اين نيست که شما در تمام ايام عيد مشغول ديد و بازديد و مسافرت و … باشيد. مي‌توانيد سه روز کامل را در اين پانزده روز، براي خودتان تعطيل کنيد و در آن سه روز، فقط به استراحت و تفريح در هواي دلچسب بهاري و مهماني و تمدد اعصاب بپردازيد. در اين سه روز، به هيچ عنوان مطالعه نکنيد، بازي فکري و بحث و جدل نداشته باشيد و بيشتر به انجام فعاليت‌هاي فيزيکي و گفتن و خنديدن و ورزش و تحرک سبک و استفاده از هواي بهاري بپردازيد. ممکن است که در ديدوبازديدهاي عيد، به فاميل و دوست و آشناياني که پشت کنکوري هستند، برخورد کنيد. مواظب باشيد که برخورد با اين افراد و صحبت هاي آنها، شما را تحت تاثير قرار ندهد.

حتماً به نکات زير براي داشتن يک عيد کنکوري دقت کنيد:

1- يادتان باشد که اين دوره فقط دو هفته است و نبايد انتظار داشته باشيد که تمام کارها و مطالعات عقب افتاده خود را بتوانيد در اين دوره انجام دهيد.
2- برنامه خود را پس از تنظيم به يک فرد آگاه نشان دهيد و در صورت لزوم از نظرات مشورتي وي بهره بگيريد.
3- اگر در پايان يک هفته ملاحظه نموديد که بخش قابل ملاحظه‌اي از تصميمات خود را اجرا نکرده‌ايد برنامه‌تان را مورد بازبيني قرار دهيد و قسمت‌هاي کم اهميت‌تر آن را حذف کنيد.
4- هر قدر هم پايه درسي تان ضعيف باشد، هيچ درسي را به طور کامل حذف نکنيد. در اين گونه دروس مي‌توانيد مباحثي را بيابيد که برايتان ساده تر باشد.
5- اگر تا الان طبق برنامه خوبي پيش رفته‌ايد، سعي کنيد که در اين ايام، همه دروس را در برنامه خود داشته باشيد.
6- به پشت کنکوري‌ها توصيه مي‌شود که ايام نوروز را به جمع بندي دروس سال چهارم اختصاص دهند. در اين دوره مي توان به رفع اشکلات مربوط به دروس سال چهارم پرداخت و با جمع بندي دروس براي مرحله آخر، که مرور همه سر فصل‌هاست، آماده شد.
7- برنامه درسي، گامي مؤثر در داشتن يک نوروز تحصيلي است. به صورت هفتگي و روزانه برنامه خود را تنظيم کنيد تا بتوانيد از تمام ساعات بيکاري نوروز استفاده کنيد. از هر برنامه چند نسخه تهيه کنيد و در نقاطي که بيشتر به آنها رفت و آمد داريد، بچسبانيد. انجام اين کار باعث مي شود تا حواستان بيشتر به برنامه درسي باشد.

8- زمان براي بازي و سرگرمي و مسافرت بسيار است. دوستان شما در حال سفر هستند، ولي شما با دوره کردن درس‌هاي گذشته، که اولين گام در آماده شدن براي بخش پاياني سال است، مي‌توانيد آنها را کاملاً از گردونه رقابت خارج کنيد.



2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی رایگان و حرفه ای جمعبندی کنکور 98 در تعطیلات نوروز 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403