برای تک رقمی شدن در کنکور 98 به این 5 تکنیک عمل کنید

تک رقمی شدن در کنکور

جهت مشاوره در زمینه برای تک رقمی شدن در کنکور 98 به این 5 تکنیک عمل کنید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تک رقمی شدن در کنکور : خیلی‌ها بر این باورند که با هزینه میلیونی و شرکت در کلاس‌های کنکور شانس صد در صدی برای قبولی در کنکور را خواهند داشت. اما میتوان بدون این هزینه های میلیونی نیز در کنکور قبول شد.

تک رقمی شدن در کنکور

چگونه بدون هزینه های میلیونی در کنکور رتبه تک رقمی بیاوریم؟

 تک رقمی شدن در کنکور :  اگر میخواهید در کنکور قبول شوید ولی نمیتوانید به انواع کلاس‌های تست زنی بروید و معلم خصوصی استخدام کنید ادامه مطلب زیر را بخوانید.

دانش آموزاني که در اين 8 ماه مانده به کنکور تصميم گرفته اند که براي شرکت در کنکور به صورت جدي اقدام کنند و به خودشان مي گويند «من تا الان جدي درس نخوانده ام» چند پيشنهاد مي دهيم تا بتوانند به نتيجه مورد نظرشان در کنکور برسند. تک رقمی شدن در کنکور

 تک رقمی شدن در کنکور : باور کنيد که مي توانيد

 تک رقمی شدن در کنکور : ممکن نيست هيچ دانش آموزي در مقطع پيش دانشگاهي وجود داشته باشد که ذهنش به طور کلي از اطلاعات درسي خالي باشد. با توجه به اين که يک دانش آموز سال پيش دانشگاهي، 11 سال تحصيل کرده و درس خوانده است، به هيچ وجه نبايد با خودش فکرکند که هيچ درسي را به خوبي فرا نگرفته است.

نکته اي که در اين جا خيلي مهم به نظر مي رسد اين است که بعضي دانش آموزان باور ندارند که ذهن شان خالي از مطالب مفيد و حتي کافي در درس خاصي نيست. چنين دانش آموزاني بايد در اولين قدم باور کنند که ذهن شان خالي نيست و اطلاعات زيادي دارند.

باورهاي منفي مانع پيشرفت مي شود و نبايد به خودشان القا کنند که زمان بسيار کم و درس هاي بسياري مانده است.

 تک رقمی شدن در کنکور : تست زدن درس هاي پيش دانشگاهي

 تک رقمی شدن در کنکور : با توجه به اين که درس هاي پيش دانشگاهي يک تمام شده است و دانش آموزان درس هاي پيش دانشگاهي يک را فرا گرفته اند، بهتر است يک هفته به خودشان فرصت بدهند و فقط تست هاي درس هاي پيش دانشگاهي يک را بزنند.

با اين کار مشکلات درسي ترم يک براي آن ها حل خواهد شد و مي توانند ترم 2 را هم با کلاس پيش بروند. يعني در همين ترم هم درس هاي پيش دانشگاهي 2 را بخوانند و هم تست هاي مرتبط با آن را بزنند.

 تک رقمی شدن در کنکور : دروس طلايي را با دقت بيشتري بخوانيد

 تک رقمی شدن در کنکور : درس هاي پايه هم از اهميت و ضريب بالايي در کنکور برخوردار هستند و بايد از بعضي از آن ها به عنوان درس هاي طلايي نام برد. براي خواندن درس هاي پايه، بهتر است داوطلبان آن ها را بر اساس ضريب شان در کنکور بخوانند.

وقتي به دانش آموزان گفته مي شود که درس هاي شان را بر اساس ضريب بخوانند يعني الزاما دليلي ندارد که همه کتاب هاي دبيرستان را کامل بخوانند و مي توانند فقط کتاب هايي را که از اهميت بيشتري برخوردارند با دقت و چندين بار مطالعه کنند. داوطلبان بايد مطالبي که در کنکور اهميت خيلي بيشتري دارد و فصل هايي را که تعداد تست هاي بيشتري از آن ها در کنکور مي آيد بيشتر و با دقت تر مطالعه کنند. تک رقمی شدن در کنکور

 تک رقمی شدن در کنکور : البته دانش آموزان نبايد هيچ کتابي را کلاً کنار بگذارند. يعني نگويند مثلا من فلان کتاب را به هيچ وجه نمي خوانم و کنار مي گذارم. تنها اجازه اي که اين دانش آموزان دارند اين است که بعضي فصل هاي بعضي کتاب هاي خاص را حذف و آن ها را تا حد امکان کمتر يا اصلا نخوانند. بهتر است اين فصل ها قسمت هايي از کتاب باشد که در کنکورهاي قبل تعداد تست هاي کمتري از آن ها آمده است.

 تک رقمی شدن در کنکور : زمان براي خودتان ذخيره کنيد

 تک رقمی شدن در کنکور : اگر دانش آموزي فکر مي کند در درسي خيلي ضعيف است و آن درس در رشته او از اهميت بالايي برخوردار است، بايد در اين زمان باقي مانده با کمک معلم هايش و تلاش خودش اين ضعف را برطرف کند.

در اين زمان باقي مانده تا کنکور ، ذخيره زمان بسيار مهم است؛ ذخيره زمان يعني اين که يک دانش آموز حجم محدود از درس ها را در زمان کمتري بخواند که به همين دليل توصيه مي شود که براي درس خواندن از دوستان موفق ترش کمک بگيرد تا زمان کمتري براي يادگيري از او گرفته شود.

زمان هاي مرده را با مرور زنده کنيد

 تک رقمی شدن در کنکور :  مرور برگه هاي خلاصه برداري شده که داوطلب از درس هايي که خوانده، برداشته است هم کمک زيادي به فرد مي کند.

داوطلبان مي توانند از اين برگه ها در زمان هايي که تلف مي شود مانند وقتي که در مترو يا اتوبوس هستند براي مرور درس هايي که خوانده اند، استفاده کنند تا از زمان هاي باقي مانده تا کنکور بهترين استفاده را کرده باشند.

تک رقمی شدن در کنکور



✔️اهمیت و ضرورت برنامه ریزی تخصصی برای قبولی در پزشکی✔️

? کسی که برای پیروزی و موفقیت خود برنامه ریزی نکنه در واقع برای شکست خود برنامه ریزی کرده?
اولین سئوالی که در ذهن دانش آموزای کنکوری که شروع به درس خوندن میکنن نقش میبنده اینه که? ” برای موفقیت درکنکور چطوری باید درس بخونم؟”?
برای موفقیت در کنکور دانش آموز باید☟
?درس ها رو چندین بار مطالعه کنه…
?تمرین تشریحی حل کنه…
?به موقع تست بزنه…
?مرور کنه..
?نقاط ضعف رو برطرف کنه و…. ?
 
?بعضی کارها اختصاص به زمان خاصی داره.☜ برای مثال مرور و نگهداری کلی بعضی از درس ها در تعطیلات عید انجام میشه…
?حجم کارهایی که یک دانش آموز کنکوری باید درسال کنکور انجام بده واقعا زیاده و همیشه اضطراب واسترس تمام نشدن درس ها و تست وجود داره و همین نگرانی باعث پایین اومدن بازده و کاهش تمرکز درسی میشه…
و اما سئوالی که مطرح میشه?” چطوری این همه کار رو میشه انجام داد؟” ?
پاسخ☜ برنامه ریزی صحیح همراه با پشتکار و تلاش است???
?برنامه ریزی یکی از اصول اساسی موفقیته و تمام امکانات؛ استعدادها وتوانایی های شما رو تو جهت رسیدن به هدفتون هماهنگ میکنخ و از اتلاف انرژی و وقتتون جلوگیری میکنه…???
حالا که به اهمیت برنامه ریزی پی بردی باید روش صحیح برنامه ریزی را نیز یاد بگیرین تا با استفاده از اون به خواسته ها و اهدافتون برسین????

رتبه های برتر


4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه برای تک رقمی شدن در کنکور 98 به این 5 تکنیک عمل کنید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403