my.medu.ir رتبه بندی

دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه my.medu.ir رتبه بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود مستقیم به سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir | سایت دریافت نتایج رتبه بندی معلمان 1402 از سایت my medu.ir امکان پذیر است: نتیجه رتبه بندی در هیچ یک از دسترسی های امور اداری دیده نمی شود و تنها راه مشاهده نتایج رتبه بندی معلمان سامانه مای مدیو خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه و راهنمای دریافت نتیجه رتبه بندی my .medu.ir با ما همراه باشید.

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان 1402

با راه اندازی سامانه مای مدیو توسط آموزش و پرورش تقریبا همه کارهای مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان در این سایت انجام می شود. این تجمیع کارها در my.medu.ir تا حدودی زیادی توانسته از سردرگمی معلمان، دانش آموزان و والدین آنها کاهش دهد. یکی از کارهایی که در مای مدیو انجام می شود مربوط به رتبه بندی معلمان است. سامانه جدید مشاهده نتیجه رتبه بندی my.medu.ir می باشد. برای ورود مستقیم به سامانه مای مدیو می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای ورود فرهنگیان به مای مدیو برای مشاهده رتبه بندی:

  1.  در قسمت نام کاربری کد ملی خود را وارد کنید.
  2.  در قسمت گذرواژه، کلمه عبور خود را وارد کنید.
  3.  کد امنیتی را مطابق عبارت درج شده روبروی آن وارد کنید.

سایت نتایج رتبه بندی معلمان

فرآیند دریافت نتایج رتبه بندی معلمان my medu.ir  آغاز شده است و کلیه فرهنگیانی که به استناد ماده 4 و 5 آئین نامه نظام رتبه بندی معلمان نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه رتبه بندی فرهنگیان rtb.medu.ir (سامانه رتبه‌بندی معلمان) اقدام نموده بودند حالا می توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir رتبه بندی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

همانطور که می دانید با توجه به دستورالعمل وزارتی رتبه بندی معلمان مبنی بر داشتن سنوات حداقل ۱۵ سال تجربی برای احراز رتبه ۴( دانشیارمعلم) و سنوات حداقل ۲۱ سال تجربی برای احراز رتبه ۵ ( استاد معلم)، لذا سنوات دوران تحصیل دانشسرای مقدماتی، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ۴ سال و تربیت معلم ۲ سال و نیز خدمت سربازی ۲ سال ( به جز خدمت سربازمعلم) از سنوات همکارانی که رتبه ۴ یا ۵ گرفته اند کسر خواهد شد.

برای احراز هر رتبه امتیاز نهایی ملاک نیست و هر فرد باید حداقل هر شایستگی و تجربه را کسب کند. همچنین امتیاز بیشتر در یک شایستگی، کسری دیگری را جبران نمی کند.

◽️ درجات رتبه بندی معلمان: حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه معلمان my .medu.ir در سراسر کشور در لیست زیر قرار گرفته است:
▫️رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز
▫️رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز
▫️رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز
▫️رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز
▫️رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.

آموزشیار معلم [۴۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

مربی معلم [۵۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

استادیار معلم [۶۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

دانشیار معلم [۷۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

استاد معلم [۹۰% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]

سامانه اعلام نتیجه رتبه بندی my.medu.ir

سامانه اعلام نتیجه رتبه بندی my medu.ir است و با توجه به آخرین تغییرات، نتایج رتبه بندی در سامانه my medu.ir نمایش داده خواهد شد. به منظور سهولت در کار شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت نتایج رتبه بندی معلمان در این مقاله قرار گرفته است و کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به my medu.ir هدایت شوید.

سایت دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

نحوه دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان

در ابن بخش از مقاله نحوه دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان در my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را با هم مرور می کنیم. ابتدا به پنجره خدمات واحد الکترونیک اداره آموزش پرورش my. medu. ir وارد شوید.

حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه فرهنگی بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور روی گزینه ورود بزنید.

نحوه ورود به سامانه دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید به پروفایل کاربری خود در my medu.ir وارد می شوید. حالا به راحتی در حساب کاربری خود روی گزینه رتبه بندی معلمان کلیک نمایید تا نتایج رتبه بندی برای شما به نمایش در آید.

سامانه دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

زمان اعلام نتیجه رتبه بندی معلمانmy.medu.ir

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتیجه رتبه بندی معلمانmy.medu.ir پیش از اتمام سال خواهد بود و تمامی احکام فرهنگیان مشمول رتبه بندی تا 7 اسفند ماه صادر خواهد شد. اما مطابق نظرسنجی ها و گزارش های اعلام شده ، تا امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ، تنها ۱۲ درصد فرهنگیان از رتبه نهایی خود مطلع گردیده اند.

اکثر این افراد هم از طریق هیات های ممیزه در ادارات از رتبه خود مطلع شده و درصد کمی هم بازنشستگانی هستند که رتبه قطعی آنها دیروز در my medu ir بارگذاری شد و برای دریافت نتیجه رتبه بندی به my.medu.ir مراجعه کرده اند.

افرادی که بعد از اعلام نتایج، رتبه قطعی خود را در my medu.ir مشاهده کرده اند با توجه به کسر امتیازات مربوط به اظهار نظر مدیر و ارزیاب در بخش های مشارکت در شوراها و تدریس به همکاران و همچنین نحوه اظهار نظر مدیر و ارزیاب، از رتبه اعلام شده در my. medu. ir ناراضی هستند و قطعا درصدزیادی از افراد که هنوز نسبت به دریافت نتیجه رتبه بندی خود در سایت نتایج رتبه بندی معلمان my medu ir اقدام ننموده اند نیز پس از اطلاع از رتبه خود به جمع این معترضین خواهند پیوست.

کسر امتیازات یاد شده بر خلاف وعده هایی که قبلا و پس از بارگذاری مستندات اعلام شده بود، صورت گرفته است و حتی ارزیابان هم امتیازات مذکور را تایید کرده بودند که این امتیازات پس از ارزیابی، توسط وزارت آموزش و پرورش حذف شدند!

مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان

اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دچار مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان در my medu.ir شدید و با پیام «این سرویس به زودی فعال خواهد شد» نگران نباشید چون راه حل آن را در این قسمت معرفی می کنیم.

❓چگونه احکام جدید رتبه بندی معلمان را مشاهده کنیم؟

روش اول: اگر با کلیک بر روی گزینه نتیجه رتبه بندی مای مدیو my. medu. ir، نمی توانید نتایج را ببینید می توانید به بخش حکم شاغلین مراجعه کنید.

حل مشکل عدم دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

روش دوم: برای دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu. ir، ابتدا به بخش فیش حقوقی بروید، در بخش نوار آدرس کلمه fish را در انتهای آدرس پاک کنید و به جای آن کلمه ordinance را بنویسید و اینتر بزنید. در این صورت در بخش حکم شاغلین my medu ir ordinance قادر به مشاهده نتایج رتبه بندی خود خواهید بود.

https://my.medu.ir/app/userservice/ordinance

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما با شما تماس می گیریم.

با خرید بسته های تماس از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.

مشاوره دریافت نتیجه رتبه بندی

نتایج رتبه بندی معلمان در هیچ یک از دسترسی های اداره دیده نمیشود و برای دریافت جواب رتبه بندی معلمان نیازی به مراجعه حضوری به بخش امور اداری فرهنگیان نیست. پیگیری مواردی خطا دار که طی نامه های امور اداری ارسال شده اند فقط از طرف مدیر مدرسه امکان پذیر خواهد بود.

مواردی که تیک rtb معلم خالی باشد اول باید خود معلم در rtb.medu.ir تایید بزند سپس مدیر مدرسه تایید بزند و مراحل بعدی کارگزینی – حراست – گزینش – ارزیاب خود به خود تکمیل خواهد شد. در مواردی که تیک مدیر ندارد می بایست مدیری که دفعات قبل تایید زده تایید بزند (اول لغو تاییدات را بزنید)

توجه داشته باشید که چنانچه همکاری رتبه ۴ یا ۵ را گرفته و سابقه تجربی کمتر از ۱۵ سال داشته باشد رتبه ی این فرد در نتایج رتبه بندی معلمان سایت my medu.ir  رتبه ی ۳  خواهد شد.

همچنین در سامانه رتبه بندی rtb سنوات با دوران تحصیل و سربازی و سوابق کاری و بیمه پردازی در سایر ارگانها حساب شده که قابل قبول نخواهد بود و برای رتبه های ۴ و ۵ محاسبه نمی شوند. ضمنا خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی در این مرحله از رتبه بندی معلمان لحاظ نخواهد شد.

🔰 امکان رتبه ۳ شدن برای معلمان با سابقه زیر ۵ سال وجود دارد؟

بله، از آنجایی که ملاک سابقه خدمت برای رتبه های ۱ تا ۳ وجود ندارد امکان رتبه ۳ شدن برای همه معلمان وجود خواهد داشت.

🔰دریافت رتبه ۱ یا ۲  برای معلمان با سابقه بالا (مثلا ۳۰ سال) امکان پذیر است؟

بله، ملاک اصلی تعیین رتبه مدارک و مستنداتی است که در سامانه بارگذاری کرده اید و اگر همکاری حتی با سابقه ۳۰ سال مجموع امتیاز مستندات ش به اندازه رتبه ۱ باشد در زمان دریافت جواب رتبه بندی معلمان معلمان همان رتبه برایش اعمال می گردد.

🔰معوقات رتبه واقعی هم پرداخت می‌ شود؟

بله، در صورتی که رتبه بالا تر از ۱ شده باشید معوقات رتبه های واقعی پرداخت خواهد شد، به عنوان مثال اگر کسی رتبه ۵ شده باشد این مبلغ حداکثر حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.


نیرو های اداری آموزش‌ و‌ پرورش شامل رتبه‌ بندی می‌ شوند؟

به گفته ی معاون امور مجلس آموزش و پرورش:

طبق قانون، کارکنان اداری مشمول رتبه‌ بندی معلمان نمی‌ شوند البته با هماهنگی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، نامه‌ای به دولت ارسال شد تا لایحه‌ ای برای رتبه‌بندی ۴ هزار و ۳۰۰ نیروی اداری تنظیم و به مجلس ارسال شود.

کارکنان اداری آموزش و پرورش بدانند در حال رایزنی هستیم تا ۴ هزار و ۳۰۰ نیروی اداری هم مشمول طرح رتبه‌ بندی معلمان شوند.

اعتراض به رتبه بندی معلمان

با توجه به شیوه رتبه بندی، اعتراض به رتبه بندی معلمان امری محتمل خواهد بود و ممکن است بسیاری از افراد بعد از دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir  به رتبه احراز شده معترض باشند. به همین دلیل وزارت آموزش پرورش امکان اعتراض به نتیجه رتبه بندی را در سایت my.medu.ir فراهم نموده است و در حدود ۱۰ روز فرصت وجود دارد ولی مراحل اعتراض و نحوه اعمال دقیق آن هنوز از سمت وزارتخانه اعلام نشده و ابهاماتی در این خصوص وجود دارد.

my.medu.ir سایت

برای دریافت آخرین اطلاعات در زمینه زمان و نحوه ثبت اعتراض به نتیجه رتبه بندی my.medu.ir کلیک کنید.

به گفته ستاری فرد ، معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، تاکنون 930 هزار پرونده رتبه‌بندی برای معلمان شاغل و بازنشسته تشکیل شده است و 130 هزار نفر نیز نو معلم هستند.

♦️احکام قطعی 411 هزار نفر صادر و از این تعداد 66 هزار و 263 نفر بازنشسته و شاغلان 345 هزار و 607 نفر هستند.
♦️با دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان مشخض شده است که 31 هزار و 592 نفر رتبه یک، 81 هزار و 28 نفر رتبه دو، 218 هزار و 581 رتبه سه، 13 هزار و 168 نفر رتبه چهار و تنها 1238 نفر رتبه پنجم را کسب کرده اند!

♦️معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه ای اعلام کرد که تا پایان سال 1401 رتبه‌بندی فرهنگیان را به سرانجام می‌رسانیم .افرادی که احکام قطعی آنها صادر شد می‌توانند آن را در پروفایل شخصی خود در سامانه مای مدیو my.medu.i مشاهده کنند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به مبحث دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما معلمان و فرهنگیان عزیز مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه تغییر سامانه اعلام نتایج رتبه بندی معلمان از rtb.medu.ir به my.medu.ir به تازگی رخ داده است، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان چیست؟

✔️سامانه my.medu.ir جهت مشاهده ی احکام رتبه بندی در دسترس فرهنگیان است. برای دریافت راهنمای تصویری ورود به سایت دریافت نتایج رتبه بندی my medu.ir به مقاله مراجعه نمایید.

✔️تاریخ اعلام نتایج رتبه بندی معلمان چه زمانی اعلام شده است؟

✔️زمان دریافت نتیجه رتبه بندی از سایت رتبه بندی معلمان my.medu.ir پیش از اتمام سال خواهد بود و تمامی احکام فرهنگیان مشمول رتبه بندی تا 7 اسفند ماه صادر خواهد شد.

✔️اعتراض به نتایج رتبه بندی معلمان امکان پذیر است؟

✔️بله، به گفته وزارت آموزش و پرورش کسانی که بعد از مشاهده و دریافت نتیجه رتبه بندی my medu ir به درجات رتبه بندی معلمان معترض باشند می توانند با مراجعه به سایت احکام رتبه بندی نارضایتی خود را اعلام کنند.

3.3/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه my.medu.ir رتبه بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کبری علیخانی

    سلام چرا من اعتراض زدن و تایید الان اسم من داخل لیست اعتراضات نیست

    پاسخ
  2. فرزانه زنگنه

    به رتبه خودم اعتراض دارم .

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403