رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان | نحوه بازیابی رمز ورود

بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان

جهت مشاوره در زمینه رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان | نحوه بازیابی رمز ورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بررسی موضوع بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان و نحوه بازیابی رمز ورود سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir پرداخته ایم. راهنمای ارائه شده در این مقاله قطعا برایتان مفید خواهد بود. با مشاور گروپ، همراه باشید.

کارشناسان مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان rtb.medu.ir ، پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان

رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان برای فرهنگیان گرامی که برای ثبت نام در این سامانه اقدام نموده اند تعریف می شود. همکاران می‌توانند با درج نام کاربری و رمز عبور سامانه رتبه بندی به پروفایلی که داشتند وارد شوند. در صورت نداشتن رمز سامانه رتبه بندی معلمان بعد از ورود به rtb medu ir بر روی دکمه بازیابی کلمه عبور کلیک نمایید.

یکی از مشکلات سامانه رتبه بندی معلمان فراموشی رمز عبور است اما اگر کلمه عبور در سامانه رتبه بندی معلمان را فراموش کرده اید نگران نباشید، زیرا دو قابلیت برای بازیابی رمز سامانه رتبه بندی پیش‌بینی شده است. یکی دریافت رمز رتبه بندی از طریق پنل و دیگری دریافت رمز عبور سایت رتبه بندی از طریق ارسال پیامک به گوشی.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان، اینگونه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت‌نام فرصت داشته باشد. فرم‌ ها و موارد دیگر در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir طرح ریزی شده و سعی شده است تا این سامانه محیط کاربری ساده‌ای داشته باشد.

امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی رتبه بندی معلمان به منظور ورود اطلاعات در سامانه رتبه بندی نیز مشخص شده‌ است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همکارانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، داده می‌شود و جای نگرانی نیست.

سجاد سیاح تاکید کرد: جامعه هدف ما بیش از ۸۰۰ هزار نفر است که این اقدام به منظور کنترل بار ورود به سامانه انجام و طی ۹ روز ثبت‌نام‌ها انجام می‌شود. تست‌های فنی نشان می‌دهد که نباید مشکل خاصی در این زمینه داشته باشیم.

سرورها و پهنای باند ویژه اختصاص داده شده و اقدامات زیرساختی و سخت‌افزاری انجام شده و مسئله خاصی وجود نداشته است. با این حال همکاران ما رصد لحظه‌ای خواهند داشت و معلمان می توانند پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در سامانه رتبه بندی معلمان  به rtb.medu.ir وارد شوند.

بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان بسیار ساده است. اگر اولین بار است که به این سامانه مراجعه می کنید هم می توانید در صورت نداشتن رمز عبور بر روی دکمه بازیابی کلمه عبور کلیک نمایید.

rtb.medu.ir

  • در صورت فراموشی رمز عبور در سامانه رتبه بندی معلمان باید پس از ورود به سامانه rtb.medu.ir، مطابق تصویر زیر روی بازیابی کلمه عبور کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان rtb.medu.ir

  • در صفحه بازیابی کلمه عبور سامانه رتبه بندی معلمان ، کد پرسنلی کد ملی و شماره تلفن همراه خود را یادداشت نمایید.

فراموشی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

  • لازم به ذکر است از دو طریق می توانید بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان را انجام دهید. روش اول احراز هویت از طریق دریافت پیامک در پنل و روش دوم احراز هویت با ارسال پیامک از گوشی. بعد از انتخاب روش احراز هویت روی مرحله بعد کلیک کنید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان rtb.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • حالا رمز عبور رتبه بندی معلمان برای شما ارسال می گردد. با رمز سامانه رتبه بندی معلمان در صفحه اصلی سایت رتبه بندی می توانید به پروفایل کاربری خود وارد شوید.

در صورتیکه در مراحل ورود به سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir یا بازیابی رمز عبور رتبه بندی معلمان دچار مشکل شدید، می توانید همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

9099071613

دریافت رمز ورود سامانه رتبه بندی معلمان با کد ملی

دریافت رمز ورود سامانه رتبه بندی معلمان با کد ملی از طریق نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل رتبه بندی معلمان داشتند امکان پذیر است. همانطور که در بخش قبل دیدیم در صورت فراموشی رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان امکان بازیابی رمز ورود سامانه رتبه بندی معلمان نیز وجود دارد.

پشتیبانی سامانه رتبه بندی فرهنگیان

پشتیبانی سامانه رتبه بندی فرهنگیان به منظور رفع مشکلات معلمان گرامی در هنگام ورود به سامانه رتبه بندی معلمان ایجاد شده است. برای رفع مشکلات خود می توانید به https://ticket.medu.ir/ مراجعه نموده و سوالات خود را بپرسید و منتظر دریافت پیام از سمت پشتیبانی سامانه رتبه بندی معلمان باشید. شماره تماس پشتیبانی سامانه رتبه بندی معلمان چیست؟ جهت مشاهده شماره پشتیبانی سایت مای مدیو my.medu.ir کلیک نمایید.

علاوه بر این راه، معلمان سراسر کشور می توانند برای استفاده از خدمات سامانه rtb medu ir و رفع مشکلات سامانه رتبه بندی معلمان از جمله دریافت رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 12 شب امکانپذیر است.

کدام بخش وزارتخانه پاسخگوی مشکلات سامانه است؟

سیاح در پاسخ به اینکه در صورت بروز مشکل، کدام بخش وزارتخانه پاسخگو است و فرهنگیان باید با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟ گفت: تمام مناطق آموزش و پرورش موظف شده‌اند میزکار رتبه بندی داشته باشند. امروز اطلاعیه‌ ای از سوی امور اداری یا مرکز سنجش منتشر و شماره تماس و نحوه پشتیبانی در سامانه پاسخگویی مشکلات رتبه بندی معلمان قید خواهد شد تا همکاران بتوانند پیگیری کنند.

لازم به ذکر است صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز در این باره گفته، معلمان بر اساس برنامه زمان بندی شده و مبتنی بر شماره ملی خود می‌توانند مدارک و مستندات خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا بر اساس آن، نظام رتبه بندی و شایستگی و صلاحیت آنها مورد بررسی قرار گیرد و در بازه زمانی یک ماهه اقدامات لازم انجام شود.

به گفته وی و بر اساس هماهنگی وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه، تلاش بر این است که بخشی از مطالبات فرهنگیان درخصوص موضوع رتبه بندی شهریور ماه به صورت علی‌الحساب در اختیار فرهنگیان قرار داده شود تا از ماه‌های آینده و با صدور احکام بتوان نسبت به اجرای تمام و کمال نظام رتبه بندی اقدام کرد.

  • به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم.
  • جدول زمانبندی رتبه بندی معلمان مشخص شده‌ است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
 

تغییر رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان

بعد از ورود به پروفایل کاربری خود می توانید برای افزایش امنیت حساب کاربری و اطلاعات خود، از بخش تغییر رمز عبور، به تغییر رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان بپردازید. توجه داشته باشید که گاهی اوقات سامانه رتبه بندی برای تغییر رمز دچار اشکال می شود و ممکن است اجازه تغییر رمز کلمه عبور رتبه بندی معلمان را به شما ندهد. برای رفع این مشکل، می توانید مدتی بعد مجددا فرآیند تغییر رمز سایت رتبه بندی را امتحان کنید.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان و مسائل پیرامون آن از جمله دریافت کلمه عبور در سامانه رتبه بندی معلمان و بازیابی آن پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر بعد از مطالعه این مقاله همچنانی سوالی در ذهن شماست نگران نباشید.

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان چیست؟

✔️رمز ورود به سامانه رتبه بندی معلمان کلمه عبوری است که برای ورود به پر.فایل کاربری rtb.medu به کار می رود. برای مشاهده راهنمای دریافت و بازیابی رمز رتبه بندی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه بازیابی کلمه عبور رتبه بندی معلمان چگونه است؟

✔️رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان با استفاده از کد ملی، کد پرسنلی و شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام در سامانه رتبه بندی فرهنگیان ثبت کرده بودید، قابل بازیابی خواهد بود. راهنمای تصویری بازیابی رمز رتبه بندی را در همین مقاله مشاور گروپ ببینید.

✔️شماره پشتیبانی سامانه رتبه بندی معلمان را از کجا پیدا کنم؟

✔️برای رفع مشکل سامانه رتبه بندی معلمان می توانید ضمن استفاده از خدمات تلفن پشتیبانی سامانه رتبه بندی معلمان که در مقاله به آن اشاره شده است، با ما تماس بگیرید. 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رمز عبور سامانه رتبه بندی معلمان | نحوه بازیابی رمز ورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی