بارم بندی امتحانات ۱۴۰۲ | تمامی مقاطع

بارم بندی ۱۴۰۰ امتحانات | تمامی مقاطع

جهت مشاوره در زمینه بارم بندی امتحانات ۱۴۰۲ | تمامی مقاطع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بارم بندی امتحانات چه اهمیتی دارد؟ بارم بندی چیست؟ بارم بندی امتحانات تعیین سرفصل هایی از کتاب درسی است که قرار است سوالات آزمون از آن بخش ها طراحی شود. بدین ترتیب با اطلاع از بارم بندی فصل‌های مختلف کتب درسی می‌توانید فرصت و توان خود را به درستی بین آن ها تقسیم‌ کرده و برای خواندن فصول مهم تر که نمره بیشتری به خود اختصاص می دهند زمان بیشتری بگذارید. اگر با تکیه بر این اولویت بندی برای امتحانات برنامه ریزی کنید قطعا نتیجه بهتری در امتحانات نهایی کسب خواهید کرد.

با توجه به جدیدترین تغییرات کنکور سراسری۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، موفقیت در امتحانات نهایی و کسب نمره بالا در این آزمون ها می توانند احتمال موفقیت شما را افزایش دهند. به همین خاطر در این مقاله بارم بندی امتحانات نهایی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای تمامی مقاطع ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه ارائه داده شده است. در این مقاله همراه مشاور گروپ همراه باشید.

اگر سوالی درباره امتحانات نهایی دارید می توانید در بخش دیدگاه های همین مقاله سوال خود را بنویسید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. همچنین می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت

ساعت پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ۸ صبح تا ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

بارم بندی امتحانات نهایی تمامی مقاطع

بارم بندی امتحانات

بارم بندی امتحانات به چه دردی می خورد؟ یکی از مواردی که برای دانش آموزان دارای اهمیت می باشد، آگاهی از بارم بندی سوالات امتحانی نهایی می باشد. دانش آموزان با آگاهی از بارم بندی ۱۴۰۱، می توانند برنامه ریزی درسی خود را به صورت دقیق تر انجام دهند. به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان، بارم بندی سوالات امتحانی برای هریک از مقاطع ابتدایی، دروس متوسطه اول و متوسطه دوم در این مقاله ارائه داده شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بارم بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی، دوره‌های اول متوسطه و دوم متوسطه رشته‌های نظری و علوم و معارف اسلامی سال تحصیلی 1402-1401 جهت بهره برداری دبیران سراسر کشور اعلام شد. درگاه دفتر برنامه‌ریزی درسی و تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری به نشانی talif.sch.ir  این بارم بندی را منتشر کرده است.

     برای مشاهده بارم بندی متوسطه اول کلیک کنید      

بارم بندی دروس متوسطه دوم

در نامه ارسال شده توسط حجت الاسلام و المسلمین دکترعلی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش به دکتر زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش به سه نکته مهم در باره بارم بندی دروس متوسطه دوم اشاره شده که عبارتند از:

۱- برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کتاب جدیدی تالیف نشده است؛

۲- طرح سوال برای مدارس خارج از کشور در همه پایه‌ها و نوبت‌ها برمبنای بارم بندی شهریورانجام شود؛

۳- طرح سوال برای امتحانات دی ماه بر مبنای بارم بندی شهریور انجام شود.

در ادامه جدیدترین بارم بندی دروس متوسطه دوم (بارم بندی امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۲) برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به تفکیک ارائه شده است.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در زمینه نحوه مطالعه دروس مطابق با بارم بندی امتحانات نهایی نوبت دوم دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

بارم بندی امتحانات پایه دهم

پایه دهم اولین سال تحصیلی است که دانش آموز در آن انتخاب رشته کرده و متناسب با رشته تحصیلی مورد علاقه خود به مطالعه دروس می پردازد. امتحانات نوبت دوم پایه دهم به صورت نهایی برگزار می شود بنابراین اطلاع از بارم بندی متوسطه دوم جهت کسب نمره بهتر در آزمون نهایی اهمیت دارد.

بارم بندی امتحانات دهم برای دروس فارسی ۱ ، نگارش ۱ ، فارسی و نگارش ۱ ، علوم و فنون ادبی ۱ ، عربی ۱ ، دین و زندگی۱ ، منطق ، زبان انگلیسی ۱  ، جغرافیای ایران و  استان شناسی ، تاریخ ۱، جامعه شناسی۱ ، اقتصاد ، هنر ، تربیت بدنی ، تفكر و سواد  رسانه ای، آمادگی دفاعی پایۀ دهم نظری و پایۀ دوازدهم فنی و حرفه ای و کاردانش ، کارگاه کارآفرینی و تولید ، فیزیک ۱،  شیمی ۱،  زیست شناسی ۱،  آزمایشگاه علوم ۱،  ریاضی و آمار ۱ ـ ریاضی ۱ ـ هندسه ۱ در این فایل مشخص شده است.

با دریافت PDF بارم بندی امتحانات پایه دهم به بارم بندی امتحانات بر اساس رشته های مختلف از جمله بارم بندی امتحانات دهم انسانی، تجربی و ریاضی دسترسی خواهید داشت:

بارم بندی امتحانات نوبت دوم دهم تجربی

بارم بندی امتحانات نوبت دوم دهم انسانی

بارم بندی امتحانات نوبت دوم دهم ریاضی

بارم بندی امتحانات نهایی دهم ۱۴۰۱
دریافت بارم بندی امتحانات دهم

 

بارم بندی امتحانات پایه یازدهم

امتحانات نهایی سال یازدهم برای دانش آموزان این پایه اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که دانش آموزان یازدهم مشغول آماده سازی خود برای شرکت در کنکور سراسری سال بعد می باشند. مطالعه هر چه دقیق تر دروس پایه یازدهم می تواند تاثیر قبولی در کنکور را افزایش دهد.

همچنین بر اساس بارم بندی دروس متوسطه دوم برای مطالعه مطالب مهم تر برنامه ریزی می کنید و قطعا نتیجه بهتری در امتحانات نهایی کسب خواهید کرد.

بارم بندی امتحانات یازدهم برای درس های فارسی ۲ ـ نگارش ۲ ـ فارسی و نگارش ۲ ـ علوم و فنون ادبی۲ –  عربی زبان قرآن ۲ – دین و زندگی ۲-  فلسفه ۱-  جغرافیای ۲ – تاریخ ۲ از بعثت پیامبر اسلام تا پایان صفویه – تاریخ معاصر ایران – جامعه شناسی ۲- روان شناسی – انسان و محیط زیست – فیزیک ۲ شیمی ۲ – زیست شناسی ۲ – آزمایشگاه علوم ۲ – زمین شناسی – ریاضی ۲ ، هندسه ۲ ، ریاضی و آمار ۲ ، حسابان و آمار و احتمال توسط آموزش و پروش اعلام شده.

برای دریافت PDF بارم بندی امتحانات پایه یازدهم روی لینک داخل جدول کلیک کنید. در این فایل بارم بندی امتحانات نهایی رشته های مختلف موجود است:

بارم بندی امتحانات نوبت دوم یازدهم تجربی

بارم بندی امتحانات یازدهم انسانی ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات یازدهم ریاضی

بارم امتحانات یازدهم
دریافت بارم بندی امتحانات یازدهم

 

بارم بندی امتحانات پایه دوازدهم

سرنوشت ساز ترین سال تحصیلی هر دانش آموز سال دوازدهم است چرا که در این پایه تحصیلی دانش آموز در کنکور سراسری شرکت می کند و به این ترتیب آینده خود را می سازد. با توجه به تغییرات کنکور و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اهمیت امتحانات نهایی دوچندان می شوند.

با اطلاع از بارم بندی پایه دوازدهم می توانید مطالعه دروس را بر اساس اهمیت و تاثیری که دارند مطالعه کنید تا موفقیت خود را در آزمون نهایی و کنکور سراسری تضمین کنید.

بارم بندی امتحانات پایه دوازدهم برای دروس زیر ارائه شده است:

فارسی ۳، نگارش ۳، فارسی و نگارش ۳ و علوم و فنون ادبی ۳ –  عربی زبان قرآن ۳ – دین و زندگی ۳ –  فلسفه ۲ – جغرافیای ۳ –  تاریخ ۳ –  جامعه شناسی ۳ –  هویت اجتماعی (علوم اجتماعی) – تحلیل فرهنگی (مطالعات فرهنگی) – سلامت و بهداشت – مدیریت خانواده و سبک زندگی ویژۀ دختران – مدیریت خانواده و سبک زندگی ویژۀ پسران – فیزیک ۳ –  شیمی ۳ –  زیست شناسی ۳ – ریاضی ۳ ، هندسه ۳ ، ریاضی و آمار ۳ ، ریاضیات گسسته و حسابان ۳

برای دانلود فایل PDF بارم امتحانات دوازدهم روی لینک زیر کلیک نمایید:

بارم بندی امتحانات دوازدهم تجربی ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات دوازدهم ریاضی ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات دوازدهم انسانی ۱۴۰۱

بارم امتحانات دوازدهم
دریافت بارم بندی امتحانات دوازدهم

بارم بندی امتحانات اول متوسطه

بارم بندی امتحانات علوم و معارف اسلامی

دانش آموزان علوم و معارف اسلامی هم باید از اهمیت امتحانات نهایی و تاثیر آن در کنکور سراسری مطلع باشند چون طبق تغییرات جدید کنکور سوابق تحصیلی در نتیجه و رتبه کنکور تاثیر مستقیم 40 درصدی دارد و سال های بعد این درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین دانش آموزان باید از ابتدای سال دهم خود را برای این اتفاق آماده کنند و در امتحانات نهایی خوش بدرخشند. به همین دلیل آگاهی از بارم بندی امتحانات علوم و معارف اسلامی می تواند به شما در این مسیر کمک کند.

ما در این بخش از مقاله لینک دانلود PDF بارم بندی امتحانات علوم و معارف اسلامی را برای دروس عربی، زبان قرآن – احکام – علوم و معارف قرآنی – اصول عقاید – اخلاق – جریان شناسی اندیشه های معاصر – تاریخ – اقتصاد و تحلیل فرهنگی ارائه می کنیم. برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید.

بارم امتحانات علوم و معارف اسلامی
دریافت بارم بندی امتحانات علوم و معارف اسلامی

بارم بندی متوسطه اول

بارم بندی امتحانات متوسطه اول برای درس های آموزش قرآن – پیام های آسمان – عربی، زبان و قرآن – فارسی و نگارش – مطالعات اجتماعی – ریاضی – علوم تجربی – تربیت بدنی و سلامت – تفکر و سبک زندگی – زبان انگلیسی – هنر – آمادگی دفاعی کار و فناوری برای تمامی مقاطع هفتم هشتم و نهم اعلام شده است. برای آگاهی از بارم بندی متوسطه اول (پایه هفتم، هشتم و نهم) بر روی لینک مربوطه در ابتدای مقاله کلیک نمایید:

بارم بندی امتحانات هفتم ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات هشتم ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات نهم ۱۴۰۱

بارم بندی امتحانات اول متوسطه
بارم بندی امتحانات متوسطه اول

اطلاع از بارم بندی امتحانات نهایی برای دانش آموزان نهمی اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایر پایه ها دارد، اما علت این موضوع چیست؟

همانطور که می دانید دانش آموزان پایه نهم برای اینکه بتوانند در رشته مورد علاقه خود شامل سه گروه علوم نظری، فنی‌ و حرفه‌ ای، کار و دانش ادامه تحصیل دهند، نیازمند کسب حداقل نمره در دروس مرتبط با رشته مورد نظر هستند. زیرا در غیر این صورت حتی با وجود شرکت در آزمون هدایت تحصیلی در سامانه my.medu.ir ازمون رغبت امکان ثبت نام در آن رشته را نخواهند داشت و باقی ملاک‌ ها و امتیازهامورد ارزیابی قرار نمی‌ گیرند.

به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت که اولین شرط ورود به رشته کسب حداقل نمرات آن رشته است. مقصود از «نمرات» در سایت مای مدیو هدایت تحصیلی و آزمون رغبت و توانایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پایه نهم، میانگین نمره‌ های سه پایه هفتم، هشتم و نهم دانش‌ آموز می‌ باشد که اهمیت و ضریب پایه نهم بسیار بیشتر است.

بارم بندی توصیفی ابتدایی

ننایج امتحانات پایه ابتدایی به صورت توصیفی بیان می شود. برای مشاهده ارزشیابی توصیفی پایه ابتدایی (اول تا ششم) بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید:


اگر سوالی درباره امتحانات نهایی یا بارم بندی امتحانات دارید همین حالا با ما تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

ساعت پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ۸ صبح تا ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا pada.medu.ir به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است. سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد.

سامانه سیدا در حقیقت نسخه تحت وب برنامه های دانش آموزی (توصیفی-متوسطه اول-متوسطه دوم) می باشد در گام اول سنجش مناطق باید کابری برای کلیه مدارس خود فعال نمایند تا امکان ورود به این سامانه برای مدارس مهیا شود به صورت پیش فرض نام کاربری کد ملی مدیر و رمز ورود کد پرسنلی مدیر می باشد.

کلیه دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با مراجعه به my medu ir کارنامه خود را دریافت نمایند. همانطور که می دانید پیش از این دریافت کارنامه از سامانه پادا انجام می شد اما با اعمال تغییرات جدید در راستای تحولات در سامانه های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، دانش آموزان می توانند از طریق my medu ir کارنامه خود را در سامانه مای مدیو هم مشاهده و دریافت کنند.


ما در این مقاله مشاور گروپ بارم بندی از جمله بارم بندی دروس متوسطه دوم، متوسطه اول و ابتدایی را با هم بررسی کردیم و امیدواریم مطالعه این مطلب به شما کمک کند تا در تمامی امتحانات خود موفق باشید و بهترین نتایج را دریافت کنید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول بارم بندی امتحانات 1402

✔️بارم بندی امتحانات را از کجا پیدا کنم؟

✔️بارم امتحانات دانش آموزان پایه ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️اهمیت بارم بندی امتحانات چیست؟

✔️دانش آموزان با آگاهی از بارم امتحانات و هریک از دروس می توانند برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه دروس خود داشته باشند. ضمنا سوابق تحصیلی در رتبه کنکور سراسری هم تاثیر خواهند داشت بنابراین باید از بارم بندی امتحانات نهایی مطلع باشید تا وقت و انرژی خود را برای درس های مهم تر صرف کنید.

✔️بارم بندی دروس متوسطه دوم چگونه است؟

✔️بارم امتحانات نهایی برای دروس متوسطه دوم به تفکیک رشته های انسانی تجربی ریاضی و علوم و معارف اسلامی در این مقاله قرار داده شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بارم بندی امتحانات ۱۴۰۲ | تمامی مقاطع

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیرحسین

    بارم بندی امتحان تغییر رشته زیست دهم هم مثل بارم بندی خرداده یا بارم بندی جداگانه داره؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی